Резюме від 8 лютого 2023 Файл

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника

Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ряба Анна Олександрівна

Помічник керівника, офіс-менеджер,менеджер по роботі з клієнтами

18 000 грн.

Проживаю на Левом берегу ( м. Дарница)

Повна зайнятість Вік:24
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR- manager
З 05.2021 по 05.2022
ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, Київ (Виробництво та справа торгівля товарами для будівництва ( фасади)
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR manager Посадові обов'язки:
• планування робочого дня керівника-2 керівника;
• робота з вхідною/вихідною документацією (листи, договори, первинні бухгалтерські документи);
• організація життєдіяльності офісу та проведення закупівель (канцелярії, госп. товарів, продуктів);
• організація роботи адміністративного відділу (кур'єри, клінінг) та контроль за виконанням їх роботи;
• виконання особистих доручень керівництва;
допомога в підборі персоналу на вакантні посади (розміщення вакансій на сайті, пошук резюме, запрошення на співбесіду, анкетування претендентів, співбесіди з кандидатами на роботу);
• забезпечення працівників житлом, поселення на квартири, хостели, контроль за веденням табеля проживання, визначення суми списання ГК на відповідальних осіб за проживання робітників, взаєморозрахунок із господарями;
• організація забезпечення спецодягом робітників на об'єктах;
• планування бюджету компанії по своїм підрозділам (тиждень, місяць, рік);
• організація проведення корпоративних свят та заходів в офісі та за його межами;
• табелювання працівників внесення табелю в програму 1С;
• кадровий облік персонала : оформлення наказів та договорів;

Менеджер з продажу
з 08.2020 по 02.2021
Eleven Shoes, Київ (Продаж товарів та послуг)

Посадові обов'язки:
• консультація клієнтів по телефону, в месенджерах, соц.мережах, пошті
• ведення бази покупців, виставлення рахунків в системі 1С..
-Облік та контроль руху товару на складі (проведення приходів, витрат, повернень, коригування складських залишків, створення переміщень, списання товару, переоцінка товару).
-Ведення касової дисципліни, розрахунок з клієнтами;
◦ Проведення інвентаризації та оформлення в базі 1с;
◦ Контроль підготовки та відправлення товару (роздріб, опт, прямий продаж);
◦ Ведення документації.

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 01.2020 по 07.2020
Print House, Київ (Поліграфія) Посадові обов'язки:
◦ Супровід продажів, пошук нових клієнтів.
◦ Постійна комунікація з клієнтами;
◦ Прийом та обробка вхідних дзвінків;
◦ З'ясування потреб клієнта, консультація щодо товарного асортименту компанії, презентація новинок;
◦ Прийом, обробка, виписка замовлень у програмі 1С (8) (виставлення рахунків на оплату, проведення видаткових накладних);
◦ Контроль відвантажень замовлень зі складу та отримання їх клієнтом;
◦ Контроль дебіторської заборгованості контрагентів (розсилка графіків оплат, підготовка актів звірянь, контроль кредитних лімітів);
◦ Прийом рекламацій від клієнтів, їх опрацювання та вирішення;
◦ Ведення та надання звітності про виконану роботу.
◦ Прийняття активної участі в інвентаризації складу після закриття сезонних періодів;

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2019 по 04.2020
Vicoseli, Київ (Поліграфія)

Посадові обов'язки:

-Прийом, прорахунок замовлень, ведення переговорів, участь у тендерах;
-Оформлення технологічного завдання;
-Контроль повного циклу проходження замовлення;
-Взаємодія з існуючими клієнтами та активний пошук потенційних клієнтів;
-Підтримання ділових відносин з клієнтами;
• Дотримання встановленого документообігу.
Супервайзер
з 02.2017 по 07.2018
Компанія ХЕНКЕЛЬ., Київ (консультація)
В спектр моїх обов'язків входило:
• знайти робочий персонал на роботу;
• призначить їм посаду, місце роботи;
• контролювати їх роботу, відвідування, знання.

Освіта
МНТУ
Вища
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування, Київ . з 2020 по 2025

Додаткова освіта
Тренінг-курси від спікера Вадима Марценка ( Big Money) (2020 ( 1 місяць )яквикористовувати свої вміння правильно, працювати з клієнтом, та вміння працювати з запереченнями)

Професійні та інші навички .
Microsoft oficce, Microsoft Word Bitrix24, 1C 8.2 CorelDRAW,Adobe Illustrator, Google Disc
Рекомендації
Бойко Марина
Керівник, ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ , [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Додаткова інформація
Про себе особливі якості :
- Комунікабельність
- Швидке навчання
- Старанність
- Наполегливість
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Вміння працювати в команді
- Винахідливість
- Креативність
- Зосередження
Бажане місце роботи: компанія , в якій я кожного дня буду навчатися новому та рости в своїй сфері.
Мета : розвиток професійних навиків в адміністративній сфері.

Дякую за увагу до мого резюме!

Для більш детальної і повної інформації хотілось би зв’язатись з вами особисто. Продуктивних пошуків та гарного настрою!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: