Резюме від 6 лютого 2024 Файл

Станислав

Директор філії

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СТАНІСЛАВ ОЛІЙНИК
ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

РЕЗЮМЕ ПРО СЕБЕ

Досвід роботи в якості Понад 20 років успішного досвіду розвитку бізнесу в сфері
менеджера з розвитку продажів і маркетингу для IT, Telecom

бізнеса від 15 + років
Досвід у сфері продажів, розвитку бізнесу, корпоративних
Досвід в управлінні digital продажів B2B/B2C/B2G, переговорів, закриття угод, цифрового
маркетингом (SEO, SMM, маркетингу, проєктування процесів продажів, координації
PPC, SEM, SERM) команди продажів, управління ефективністю, управління
SAMSUNG CO, Aventures проєктами
Group, ТОВ Мобілочка, ТОВ
Kvazar-Mikro
ДОСВІД
Досвід у B2B/B2G продажах
Досвід в переговорах та SYSTEM TECHNOLOGIES | ACTIVKA.UA
закриття угод с топ- Директор з маркетингу та продажів
менеджмент. 2018- 2022
Маю успішний досвід в
Напрямок: оптові/роздрібні продажі комп’ютерної техніки,
створенні та управління
телекомунікацій, відеоспостереження та систем безпеки.
продажами відділу від 50 ос.
Знаю як знайти точки Обов'язки:
зростання та масштабувати
бізнес · Створення відділу B2C, управління командою ((групи: digital,
Середня сума річного маркетинг продуктів, продажі, підтримка клієнтів і послуги, логістика)
· Розробка бізнес-стратегії (продукт, ціноутворення, цифровий
доходу $100K-5M USD маркетинг, канал (роздрібна торгівля, субдилери)
· Управління digital маркетингом (SEO, SMM, PPC, SEM, SERM)
· Бюджетування та фінансове планування
ОСВІТА · Стратегічне управління продуктом (стратегія портфоліо, створення та
контроль матриці продукту)
· Впровадження CRM системи, контроль процесу воронки продажів
· Постановка цілей і завдань для співробітників, багаторівнева
Київський національний
настройка KPI
економічний університет
Маркетингова діяльність COOP з постачальниками
Програма - менеджмент.
Спеціалізація: Підприємство, бізнес-
адміністрування.
Основні досягнення: виконання плану продажів на 90%, рівень
Задоволеності власників та споживача 9 з 10.
SYSTECH GROUP
КУРСИ, Комерційний директор
ТРЕНІНГИ 2011-2018

Системна інтеграція: ІТ, Телеком, Консалтинг.

Обов'язки:

Strategic Management · Створення відділу B2B,/B2G, управління командою ((групи:
Competitive Strategy маркетинг, маркетинг продукту, передпродажі/продажі, підтримка
Promotion management клієнтів і послуги)
Communication skills and · Відображення та сегментація корпоративного ринку за
management effectiveness вертикальними ринками
Бізнес планування
Hikvision Security Systems Бюджетування та фінансове планування
Trassir Security Systems Побудова команди, відповідальної за партнерські продажі
Аналіз та визначення цікавих напрямків розвитку бізнесу в рамках
певної технології чи послуги, що призведе до Win-Win співпраці
Консолідація експертних знань у формі необхідних Case Studies і
бажання представити досвід потенційному клієнту
Розвиток напрямків взаємодії з партнером для формування
необхідного обсягу бізнесу
Організація роботи з потенційним клієнтом, передпродажна робота
до моменту підписання договору
Активна взаємодія з іншими структурними підрозділами
Робота з потенційним клієнтом в технологічному напрямку, навіть
якщо він не прийшов через партнерський канал
Побудова та реалізація карти розвитку відносин з вендорами та
партнерами
Основні досягнення: виконання плану продажів на 90%, рівень
задоволеності власників а та споживача 9 з 10.

ELITCOM GROUP
Консультант з розвитку бізнесу
2005- 2011
Напрямок: системна інтеграція з ІТ, Телеком, Системи безпеки

Обов'язки:
Планування, Бюджетування та фінансове планування
Побудова відділу продажу
Організація та реалізація воронки продажу

Основні досягнення: виконання плану продажів на 90%, рівень
задоволеності партнерів 8 з 10.

SAMSUNG ELECTRONICS CO. Менеджер продукту
2003-2005
Обов'язки:

Управління продажами та маркетингом нового власного напрямку –
КОНТАКТИ портативних ПК (ноутбуки)
Підготовка до запуску продукту та маркетингових матеріалів для
доменного ринку та СНГ
Управління Marcom (B2C, B2B)
Київ, Україна
Створення B2B каналу та відбір дистрибуторів
Виконання бізнес-плану
Допомога у створенні Інтернет ресурсу для підтримки ноутбуків
Samsung;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Робота з формування сервісного центру ноутбуків (в т. ч. “лінія гарячої
підтримки”)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Основні досягнення: виконання плану продажів на 90%, рівень
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») задоволеності власників а та споживача 9 з 10. Перший
/stanislav-oleynik/ міжнародний досвід з виробництвом Samsung

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: