Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Вікторія

Івент-менеджер

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ВІКТОРІЯ КАЗАКОВЦЕВА

Повна зайнятість

Дата народження: 20.04.1977
Місце проживання: м. Київ
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: менеджер із більш ніж 10-річним досвідом роботи в сфері гостинності та
ресторанного обслуговування. Можу реалізувати свій потенціал і набутий
досвід управління рестораном у нових проектах, виконуючи складні і
нестандартні задачі спрямовані на збільшення продажів та отримання
результату компанії. Маю значний досвід адміністративної роботи та
організації заходів найвищого рівня.

Досвід роботи: Державне підприємство «Готельний комплекс «Київ» Управління
справами Апарату Верховної Ради України»
Керуюча рестораном
2019 – по теперішній час
 планування та управління роботою підрозділів ресторану;
 розробка меню ресторану та підбір меню залежно від виду заходу й
індивідуальних потреб замовника;
 здійснення систематичного підходу до забезпечення безпеки продуктів
харчування, контроль за затримуванням стандартів в підрозділах ресторану;
 проведення та організація на високому рівні, у т.ч. урядовому,
міжурядовому, парламентському, міжпарламентському тощо таких видів
заходів як: конференції, семінари, тренінги, презентації, наради і ділові
зустрічі, а також організація концертів, банкетів, фуршетів, послуг кейтерингу
тощо;
 робота з VIP клієнтами, оперативне попередження та вирішення
конфліктних ситуацій, реагування на скарги та зауваження гостей;
 відкриття та організація ефективної роботи літнього майданчика та
кафетерію для «бізнес-ланчів» офісних співробітників та працівників
державних установ;
 організація своєчасного безперебійного та комплексного постачання
ресторану;
 ведення ділового листування та договірної документації з фізичними та
юридичними особами.

ПРАТ «ГК» Братислава»
Начальник відділу обслуговування
2018 – 2019 рр.
− планування роботи служби (покоївок, прибиральниць виробничих
приміщень, операторів пральних машин тощо) та організація її взаємодії з
іншими службами готелю;
− контроль за дотриманням стандартів, санітарних та технологічних
нормативів прибирання;
− розробка та планування періодичності всіх видів прибирань;
− здійснення систематичних перевірок якості прибирання, належного
комплектування та стану готельних номерів;
− контроль якості проведення ремонтних робіт та заявок на ремонт;
− розгляд претензій гостей, складання висновків та вжиття заходів до
усунення недоліків;
− складання кошторисів господарських витрат;
− маю досвід відкриття та організації з нуля роботи салону краси та пральні
в готелі.

Державне підприємство «Готельний комплекс «Київ» Управління
справами Апарату Верховної Ради України»
Керуюча рестораном
2015 – листопад 2017 р.
Начальник номерного фонду
2009 – 2015 рр.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
2008 – 2009 рр.
 організація своєчасного безперебійного та комплексного постачання
підприємства;
 аналіз собівартості проектів, розрахунок потреби в матеріалах,
комплектуючих та обладнанні, обробка заявок, координація роботи складу
ТМЦ;
 розрахунок економіки угоди/проекту, контроль підсумкової
маржинальності, аналіз фактичного прибутку;
 організація процесу закупівель: пошук ТМЦ, проведення переговорів із
постачальниками на всіх рівнях, узгодження та укладання договорів, контроль
оплат, оформлення супровідних документів;
 організація логістичних процесів із доставки матеріалів;
 ведення рекламацій, претензійна робота із постачальниками;
 щотижневий контроль документообігу, ведення звітності;
 формування оптимальної кількості складських запасів ТМЦ, пошук
рішень щодо зменшення собівартості.

Освіта: Київський національний торговельно-економічний університет
Повна вища освіта за спеціальністю «Менеджмент організацій та
адміністрування»
2012 – 2013 рр.
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Менеджмент»
2008 – 2012 рр.
Криворізьке медичне училище № 2, м. Кривий Ріг
Молодший спеціаліст за спеціальністю «Лікувальна справа», кваліфікація
фельдшер
1994 – 1997 рр.

Вміння та навички: MS Office
1C: Підприємство Готель
Ведення документації
Касові операції

Особисті якості: комунікабельна, ініціативна, вимоглива до себе та підлеглих, вмію працювати
в команді, швидко та ефективно вирішую поставлені завдання, послідовна в
рішеннях та діях, уважна до деталей, вмію визначати пріоритети та досягати
поставлених цілей.

Знання мов: українська, російська, англійська (A1)

Посвідчення водія: категорія B

Схожі кандидати

Event-менеджер
Київ, Харків, Дистанційно

Junior Event Manager
Київ

Junior event manager
Київ

Івент-менеджер
Київ

Івент-менеджер
Київ

Ивент-менеджер
Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: