Резюме від 18 березня 2024 PRO

Ольга

Фінансовий директор, 150 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 07.2023 по нині (9 місяців)
Форум Груп, Київ (Нерухомість)

https://www.forumgroup.ua/
250 співробітників
-Планування та координація фінансових операцій компанії, розподіл фінансових ресурсів та визначення ефективності фінансових потоків;
-Організація та керування процесом бюджетного планування, контроль і динамічне планування бюджетів та фінансових показників;
-Співпраця з банками (ЗЕД, фін. моніторинг, найкращі умови обслуговування);
-Контроль відповідності фактичних показників плановим та аналіз відхилень;
-Максимізація прибутку при припустимому рівні ризику;
-Розробка і впровадження нової облікової політики;
-Доопрацювання, впровадження та організація управлінського обліку компанії з урахуванням поточних змін, максимальна автоматизація обліку і звітності;
-Складання щомісячної управлінської звітності, надання об’єктивної та достовірної інформації для акціонерів;
-Аналіз всіх видів витрат підприємства для цілей подальшої оптимізації видатків, запровадження альтернативних механізмів та шляхів мінімізації;
-Розробка та впровадження схем оптимізації оподаткування компанії, зниження податкового навантаження, впровадження розроблених схем в дію - сценарний аналіз, порівняння альтернатив, зниження фінансових ризиків;
-Організація та проведення внутрішнього аудиту бухгалтерського та управлінського обліку компанії за 2022 – 2023 рр;

Підприємницька діяльність

з 05.2022 по 06.2023 (1 рік 1 місяць)
(надання консультаційних послуг), Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Надання консультаційних послуг з питань оптимізації фінансових операцій та оподаткування, аудит поточних та розробка нових фінансових і податкових моделей, аналіз та автоматизація управлінського обліку для груп компаній в сфері роздрібної торгівлі, фармації, житлового будівництва

Керівник департаменту обліку

з 07.2020 по 01.2022 (1 рік 6 місяців)
ГК Спорт Лайф, Київ (Краса, фітнес, спорт)

https://www.sportlife.ua
3500 співробітників, 175 осіб у підпорядкуванні (в т.ч. 12 головних бухгалтерів)
1.Управління фінансовими операціями і стратегічним фінансовим розвитком ГК:
-Розробка, аналіз, законодавче обґрунтування нової юридичної структури холдингу, зі структуруванням доходів та витрат за напрямами, оптимізацією товарно-грошових потоків та податкової політики взаємодії між підприємствами групи;
-Аудит фінансової моделі, податкового, управлінського обліку компанії;
-Участь у розробці методів та критеріїв бюджетування холдингу та його бізнес-одиниць;
-Розробка і впровадження нової облікової політики холдингу;
-Участь в аналізі можливих джерел фінансування (кредити банків, небанківських установ, фінансовий лізинг), співпраця з кредиторами для залучення фінансування;
-Ініціативи щодо впровадження, фінансове моделювання:
•використання електронних грошей XPay, різних платіжних систем
•впровадження «автокаси»
•використання нерезидентів для мінімізації оподаткування
•зміни юридичного складу послуг для застосування різних ставок ПДВ;
-Участь у розробці ТЗ та постановці задач ІТ з автоматизації обліку, звітності, інтеграції CRM , платіжних, облікових систем;
-Аудит безпеки та розробка податкових моделей, визначення оптимальних договірних взаємовідносин із зовнішніми та внутрішніми покупцями, постачальниками та підрядниками для оптимізації податкового навантаження та мінімізації податкових ризиків для юридичних осіб та ФОП холдингу;

2.Управління обліком і централізованою бухгалтерією:
-Контроль бухгалтерського, управлінського обліку і своєчасності податкових і управлінських звітів;
-Автоматизація контролю, податкового планування;
-Прийняття кінцевого рішення щодо
•визначення юр.осіб для постановки активів на баланс підприємства,
•шляхів та термінів переведення клубів на нову оргструктуру,
•визначення внутрішніх цін у взаємодіях між юр.особами холдингу,
•узгодження шаблонів та суттєвих договорів,
•перерозподілу грошових потоків між юр.особами, ФОП холдингу,
•способів оптимізації оподаткування юр.осіб;
-Ефективне управління командою – незважаючи на локдаун, скорочення зарплати – оптимізувала структуру відділу обліку, скоротила штат і витрати відділу, забезпечила взаємозамінність співробітників, своєчасні та якісні облік та звітність; контролювала процес підбору персоналу.

Керівник департаменту обліку холдингу

з 03.2017 по 07.2020 (3 роки 4 місяці)
City Capital Group Development (ТРЦ Даринок, Базар на Лісовий, коворкінг Platforma), Київ (Нерухомість)

https://citycapital.com.ua
8 бізнес-одиниць, 45 юр. осіб, 200 ФОП
400 співробітників, 15 осіб у підпорядкуванні
1.Управління фінансовими операціями і стратегічним фінансовим розвитком холдингу:
-Аналіз фінансової моделі, податкового, управлінського обліку компанії;
-Розробка фінансових моделей нових проектів і оптимізація існуючих, складання розрахункових бізнес-планів, як окремих напрямів бізнесу, так і консолідованих
-Зміна схеми внутрішніх взаємовідносин, політики внутрішнього ціноутворення для зміцнення та безпеки ключових активів груп компаній;
-Впровадження єдиної облікової політики холдингу;
-Оптимізація оподаткування за рахунок розподілу господарських операцій та фінансових засобів у структурі холдингу, зниження податкового навантаження до 30 %;
-Участь у Due Diligence нових об'єктів інвестування (в т.ч. купівля ПрАТ «Воронін»), розрахунок та аналіз інвестиційних ризиків, участь у переговорах з партнерами та інвесторами;
-Розробка ТЗ та впровадження єдиної облікової бази 1С УПП, автоматизації казначейського блоку, документообігу в 1С;
-4 успішні аудити (2 для залучення кредитування, 2 для зміни структури власності) по компаніях – власниках ключових активів холдингу;
-Прийняття кінцевих рішень за всіма істотними договорами, фінансовими моделями, зміною юридичної структури бізнес-одиниць;

2.Управління обліком і централізованою бухгалтерією:
-Успішне, без штрафів, проходження 4 комплексних податкових перевірок у 2018, 2019 роках. за 3 роки (Київ);
-Розробка схем з мінімізації оподаткування, опрацювання та погодження їх з аудиторами, юристами;
-Перехід з 27 розрізнених баз до єдиної облікової системи з наскрізними довідниками, єдиною управлінською обліковою політикою;
-Забезпечення безпеки використання ФОП у господарській діяльності;
-Оновлення структури бухгалтерії – створення універсальної команди, що забезпечує своєчасні та правильні облік та звітність незалежно від карантину, віддаленої роботи;
-Максимальна автоматизація ручної праці облікового відділу зі скороченням штату співробітників та мінімізацією помилок в обліку при розширенні холдингу та збільшенні кількості бізнес-одиниць.

Головний бухгалтер групи компаній

з 11.2014 по 09.2016 (1 рік 10 місяців)
Joint Industrial Park, Київ (Нерухомість)

http://jip.com.ua
60 юр. осіб, 22 об’єкта нерухомості
-Керівництво департаментом обліку;
-Розрахунок та фінансовий аналіз нових інвестицій, аудит та оцінка ризиків компаній (кількість об'єктів нерухомості збільшилася з 13 до 22, юр.осіб з 20 до 60);
-Контроль актуальності обліку та звітності;
-Розробка структури взаємодії юр.осіб з різними системами оподаткування усередині групи компаній для оптимізації та мінімізації сукупного податкового навантаження групи;
-Впровадження автоматизації обліку (від формування первинної документації до відображення в аналітичному обліку, звітності);

Директор департаменту обліку холдингу, фінансовий директор групи компаній

з 06.2007 по 03.2014 (6 років 9 місяців)
Холдинг (ГК Геліос, ГК Небесна Криниця, ГК Трініті), Київ, Донецьк, Москва (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

http://gelios.com.ua/
https://krinitsa.com.ua/
https://mytrinity.com.ua/
оптова та роздрібна торгівля, виробництво, транспортні послуги, ЗЕД, оренда нерухомості, інтернет-послуги
-Управління департаментом обліку холдингу;
-CFO групі компаній з реконструкції та оренди нерухомості;
-Виконання функцій CFO з 2012 у ГК Геліос (оптова та роздрібна торгівля, виробництво червоної ікри);
-Участь у Due Diligence нових об'єктів інвестування, розрахунок та аналіз інвестиційних ризиків, участь у переговорах з партнерами та інвесторами;
-Організація обліку підприємств та груп компаній (у тому числі в Росії);
-Розробка продуманої облікової та податкової політики;
-Організація обліку на виробництві, у т.ч. з нуля, розрахунок собівартості, складання калькуляцій;
-Взаємодія з усіма підрозділами Холдингу з налаштування бізнес-процесів;
-Податкове планування та оптимізація оподаткування, зміни фінансово-юридичних схем залежно від змін податкової політики;
-Аналіз, оцінка та мінімізація податкових ризиків;
-Розробка фінансово-юридичних схем взаємодії юр.осіб усередині холдингу для оптимізації сукупного податкового навантаження груп компаній (давальницькі схеми, операції з векселями, договори комісії та ін.), розрахунки та прийняття кінцевого рішення за рівнем внутрішньогрупових та внутрішньокорпоративних цін та націнок між компаніями холдингу;
-Організація регламентації та автоматизації всіх процесів обліку та взаємодії, документообігу між різними службами підприємства;
-Контроль за своєчасністю проведення всіх господарських операцій, актуальністю оперативного обліку та звітності;
-Розробка та впровадження системи автоматизації управлінського обліку в 1С УПП, постановка ТЗ відділу ІТ;
-Налагодження та підтримка взаємин з контролюючими органами;
-Успішне проходження та супроводження різних перевірок підприємств холдингу (в т.ч. близько 20 комплексних податкових перевірок, м. Київ та Київська область);
-Організація процедур ліквідації та банкрутства юридичних осіб;
-Співпраця з банками – різні види кредитування (овердрафт, факторинг, довгострокові кредити, кредити від нерезидентів).

Головний бухгалтер

з 08.2006 по 05.2007 (9 місяців)
ТОВ «Асоціація Інтерсировина», Київ (Харчова промисловість)

З 09.1999 по 05.2006
Головний бухгалтер у компаніях з різними видами діяльності та структурою власності
ДП Маловисківський спиртовий завод, Кіровоградська обл. (багато передільне виробництво, послуги, житлово-комунальне господарство)
ЗАТ "Вись", (виробництво етанолу на давальницьких умовах)
ТОВ «Виска-Універс», (ЗЕД, торгівля, послуги)
ТОВ «Карат», ТОВ «Інгул», (вирощування та переробка сільгосппродукції, тваринництво, оптова торгівля сільгосппродукцією, пально-мастильними матеріалами)
Відділ державної служби охорони при Маловисківському РВ УМВС (Послуги охорони, інкасації)

Освіта

Національний університет харчових технологій

Економічний, менеджмент у виробничій сфері, Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа фінансового менеджменту професора Савчука

2010, 3 місяці

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Іврит — початковий

Додаткова інформація

-Маю досвід та професійні компетенції щодо впровадження, контролю та автоматизації управлінського обліку, звітності групи компаній (CF, P&L, Balance та ін.);
-Відмінний спеціаліст у податковому плануванні та оптимізації груп компаній із застосуванням різноманітних фінансово-юридичних схем; при цьому вибудовую швидко та професійно всю систему;
-Вмію побудувати контроль та управління корпоративними фінансами;
-Маю досвід бюджетування та інвестиційного планування та управління проектами, розробки фінансової моделі нових проектів, оцінки ризиків, створення системи підбиття підсумків та аналізу відхилень від запланованих показників;
-Вмію приймати рішення щодо нестандартних ситуацій з детальним опрацюванням схеми проведення угоди з урахуванням повної відповідності вимогам законодавства та, перед усім, досягненням інтересів організації;
-Маю досвід проведення Due Diligence, а також трансформації звітності згідно з МСФЗ:
-Маю досвід залучення як банківського, так і не банківського фінансування;
-Маю професійні навички щодо побудови та впровадження всього комплексу оптимізації та автоматизації обліку (в т.ч. розрахунку собівартості), документообігу та звітності;
-Досвід керівництва робочою групою щодо впровадження автоматизованих систем у масштабах холдингу;
-Є реальним професіоналом в Управлінні бухгалтерським та податковим обліком груп компаній та корпорацій;
-Вмію вибудовувати оргструктуру та документообіг як фіндепартаменту, так і підприємства в цілому; великий досвід розробки організаційно-регламентуючих документів;
-Можу професійно та в стислий термін організувати облік підприємств та груп компаній різних видів діяльності та систем оподаткування та об'єднати їх в єдину систему обліку та управління;
-Маю колосальний досвід проходження всіх видів перевірок; досудового врегулювання спорів із фіскальними органами;
-Брала участь у проходженні процедур банкрутства, ліквідації підприємств.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: