Резюме від 28 травня 2024

Владислав

Менеджер з продажу

Вік:
25 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продавець-консультант

з 09.2023 по 03.2024 (6 місяців)
Sport City, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• Виведеня на ділог клієнта, виявлення потреби, підбор розміру, комплексна пропозиція, продаж комплескним чеком
• Підтримка порядку та чистоти в залі
• Дотримуватись всіх стандартів компанії щодо обслуговування клієнтів
• Вивішування, кліпсування, відпарювання, упаковка товару

Навички та знання, які отримав:
• Навчився не боятися підходити до людей вживу
• Навчився не ненав'язливо(легко) давити на потреби та біль клієнта для того, щоб зробити комлексний чек
• Навчився знаходити підхід до людей, з якими ніхто не хотів працювати
• Навчився виявляти вживу хто приймає рішення про покупку

Менеджер з продажу

з 10.2022 по 12.2022 (2 місяці)
ФОП Новіков Едуард Вікторович, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Це був проєкт MVP, тож всі досягнення були з повного нуля

Ніша: Військові берці
Мінімальний чек: 4500 грн
Мінімальна конверсія за місяць: 30%
Мінімальна кількість продажів за місяць: 70+

• Зробив, та вів телеграм канал партнерів, для збуту товарів через опт та дропшипінг
• При бюджеті реклами Facebook в 15$ на добу вдалось зробити конверсію більше ніж 30%
• За перші 30 днів вдалось за допомогою партнерів та реклами з маленьким бюджетом вдалось організувати в середньому мінімально 3 продажі в день
• Займався розширенням сітки продажів та оптимізацією робочих процесів і співпраці, а саме:
1. Налаштував та запустив prom.ua
2. Налаштував та запустив CRM для партнерів
3. Перевіряв інші майданчик для продажів OLX тощо
4. Займався розсилкою на тематичних телеграм каналах

Оператор технічної підтримки

з 08.2018 по 11.2018 (3 місяці)
Київстар, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
• Технічна підтримка користувачів
• Владнання конфліктних ситуацій між компанією та абонентом
• Дотримуватись всіх процедур та правил компанії щодо послуг на обслуговування абонентів
• Збереження конфіденційності даних компанії, а також користувачів компанії. Саме тому більше сказати не можу

Навички та знання, які отримав:
• Навчився багатозадачності
• Навчився постійно перемикатися на українську або російську мову в залежності від тої, якою говорить абонент
• Зрозумів роботу оплат, послуг і майже всього що зв'язано з подібними компаніями
• Навчився спілкуватися з конфліктними людьми

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "Гроші не сплять"

Більше 2 місяців

Знання і навички

Користувач ПК Windows Робота с документами (Безнал, прямі тощо) Встановлення программного забезпечення на ПК и моб. телефони Робота із сканером Упаковка instagram магазину

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інвалідність

Третя група.
У мене знайшли рак, та призупинили його. Не можна підіймати важке

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: