Ірина
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Вишневе (Київська обл.)
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9398946
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 16 лютого 1988 року
Сімейний стан: одружена; син, 10 років
Телефон: [
Ел. почта: [
Мета: Отримання посади секретаря, секретаря рецепції, адміністратора, помічника керівника
Освіта:
2005-2011 р.р. - Київський Національний Економічний Університет ім.Вадима Гетьмана Спеціальність: «Правоведення», кваліфікація: магістр с права
Досвід роботи:
08.2020-24.02.2022 р.р.- Центр хірургічної стоматології "ЕСТЕТ-Преміум" - адміністратор
- Консультація про послуги клініки та їх вартості, ведення роботи у CMR (Dentist Plus);
- Прийом вхідних дзвінків; здійснення вихідних інформаційних обдзвонів;
- Проведення розрахунків із пацієнтами та контрагентами;
- Робата з лабораторіями;
- Підбір та продаж пацієнтам клініки товарів (щітки, пасти, тощо);
- Забезпечення життєдіяльності і порядку в клініці (заказ води, робота з кур`єрськими службами);
- Доброзичливе, дбайливе ставлення до пацієнтів клініки; виконання завдань керівника
05.2008-12.2019 р.р. ТОВ «Інвестмент Девелопмент Проперті»
посада: секретар рецепції Бізнес Центру
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустріч відвідувачів, видача пропусків;
- Робота з кур`єрськими службами;
- Організація та забезпечення роботи офісу (замовлення води, канцтоварів, господарських товарів);
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника
07.2005-05.2008 р.р. «Київський державний авіабудівний завод «АНТОНОВ»
посада: оператор ЕОМ
- Технічна підготовка документації для подальшої роботи організації;
- Обробка інформації, форматування документів із подальшим занесення до бази даних;
- Робота з електронною поштою;
Професійні навички та особисті якості:
• Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook), Internet;
• Знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер), міні АТС;
• Грамотна усна і письмова мова;
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• Знання іноземних мов: українська та російська – вільне володіння;
Особисті якості
• Комунікабельність, цілеспрямованість, висока працездатність;
• Стресостійкість, організованість, пунктуальність, чесність, здатність швидко навчатися;
• Прагнення розвитку та професійного зросту;
• Без шкідливих звичок;
• Наявність прав, категорії В
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
25000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Асистент керівника, адміністратор, офіс-менеджер
40000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, юриста, адвоката
Київ