Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Євгеній

Головний бухгалтер, фінансист, фінансовий контролер, постановник обліку, CFO

Вік:
40 років
Місто проживання:
Лубни
Готовий працювати:
Березань, Дистанційно, Київ, Кременчук, Лубни, Пирятин, Хорол, Черкаси, Яготин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Полтавська область
м. Лубни
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Боженко Євгеній Іванович

Особисті дані: Українець, 1984 року народження.
Освіта: Магістр з обліку, Полтавська державна аграрна академія
Досвід роботи:
02.07.2002-31.03.2004 року – ВАТ „Лубенський м’ясокомбінат” – економіст-фінансист;
01.04.2004-13.08.2004 року – ВАТ „Лубенський м’ясокомбінат” – заступник начальника фінансово-економічного відділу;
14.08.2004-30.11.2004 року – ВАТ „Лубенський м’ясокомбінат” – в.о. начальника фінансово-економічного відділу;
01.12.2004-11.10.2005 року – СТОВ „Перемога” – головний бухгалтер;
12.10.2005-11.01.2012 року – ТОВ „Фактор” – заступник головного бухгалтера;
02.04.2012-25.09.2014 року – ТОВ «ОЛІМП-АГРО ЛТД» - головний бухгалтер;
26.09.2014-23.07.2021 року ТОВ «ВИРІШАЛЬНЕ-АГРО» - головний бухгалтер;
26.07.2021-по даний час ПП «ОМЕГА АГРО 2015» - директор (надання фінансових послуг на аутсорсі)

Спеціалізація:
1. Неформальні холдинги
2. Сільськогосподарські підприємства;
3. Автотранспортні підприємства України та США;
4. М’ясопереробні підприємства;
5. Переробні підприємства;
6. Торгові компанії;
7. Дистриб’юторські компанії;
8. ФОП на спрощеній системі 1, 2, 3 груп

Навики:
1. Знання ПК: Quickbooks, 1С 7.7, 1С 8.3, Google Sheets, Word, Excel, Access, MeDOC,;
2. Ведення обліку на всіх ділянках;
3. Підготовка та подача звітності до органів статистики та фіскальної служби;
4. Проходження податкових та інших перевірок;
5. Відновлення обліку за будь-який період:
• Відновлення обліку в діючій обліковій системі з одночасною зміною облікової політики під потреби управління;
• Побудова системи обліку і звітності в новій базі згідно вимог клієнта;
• Відновлення обліку за умови повної відсутності облікової системи в клієнта;
6. Оптимізація фінансових процесів, організаційної структури підприємства.
7. Розробка і запровадження фінансових систем для структур формальних і неформальних холдингів;
8. Налаштування обліку в бухгалтерських програмах для отримання необхідних аналітик;
9. Побудова системи облікової інформації для зовнішніх платформ;
10. Управління фінансовими потоками, їх оптимізація;
• Виявлення і розподіл фінансових потоків за напрямками діяльності та запровадження ефективного механізму їх взаємодії;
• Розробка механізмів ефективного використання грошових ресурсів;
• Оптимізація платіжного календаря
11. Побудова управлінського балансу, PNL, Cash Flow навіть за відсутності облікової системи;
12. Виконання функцій фінансового директора;
• Робота над проектами з клієнтами сегменту малого та середнього бізнесу з України та США (Логістика, Агро, Тваринництво, Птахівництво, Промислові виробництва)
- розробка і впровадження інструментів аналізу фінансових показників та бізнес-процесів, розробка та запровадження форм оперативної (щотижневої) звітності клієнта);
- Впровадження елементів звітності за МСФЗ;
- Розробка системи бюджетів та механізму їх виконання:
- Розробка політики і впровадження обліку на базі Quickbooks та BAS, а також зовнішніх інтеграцій з джерелами даних.
- Побудова системи фінансової звітності в розрізі напрямків бізнесу;
- Економічний аналіз діяльності, розрахунки собівартості;
- Підготовка документів, отримання і супроводження кредитів;
- Координація і планування роботи співробітників .
13. Оптимізація податкового навантаження;
14. Розробка методології облікових процесів та бізнес процесів.

Додаткові навики:
1. Досвід організації дистанційної роботи;
2. Робота в команді;
3. Навчання співробітників;
4. Вміння знайти підхід до проблемних співробітників;
5. Володіння мовами:
Українська,
Німецька А2
Англійська А1
Російська

6. Посвідчення водія категорії А,В,С,В,ВЕ,СЕ
7. Стаж водіння 20 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: