Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9402519

Економіст-аналітик

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст з ефективності виробництва (аналітик)

з 12.2023 по нині (4 місяці)
Харчова промисловість

Загальний стаж роботи більше 25 років,

Аналіз господарської діяльності (ключові показники) — щоденно.
Підготовка аналітичних звітів та презентацій для керівництва компанії.
Складання розрахунків прогнозованого обсягу витрат сировини і матеріалів у виробництві готової продукції на період (тиждень, місяць, рік) у кількісному і грошовому виразі, складання бюджету витрат по кожному виробничому підрозділу та вцілому по підприємству.
Здійснення план-факторного аналізу сировини і матеріалів у виробництві.
Складання звітних калькуляцій собівартості готової продукції виконуваних робіт і послуг.
Контроль дотримання режиму економії матеріальних, трудових, фінансових ресурсів, виявлення внутрішньогосподарських резервів, зниження собівартості продукції, попередження втрат і невиробничих витрат.

Головний казначей

з 10.2002 по 12.2023 (21 рік 2 місяці)
Головне управління Державної казначейської служби України у Житомирській області, Житомир (Державні організації)

Стаж роботи на посаді головного спеціаліста відділу обслуговування місцевих бюджетів управління консолідованої звітності понад 3 роки. Перевірка отриманої фінансової та бюджетної звітності від розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, виявлення порушень, усунення недоліків. Консолідація звітності в межах області та подача періодичної звітності до контролюючих органів державної влади. Аудиторські перевірки підпорядкованих установ;
За період роботи на даній посаді мною було удоконалено збір та обробку великих масивів інформації за допомогою Exсel та автоматизовано створення зведених звітів, щоденних аналітиних звітів для швидкого виявлення і усунення допущених помилок підзвітними установами.

Стаж роботи у сфері комп’ютерних та інформаційних технологій в банківській системі з досвідом практичної роботи по впровадженню та експлуатації програмного забезпечення понад 20 років
Технолог системи електронних платежів Управління платіжних систем.
Забезпечення системи в безперебійній роботі СЕП НБУ та ВПС установи та контроль за проходженням електронних платежів. Відкриття та закриття операційного дня банку. Аналіз та ліквідація аварійних та непередбачених ситуацій, пов’язаних з роботою платіжної системи, перевірка цілісності файлів, контроль електронно-цифрового підпису, виконання правил зберігання та використання засобів захисту, генерація технологічних ключів, ведення та підтримка в актуальному стані таблиць відкритих ключів. Розробка бізнес-правил та написання sql-запитів, Тестування та супроводження програмного забезпечення. Успішна участь в тестових стендах.
За період роботи маю відзнаки у вигляді грамот та подяк за профеійні знання.

Бухгалтер

з 07.2002 по 10.2002 (3 місяці)
АТ «Радомишльський маслозавод», Радомишль (Харчова промисловість)

Ведення бухгалтерського обліку підприємства, підготовка та подання статистичної звітності до державних фінансових органів, робота в «1С Бухгалтерія»
За період роботи на даному підприємстві мною було впроваджено в роботу комп'ютеризоване робоче міце бухгалтера. створено засобами Excel таблиці для швидкого розрахунку статистичних показників для подачі звітності в контролюючі органи. Cпівпрацювала з розробниками конфігурації «1С Бухгалтерія», займалася постановкою та розробкою техніного завдання при проектуванні нової конфігурацій 1С, враховуючи специфіку роботи підпримства.

Провідний інженер програміст

з 05.1998 по 07.2002 (4 роки 2 місяці)
-ВАТ «Ощадний банк України», Радомишль (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування комп’ютерної техніки. Налаштування та адміністрування внутрішньої мережі відділення банку Налаштування ПК, створення нових робочих місць, Проведення інсталяцій ОС, тестування та безпосереднє впровадження в роботу нових програмних комплексів, виявлення та усунення проблем . Проведення навчань працівників банку та клієнтів банку щодо роботи з новими програмами. Адміністрування та супроводження АРМ СЕП НБУ, електронної пошти НБУ, клієнт-банку.
За період роботи на даній посаді мною було введено в експлуатацію та організовано автоматизоване робоче місце банківського працівника в кількості більше 30ти одиниць. Проведено навчання персоналу банку та клієнтів банку по роботі з програмним забезенням в кількоті більше 100 чоловік. За допомогою Excel мною створені звіти для полегшення роботи працівників операційної частини, послідуючого контролю та бухгалтерського обліку. Також, автоматизовано контроль та поточні операції по роботі з вкладами минулих років.

Економіст

з 08.1996 по 05.1998 (1 рік 9 місяців)
-АТЗТ «Радомишльський машинобудівний завод», Радомишль (Машинобудування)

Розрахунок цін на нову продукцію піприємства, перерахунок діючих цін; калькулювання собівартості продукції; розрахунок нормативів ціноутворення; аналіз показників роботи підприємства.
За період роботи на даному підприємстві мною було введено в експлуатацію комп'ютеризоване робоче місце економіста. Створено за допомогою Exсel таблиці автоматичного калькулювання та собівартості виготовленої продукції. А також, створено автоматизований швидкий збір існуючих даних для аналізу та прийняття управлінських рішень.

Освіта

Академія державної податкової служби України

Бухгалтерський облік і аудит з фаховим спрямуванням економіка підприємства, Ірпінь
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)

УФЕІ (Український фінансово-економічний інститут)

Економіка підприємства, Ірпінь
Середня спеціальна, з 1993 по 1996 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

MS Excel-експерт

2023, 20 годин (2 місяці)

Знання і навички

MS Excel SQL редактор M.E.Doc Робота з БД Oracle Користувач 1С Тестування та супровід ПЗ Впевнений користувач додатків MS Office Досвід роботи в банківській системі Досвід роботи в платіжній системі Досвід роботи в державному секторі Досвід роботи в галузі промисловості Швидко навчаюсь та вмію навчати інших Водійські права кат. B Маю сертифікати Клієнт-Банк Економічний аналіз виробництва MS PowerPoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

•Досвід роботи у сфері платіжних систем, тестування та супроводження програмного забезпечення, робота з БД Oracle, розробка нормативно-технічних документів, впевнений користувач додатків MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access), SQL-редактор.
•Легко навчаюся, акуратна, відповідальна, комунікабельна, вмію навчати інших. До роботи ставлюся серйозно, з творчим інтересом. Завжди виконую роботу вчасно. Вмію зберігати службові та державні таємниці. За час роботи маю відзнаки у вигляді грамот та подяк.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: