Резюме від 13 травня 2024 PRO

Олена

Керівник відділу маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник групи розвитку бізнес-напрямку

з 03.2012 по 11.2021 (9 років 8 місяців)
Холдинг Геркулес, Київ (Харчова промисловість)

Функціональні обов’язки:
- розробка, реалізація й коригування маркетингових стратегій та планів ;
- керування асортиментним портфелем, координація роботи підрозділів по розробці, впровадженню розробок у виробництво та виведенню на ринок нових продуктів;
- запуск та супроводження проекту з виробництва продукту на аутсорсингу;
- формування цінової політики та здійснення ціноутворення;
- розробка стратегії просування, ініціювання та координація рекламних кампаній та інших маркетингових активностей, у тому числі – із залученням зовнішніх агентств (розробка креативних ідей, створення креативних робіт, розміщення реклами на ТВ, digital-розміщення);
- бюджетування та контроль використання маркетингового бюджету;
- дослідження ринку та перспектив розвитку, конкурентний аналіз (продукт, ціна, маркетингові активності).

Начальник відділу маркетингу

з 12.2005 по 03.2012 (6 років 3 місяці)
ООО "Сенсор технолоджи", корпорація "АМІ", Донецьк (Машинобудування)

Функціональні обов’язки:
-участь у стратегічному та тактичному плануванні діяльності компанії, визначення альтернатив розвитку (ринки, продукти, канали розподілу);
-аналіз діяльності підприємства у розрізі всіх маркетингових складових;
-координація діяльності всіх функціональних підрозділів стосовно збору та аналізу комерційно-економічної інформації, створення банку даних по маркетингу продукції (бази, звіти, наробки та ін.);
-керування маркетинговою складовою діяльності підприємства – організація, координація та контроль роботи відділу маркетингу, організація взаємовідносин з іншими підрозділами в рамках спільних бізнес-процесів;
-первісна розробка інтегрованої системи якості підприємства – формалізація бізнес-процесів, розробка правил та процедур, участь у впровадженні;
-внутрішній маркетинг.

Маркетинг-менеджер

з 07.2003 по 12.2005 (2 роки 5 місяців)
"Сенсор" (електромеханічний завод), Донецьк (Машинобудування)

Функціональні обов’язки:
-участь в стратегічному плануванні розвитку бізнес-напрямку, розробка плану маркетингу (у розрізі складових «продукт-ціна-розподіл-просування»);
-координація діяльності всіх підрозділів підприємства, що впливають на маркетинг продукту в рамкам бізнес-напрямку (розробка-виробництво-збут);
-дослідження ринку та маркетингових можливостей по напрямку;
-планування, ініціювання та контроль за розробками, управління асортиментом;
-організація товарообігу та продажів (планування товарообігу у розрізі асортименту, управління запасами, встановлення та підтримка партнерських взаємовідносин з клієнтами);
-розробка цінової політики (формування цінової пропозиції, системи знижок та заохочень;
-відповідальність за стратегію просування (формування рекламного бюджету, розробка та реалізація заходів формування попиту та стимулювання збуту).

Освіта

Донецька державна Академія управління

Менеджер-економіст, Донецьк
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

20-річний досвід в комплексному маркетингу (FMCG, B2B).
Ключові компетенції: від аналізу до вибору маркетингової стратегії та розробки маркетингового плану, від пошуку ідей до створення нових продуктів та управління асортиментним портфелем, від ціноутворення до керування фінансовими показниками, від брифу на креатив до визначення каналів комунікацій.
Великий досвід керування роботою функціонального підрозділу та управління крос-функціональними проектами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: