Резюме від 29 березня 2024 Файл

Светлана

Керуючий проєкту

Вік:
59 років
Місто проживання:
Миронівка
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ
КЕРУЮЧИЙ РЕСТОРАНОМ ТА ДИТЯЧИМ
ІГРОВИМ МАЙДАНЧИКОМ

• Організація та контроль роботи персоналу ресторану та дитячого ігрового майданчика;
• Оформлення спеціальних дозволів та ліцензій;
• Укладання договорів на постачання продуктів харчування, господарських товарів, обслуговування обладнання;
• Розробка рекламних акцій, програм лояльності;
• Супровід сторінок ресторану в соціальних мережах ;
• Навчання персоналу санітарних нормативів, правил, стандартів роботи з клієнтами та контроль за їх виконанням;
• Розробка бланків та журналів; ведення журналів з обліку видачі дезінфекційних засобів;
• Складання графіків роботи персоналу, табеля обліку робочого дня;
• Складання меню та технологічних карт за готовими стравами;
• Організація закупівель товару та моніторинг залишків їх на складах підприємства;
• Організація банкетів;
• Організація точок продажу продуктів харчування на дитячому ігровому майданчику;
• Ведення первинної документації (внутрішньої) щодо фінансово-економічної діяльності ресторану та дитячого ігрового
майданчика, у тому числі в автоматизованій системі обліку;
• Ведення каси коштів;
• Проведення ревізій у ресторані з продуктів харчування та алкогольної продукції;
• Оформлення звітності засновнику щодо фінансово-економічної діяльності ресторану та дитячого ігрового майданчика;
• Взаємодія з санепідемстанцією, центром зайнятості, фондами соціального страхування, статистикою.

ДИРЕКТОР ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНОГО
ЦЕНТРУ

• Організація та контроль роботи персоналу ТРЦ;
• Укладання господарських договорів на послуги, договорів на оренду приміщень ТРЦ;
• Оформлення спеціальних дозволів ТРЦ;
• Контроль роботи всіх комунікацій ТРЦ;
• Ведення первинної документації щодо фінансово-економічної діяльності ТРЦ;
• Оформлення звітності для засновника щодо фінансово-економічної діяльності ТРЦ;
• Організація роботи з орендарями (вирішення проблемних питань, розподіл комунальних послуг, надання рахунків на
оплату та збирання грошей, проведення інструктажів та контроль за виконанням договірних зобов'язань) ТРЦ;
• Ведення каси коштів;
• Взаємодія зі службами, що надають комунальні та інші послуги.

НАЧАЛЬНИК ДІЛЬНИЦІПРОДАЖУ ПОСЛУГ
ВАТ «УКРТЕЛЕКОМ»

• Організація та контроль роботи дільниці;
• Навчання нових технологій продажу;
• Підготовка позовних заяв до суду;
• Укладання господарських договорів;
• Робота зі скаргами;
• Укладання договорів з юридичними особами;
• Організація збільшення приросту кількості користувачів нових послуг; розширення географії надання нових послуг;
• Навчання персоналу корпоративних стандартів підприємства, контроль роботи та мотивація працівників дільниці;
• Організація роботи з просування послуг компанії на ринку;
• Організація проведення маркетингових досліджень;
• Організація роботи з моніторингу ринку та аналізу конкурентного середовища;
• Обробка проданих послуг у автоматизованих системах;
• Складання звітів з обліку проданих послуг;
• Відповіді на запити організацій;
• Взаємодія з органами влади, суду, податковою, виконавчою службою, управління соціального захисту населення.
СВІТЛАНА ШИРОКОВА
керівник – адміністратор – менеджер закладу

ДОСВІД РОБОТИ

Керуючий рестораном та дитячим ігровим
майданчиком

ДОСВІД РОБОТИ ФОП | з листопада 2013 р. по травень 2022 р.
- відповідальність за управління персоналом до 30 осіб: найм,
Обіймала посади керівника- навчання та мотивацію співробітників, складання графіків
адміністратора-менеджера ресторану, роботи, контроль якості продукції та обслуговування клієнтів
директора-адміністратора торгово- - управління фінансами ресторану, включаючи складання
розважального центру та начальника бюджету, контроль витрат та максимізацію прибутку
дільниці продажу послуг. - розвиток бізнесу, включаючи планування та проведення заходів
для залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих
- встановлення та підтримання відносин з постачальниками та
іншими партнерами

Директор торгово-розважального центру
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
ТА ВМІННЯ з листопада 2013 р. по травень 2022 р.
- ведення документації ТРЦ
управління персоналом - ведення каси коштів
ефективне управління фінансами та - робота з орендарями ТРЦ
ресурсами компанії - взаємодія з контролюючими органами.
збереження фінансових показників
компанії у кризовий період
підвищення лояльності та Начальник дільниці продажу послуг (продаж та
розширення клієнтської бази обслуговування телекомунікаційних послуг)
ВАТ «Укртелеком» | з березня 2003 р. по жовтень
2013 р.
Організація та контроль роботи дільниці з метою збільшення
кількості користувачів та розширення географії послуг.

ОСВІТА

Технічний університет зв'язку та інформатики з
вересня
КОНТАКТИ «Автоматичний зв'язок» | 1987 р. - лютий 1993 р.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - WhatsApp, Telegram «Ефективне управління персоналом, що працює
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») з клієнтурою»
Адреса: Київська обл., м. Миронівка
курси

«Маркетингові комунікації»
курси

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: