Резюме від 4 червня 2024 PRO

Ганна

Офіс-менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 03.2023 по 04.2024 (1 рік 1 місяць)
Стромат Спецбетон, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посада - бухгалтер-експерт ,обов'язки :
- податкові зобов’язання по ПДВ, виписка податкових накладних, (рахунки 644,643)
-розблокування податкових накладних
-формування платіжних документів, клієнт банк
- акти звірки з підприємствами, звірка з контрагентами, рах. 63/37, 36/68
-формування , контроль первинних документів , накладні, акти на послуги
- робота с Медок, IT Enterprise , Excel, Word , Електронний кабінет
-раніше працювала в 1С 7,1, 8.1, 8,3

Бухгалтер по первичной документации

з 07.2021 по 07.2022 (1 рік)
ТОВ "ЮНІБІЛД", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтер по ТМЦ будматеріали , робота в програмі ІТ-Enterprise , оприбуткування ТМЦ. Різні доручення головного бухгалтера.

Під час роботи на цій посаді працювала з первинними документами , ОСВ , оприбуткування ТМЦ , рахунки 201,22,209,631.

У 2020 році закінчила курси підвищення "Бух облік і аудіт" , але ще не працювала на всіх участках бухобліку, дуже хотілось навчитися.

Швидко освоюю роботу будь-якої ділянки бухгалтерського обліку, математичний та аналітичний склад розуму, багато років працювала з великою інформацією, документами, договорами, податковими накладними, звітами.

Керівник економічного відділу

з 03.2012 по 09.2019 (7 років 6 місяців)
ТОВ "СОТІС-ГРУП", Київ (Гірнича промисловість)

- ведення обліку договорів та відстеження строку їх пролонгації;
- збір оперативних даних поставки продукції;
- планування та контроль поставок, контроль платежів;
- оформлення документів на продаж (рахунків-фактур, накладних та посвідчень якості, листи про власність, акти приймання-передачі, виписка податкових накладних та розрахунок коригувань)
- розрахунок вартості за якістю продукції
-акти-звірки,
- розрахунки з дебіторами, кредиторами
-робота в 1С 8.3, Медок, Excel, Word

Заступник керівника економічного відділу

з 12.1999 по 03.2012 (12 років 3 місяці)
ТОВ "ДІС", Донецьк (Гірнича промисловість)

- ведення обліку договорів та відстеження строку їх пролонгації;
- збір оперативних даних поставки продукції;
- планування та контроль поставок, контроль платежів;
- оформлення документів на продаж (рахунків-фактур, накладних та посвідчень якості, листи про власність, акти приймання-передачі, виписка податкових накладних та розрахунок коригувань)
- розрахунок вартості за якістю продукції
-акти-звірки,
- розрахунки з дебіторами, кредиторами
-робота в 1С 8.3, Медок, Excel, Word

Інженер відділу вугля та коксу

з 11.1996 по 12.1999 (3 роки 1 місяць)
Корпорация "ІСД", Донецьк (Гірнича промисловість)

Купівля та продаж вугільної продукції від постачальника до покупця:
-ведення обліку договорів та відстеження терміну їх пролонгації;
-збір оперативних даних поставки вугільної продукції;
- оформлення документів на продаж (рахунків-фактур, накладних та посвідчень якості, листа про власність, виписка податкових накладних та розрахунок коригувань).
-впевнений користувач комп'ютера на рівні Microsoft Excel, Microsoft Word, робота з 1С 8.3, Медок

Офіс-менеджер

з 08.1994 по 04.1996 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "НІК-ЛТД", Донецьк (Гірнича промисловість)

обслуговування співробітників та керівництва харчуванням

Освіта

Донецький комерційний інститут

Інженер-технолог, Донецьк
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

інженер-технолог на підприємствах громадського харчування

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна Академія управління персоналом

2019-2020, 2,5 місяці, Бухгалтерський облік, 1С 8,3, управлінський облік, аналіз підприємства

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Працюючи на керівній посаді, маю організаційні здібності, можу організувати роботу офісу, роботу колективу, займатися забезпеченням необхідного для функціонування підприємства.

ТІЄНС ПРОХАННЯ НЕ ТУРБУВАТИ

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: