Резюме від 15 травня 2024 Файл

Viktoriia

Менеджер технической поддержки

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Viktoriia Merkulova

City: Setubal, Portugal
Nationality: Ukrainian

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Mobile: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») WhatsApp, Telegram, Viber (ukranian phone number)
Date of Birth: 19.05.1988 (34 years old)
Marital Status: divorced, 6 year old child
Education: Kyiv University of Tourism, Economics and Law.
Specialty: Hotel and restaurant business

Experience:

2021-2022 Zdravomed-Fitomax Pharmaceutical Company. Head of Housing Department

2020 Ophthalmological Private Clinic "Zir 100%" - Chief Administrator
2018 - 2019 NaDobu Hotel Poznyaki - Нotel manager
2015 - 2016 FireInn Hotel - Receptionist

Objective : Interesting work for an extended period, the prospect of a career with a decent salary.

Skills and knowledge:

- Confident user MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Gmail) , Photoshop, Instagram, Facebook

- English (Fluent), Ukrainian (Native), Russian (Native), Turkish (А2), Portugese (A2)

- HotelMS, Servio, Booking, Expedia, Tripadvisor, Hotels24

- Knowledge of office equipment, 1C, courses accountant - cashier

Personal qualities: First-class manager with experience in managing the current activities of the hotel
and its staff, with commercial responsibility for planning, organizing and managing all service
(services) of the hotel, including the front office (reception, concierge, booking), catering and
housekeeping (floor ) service. Full knowledge of hotel operations. A unique ability to build
relationships with guests, especially in creating a "special touch", and in resolving guest requests and
concerns. A positive and optimistic approach to dealing with staff and guest complaints. Settlement of
conflicts. Scheduling the duty schedule and the duties of the attendants. Providing events and
conferences.

Interests: travel, cooking, sport

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: