Резюме від 5 листопада 2023 Файл

Каріна

Спеціаліст з МСФЗ, внутрішній аудитор

Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАРІНА НІКІТЮК
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна. Вмію
працювати в команді. Ціную баланс роботи та особистого
життя. Маю досвід з проведення фінансового аудиту великих
державних і приватних підприємств у різних галузях
промисловості, включаючи виробництво та аграрну сферу.
Розгляну пропозиції по роботі спеціалістом з фінансової
звітності/внутрішній аудит.

ДОСВІД РОБОТИ
Аудитор

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
2018 - сьогодні

Трансформація даних бухгалтерського обліку з формату ПСБО до стандартів МСФЗ.
Складання приміток та розкриттів до звітності згідно зі стандартами МСФЗ та положеннями
облікової політики.
Перевірка достовірності, повноти і законності операції обліку за допомогою первинної
документації (в тому числі перевірка правильності нарахування податків і зборів та
своєчасності їхньої сплати до бюджету, перевірка дотримання трудового законодавства і
розрахунків з оплати праці, перевірка коректності нарахування зобов’язань і забезпечень,
перевірка повноти зобов’язань перед банком).
Оцінка фінансової інформації шляхом дослідження важливих зв’язків між фінансовими і
нефінансовими даними, а також подальше вивчення визначених відхилень та зв’язків.
Тестування внутрішнього контролю з метою отримання аудиторських доказів щодо
відповідності організації та ефективності функціонування систем бухгалтерського обліку і
внутрішнього контролю та виявлення можливих порушень в оформленні документів, звітності,
веденні бухгалтерського обліку та роботі систем внутрішнього контролю.
Участь в інвентаризації запасів та основних засобів для перевірки їх фактичної наявності,
відповідності документації та оцінка їх стану.
Комунікація з Клієнтом щодо організації виробництва, процесу ведення бухгалтерського
обліку, тенденцій та напрямів розвитку підприємства, отримання пояснень щодо
управлінських рішень, прийнятих в Компанії.

HARD SKILLS SOFT SKILLS
Глибокі знання основ бухгалтерського обліку Аналітичне мислення
Знання МСФЗ Вміння працювати як самостійно, так і в
Впевнений користувач Microsoft Excel команді
Базові навички роботи з системою 1С Здатність швидко та ефективно навчатися
Вміння працювати з великими обсягами новому
інформації Англійська на рівні В1 (маю досвід роботи зі
звітності англійською мовою)
Навички комунікації з Клієнтами
ОСВІТА
Одеський Національний Економічний Униіверситет
Магістр за спеціальністю "ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ" - 2018 Р

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: