Резюме від 7 квітня 2024

Юлія

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами (ведення інтернет-магазину)

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2019 по 06.2021 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "НикБрукСтрой", Миколаїв (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Використовула вміння переконувати для залучення нових клієнтів та підтримки і встановлення партнерських відносин із існуючими кліентами
•Контролювала виконання показників по продажу тротуарної плітки та супутніх товарів, та послуг, виконання планових показників: KPI
•Працювала в СRM системі (своєчасна обробка лідів, надання кваліфікаційної консультації, прорахунок потенційного заказу з подальшим його оформленням. Ведення та актуалізація робочої бази (CRM) Документальний супровід продажів - оформлення видаткових накладних, ТТН та ін. Прийом та оформлення замовлень, контроль оплат, формування документів для складу, робота з претензіями, рекламаціями, поверненнями
•Надання звітів по виконаній роботі, контроль своєчасних виплат від клієнтів, поставщиків, бригад по укладці плитки, водіїв
•Працювала з бригадами по виконанню послуг по укладці плитки: контроль своєчасного виконання та оплат, заказ супутніх товарів та матеріалів, контроль якості виконаної роботи
•Працювала з водіями по отгрузці товарів: координування часу погрузок, контроль своєчасної погрузки/ відгрузки та оплат, оптимізація транспортних маршрутів, контроль відвантаження та доставки товару покупцю, контроль оплати
•Співпрацювала з виробництвом: робота з відповідальним за склад (надання документів для збору та подальшої відгрузки товарів, контроль своєчасності збору заказів та відгрузки, підрахунок товарів на складі, контроль якості виробленої продукції)
•Розробляла макети для компанії (поліграфія, наружна реклама) та оформлення графічної документації (прайс-листи, презентації, каталоги)
•Аналізувала конкурентів для встановлення конкурентної вартості
•Брала участь у тендерних розрахунках, співпрацювала з юристом, займалася формування комерційних пропозицій;
•Займалася написанням ТЗ для програміста та дизайнера (наповнення сайту: написання унікальних текстів, редагування зображень товару, додавання нових товарів, редагування вже існуючих товарів)
•Надання фінансової звітності та допомога у відкритті нового напряму діяльності компанії (порівняння постачальників, оплати, ведення докуменації)

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2014 по 09.2016 (2 роки 6 місяців)
РА «Impression», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася активним залучення нових клієнтів, «холодні» та «гарячі» дзвінки та робота з підтримки, та встановлення партнерських відносин із існуючими клієнтами і значно розширила базу клієнтів
•Займалася підбором рекламних площин відповідно побажанню клієнтів, працювала із претензіями клієнтів Виконувала щоденне оновлення зайнятості рекламних площин
•Працювала з первинною документацією, підписання договорів та необхідної документації Співпрацювала з типографіями та рекламними агенціями щодо своєчасного друку макетів та оплат, розміщенню рекламних матеріалів
•Співпрацювала з поклейщиками (надавала необхідні матеріали для розміщення, контролювала надання фотозвітів та якість розміщення)
•Контролювала своєчасність оплат, надання необхідних документів та відправлення фотозвітів для клієнтів Надавала звіти по виконаній роботі, фінансовій звітності та звітності по виконанню планів продажу: KPI, виконання планових показників
•Займалася написанням ТЗ програмістам та дизайнерам. Співпрацювала з дизайнерами, маркетологом та SEO фахівцями над створенням вебсайту компанії для РА «Impression» з «0», для покращення візуальних комунікацій компанії зі споживачами, займалася наповнення сайту
•Займалася розробкою макетів: білборди, сітілайти, верстка журналів та каталогів, дизайн брошур, листівок, сертифікатів, колажів, афіш, тощо

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2012 по 03.2014 (2 роки 2 місяці)
РА «Ліфт», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася залученням нових клієнтів, «холодні» та «гарячі» дзвінки та робота з вже існуючими клієнтами. На 70% збільшила клієнтську базу
•Працював із претензіями клієнтів
•Займалася розробками макетів в CoralDraw та співпрацювала з дизайнерами по розробці макетів Контролювала своєчасне розміщення рекламних матеріалів та оплату від клієнтів
•Працювала з первинною документацією, оформленням замовлень, укладанням договорів із клієнтами Надавала фінансову звітність по заповненню рекламних площин та своєчасних оплат
•Співпрацювала з поклейщиками, надання їм необхідного матеріалу для виконання роботи, а також контроль своєчасного та якісного розміщення, фото звіти, тощо…
•Працювала з типографіями стосовно друку макетів
•Займалася оформленням графічної документації (прайс-листи, вітальні листівки, презентації, каталоги)

Менеджер по рекламі

з 02.2011 по 01.2012 (11 місяців)
РА «Outdoor», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася підбором рекламних площин (білбордів та сітілайтів, Indoor Video) по всій території України
•Виконувала щоденні оновлення бази рекламних площин
•Комунікувала з власниками рекламних площин
•Надавала звіти по виконаній роботі

Офіс-менеджер

з 03.2009 по 02.2011 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Охоронна Грамота»,, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Забезпечувала документообіг і внутрішню звітність
•Працювала з первинною документацією, оформленням замовлень і супутніх документів в 1С
•Працювала з корпоративними клієнтами по напрямкам: поліграфія, сувенірна продукція, розробка фірмового стилю, флексодрук. Від моменту прийняття заказу до моменту видачі готової продукції
•Надавала фінансові звітноси по оплаті клієнтів
•Співпрацювала з дизайнерами та SEO відділами (розробка макетів та фірмового стилю, наповнення сайтів в адмінці)
•Займалася моніторингом постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень
•Працювала з постачальниками (виробництво фірмових товарів)

Освіта

"Європейський університет"

Менеджмент організації, Миколаїв
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office CRM Бітрікс24 CorelDRAW 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

професійні навички:
•знання ПК та MS Office
•1С Бухгалтерія, Bitrix24, CRM, CoralDraw
•досвід ведення документообігу навички контролю логістики
•навички проведення переговорів, легко домовляюсь із будь-якими клієнтами/ колегами та вільно підтримую розмову, у своїй роботі завжди думаю про результат, ставлю інтереси клієнта вище за свої особисті.
•маю здатність до планування та організації робочого дня, уважна до деталей
•маю успішний досвід пошуку та залучення клієнтів, збільшувала клієнтську базу на 80-90%

особисті якості:
харизматична, активна, комунікабельна, маю високу працездатність, наполегливість, активну життєву позицію, цілеспрямованість володію організаторськими здібностями, добре розвинена інтуїція, відповідальна, маю аналітичний склад розуму, вміння виявляти потреби клієнта. Знання основ психології. Знання теорії менеджменту.Маю навички телефонних продажів. Здатна відстоювати інтереси фірми. Працюю для досягнення результатів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: