Резюме від 20 березня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9475639

Менеджер проєктів

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Додаю фото за вимогами:

Мандрик Єгор, 23 роки.
Освіта – середня (11 класів), вища бакалаврат (4 роки), вища магістратура (2 роки).
Середню освіту здобув у ЗОШ №143. Старші класи закінчив з відзнакою, отримав медаль після закінчення школи. Вищу бакалаврську одержав у ДНУ ім.О.Гончара (колишній ДДУ) за спеціальністю «Маркетинг» на економічному факультеті. Ухил освіти робився в соціологію, психологію покупця, розробку реклами, аналіз конкурентів, розробку стратегій просування товарів, особливо нових товарів. Загалом, акцент цієї освіти було зроблено саме в рекламну сферу, просування товару та збут, проте базові економічні аналітичні інструменти вивчені.
Вищу магістерську отримав у НМетАУ (у народі «Метал», зараз перейменований в «УДУНТ») за спеціальністю «Управління Проектами» на факультеті дизайну машин. Освіта складається з управлінського менеджменту, з ухилом у планування та організацію робіт працівників у обмежені терміни. Самостійно було обрано ухил у вивченні та розробці робіт у сферу «ІТ-індустрії»: дипломна робота була присвячена організації робіт з розробки мобільної гри та оптимізації цих процесів; ключові курсові роботи стосувалися маркетингового аналізу, способів запровадження нових систем оцінок якості, організації праці та безпеки праці. Навчання закінчив з відзнакою, «червоний диплом» та грамота від імені ректора вузу.

Вміння:
Впевнене володіння «Office»: складання документів у Word, заповнення баз даних в Excel, створення презентацій у Power-Point. Просунутий користувач ПК: навичками програмування не володію, але все, що простіше знаю ідеально.
Впевнений користувач «Photoshop»: складання нескладних рекламних буклетів, початкова обробка фото, розробка таблиць, графіків та схем базового зразка, коригування креслень чи документації за необхідності. У «Photoshop» (працював із версією CS6) знаюся досить якісно, термінологією та інструментарієм володію і за потреби можу покращити навички.
Англійська мова на рівні середнього володіння. Розмовним не володію, але здатний перекладати документацію, складати листи, вся не «спеціалізована» англійська мені зрозуміла. Граматика/написання на середньому рівні.

Особисті якості:
Скрупульозність – здатний тривалий час працювати над завданням, багаторазово перевіряти його, доводити результат до належного рівня.
Креативність – здатний пропонувати актуальні ідеї, вносити пропозиції при розумінні завдання, яке переді мною стоїть.
Комунікабельність – ввічливий, зібраний, не впадаю у стрес чи емоційні стани. Здатний підлаштовуватися під колектив, вибирати правильну лінію спілкування.
Зібраність – відсутність шкідливих звичок (куріння тощо). Ношу офіційний одяг, розумію важливість дресс-коду.
Послідовність – здатний довести задане завдання до кінця.
Активність – знаходжуся у добрій фізичній формі.

Вподобання:
Маю адекватні амбіції, готовий працювати на перспективу, завжди готовий навчатися та набувати нового досвіду. Чітко відчуваю сучасні тенденції, знаюся на останніх соціальних тенденціях, здатний їх комплексно проаналізувати. Можу працювати як із персоналом, так і з клієнтами. Управлінського досвіду немає, але я відповідальний і знаюся на людях.

Досвід роботи:
3 місяці роботи менеджером з продажу ІТ-продукту (послуг сайту та спеціалістів) з холодної бази. Набув там стресостійкості, комунікабельності, уміння «тримати розмову» та «грамотної наполегливості» через особливості роботи.
2 місяці роботи SMM спеціалістом, до завдань входило листування по холодній базі клієнтів, обробка їх запитів, вирішення конфліктних ситуацій та скарг.
2 місяці роботи менеджером по роботі з клієнтами, завдання складалося з оформлення та розсилання регулярних звітів (графічні, у вигляді буклетів, з великою кількістю фотозвітів), ведення соціальних мереж фірми, формування фото, відео, інтерактивного контенту для клієнтів. На цій роботі набув навичок роботи з великою кількістю контенту, швидкого створення контенту, уміння правильної розстановки та подачі інформації, управління увагою аудиторії. У завдання входило також живе спілкування з клієнтами, так що набув навичок комунікабельності, вміння правильно вирішувати питання.
Мої вимоги:
Регулярна та заздалегідь обумовлена оплата праці у термін.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: