Резюме від 23 березня 2023 PRO

Nina

Керівник, бізнес-тренер, директор, 65 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий

з 05.2013 по 05.2014 (1 рік)
Джет, Київ (Легка промисловість)

Криза-менеджер в компанії з пошиття жіночого одягу. Здійснювала керівництво виробництвом та офісом. Збільшила ефективність роботи персоналу та обсяг доходів компанії в цілому.

Фінансовий консультант

з 02.2013 по нині (11 років 3 місяці)
ФОП Козедубва Н.В., Київ (Фінанси, банки, страхування)

Маю великий досвід просування послуг страхування життя фізичним особам та компаніям. Загальний обсяг особистих продаж понад 2.5 млн грн. Також навчаю професії людей та допомагаю їм реалізуватись.
Пройшла Лідерські навчання з організації команди продажу, надання фінансових послуг, обслуговування клієнтів. Прослухала та успішно склала іспит з Риторики для Лідера та з навчання тренерів та ораторів.
Маю нагороди від стратегічних партнерів за тестування та адаптацію їх програмного забезпечення для потреб як колег-консультантів, так і для клієнтів. Розумію процеси, які потребують змін в теперішній час. Вмію чітко формулювати завдання виконавцям майже у всіх сферах.
Під час COVID-19 значно збільшила обсяг продажу послуг.
Під час війни швидко адаптувалась до нових реалій.
Як тренер проводжу фінансові бізнес-ігри. Великий досвід у навчанні корпоративних команд.

Директор

з 11.2006 по нині (17 років 6 місяців)
ТОВ Магазин проектів, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Власник, директор. Створила з нуля та керую компанією. Організувала та контролюю бізнес-процеси, співпрацюю з постачальниками, друкарнями, рекламними агенціями. Маю великий досвід участі у виставках. Співпрацюю як з українськими, так і іноземними компаніями. Компанія пропонує послуги з розробки проектів, адаптації та будівництва об'єктів нерухомості.

Директор Центру продажу проектів

з 11.2005 по 11.2006 (1 рік)
Видавничий дім АСС, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Проєктів В рамках обов'язків керувала Центром продажу проєктів, розробила та впровадила «Партнерську програму», займалася модернізацією, наповненням та обслуговуванням сайту, брала участь у роботі Департаменту Реклами та Маркетингу ВД АСС. За час управління Центром збільшила продаж проєктів у 3 рази, організувала продаж рекламних продуктів з нуля.

Заступник генерального директора

з 10.2002 по 06.2005 (2 роки 8 місяців)
Унітел, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Заступник Голови правління з питань маркетингу та реклами. Починала у компанії як Керівник відділу комплексних рішень. Розробляла плани ведення та обслуговування ключових клієнтів та партнерів компанії та контролювала їх виконання. Брала участь у формуванні рекламної стратегії Компанії та плануванні рекламного бюджету. Керувала діяльністю відділу реклами. Брала участь у створенні корпоративного сайту. Займалася формуванням корпоративної культури. Контролювала розробку рекламно-сувенірної продукції. Координувала роботу із підрядниками. Контролювала використання корпоративних засобів. Займалася зовнішньо-економічною діяльністю - від пошуку постачальників, ведення переговорів, організації зустрічей до оформлення паперів від консульства до митниці.

Освіта

КГУ ім. Т.Г.Шевченка

Романо-германська філологія. Викладач, Київ
Вища, з 1986 по 1993 (7 років)

Знання і навички

Користувач ПК Знання офісних програм Бухгалтерський облік

Додаткова інформація

Лідерські тренініги, тренінги для рекламодавців та маркетологів.
Маю досвід роботи у великих компаніях та досвід створення «з нуля» відділів та департаментів. Здатна приймати рішення та нести за них відповідальність. Маю яскраво виражені лідерські якості та організаторські здібності. Пунктуальна, уважна, відповідальна, орієнтована на результат. Швидко адаптуюсь та навчаюсь. Комунікабельна, неконфліктна. Здатна налагоджувати стійкі та ефективні ділові відносини з клієнтами та партнерами. Просунутий користувач ПК. Знаю українське законодавство, володію навичками ведення бухгалтерії, працюю у 1С.
Знання MS Office: Word, Excel, поштові програми, месенджери, соціальні мережі.
Вільне володіння українською, російською мовами. Англійська, німецька на рівні листування.
Додаткові відомості:
ФОП – платник єдиного податку третьої групи.
Маю особистий автомобіль, водійський стаж – понад 25 років,

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: