Резюме від 20 квітня 2024 Файл

Олена

Економіст

Вік:
39 років
Місто:
Коростень

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Берегова Олена Анатоліївна

Місто проживання: м. Коростень Житомирської області
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1. вища педагогічна (Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова, факультет математики, фізики та інформатики),
2. вища економічна (Житомирський державний технологічний університет, факультет економіки та менеджменту)
Дата народження: 30.09.1984
Стать: жіноча
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
З 01.12.2016 р. АТ «Ощадбанк»
Посада: начальник відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ №10005/029 філії – Житомирське обласне управління
Основна функціональна роль: керівник підрозділу.
Додаткова функціональна роль: менеджер по роботі з клієнтами та преміум-клієнтами роздрібного бізнесу.
Завдання та обов’язки:
1. Здійснення загального керівництва відділом, розподіл обов’язків між своїми підлеглими, встановлення рівня їх відповідальності за станом роботи та забезпечення якісного обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу та преміум-клієнтів, організація роботи відділу.
2. Забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності.
3. Консультаційно-роз'яснювальна робота з клієнтами.
4. Виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства, нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку, дотримання технології здійснення операцій.
5. Здійснення заходів, передбачених законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку з питань фінансового моніторингу.
6. Організація роботи щодо:
• кредитування фізичних осіб (в т. ч. по платіжним карткам – далі БПК);
• супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог локальних нормативно-правових актів Банку;
• розвитку операцій з використанням банківських платіжних карток;
• безготівкових розрахунків;
• розвитку та супроводження вкладних (депозитних) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
• інші.
7. Здійснення пошуку потенційних клієнтів фізичних осіб шляхом проведення зустрічей, переговорів та залучення їх на обслуговування.
8. Здійснення аналізу аудиторії потенційних клієнтів, виявлення їх потреби щодо банківського обслуговування.
9. Здійснення моніторингу клієнтської бази установи з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів.
10. Взаємодія з профільними підрозділами філії – Житомирське обласне управління з питань надання консультацій клієнтам по продуктах роздрібного бізнесу. Консультує клієнтів по всіх продуктах роздрібного бізнесу. Проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу з питань стратегічних переваг Банку.
11. Своєчасне інформування клієнтів про нові банківські продукти, акції і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування; участь в організації рекламних заходів для клієнтів, проводить презентації продуктів роздрібного бізнесу.
12. Забезпечення своєчасного та якісного складання і передачу до підрозділів Управління/центрального апарату звітності за операціями у межах компетенції відділу.
13. Забезпечення виконання планів з емісії платіжних карток, включаючи преміальних платіжних карток і розвитку еквайрингового обслуговування.
14. Проведення роботи щодо укладання та супроводження угод з підприємствами і організаціями на виплату заробітної плати/стипендії та інших виплат з використанням платіжних карток працівникам/студентам через поточні/карткові рахунки.
15. Співпраця з територіальними органами Пенсійного фонду України, його структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Фонду соціального захисту інвалідів, Фонду страхування на випадок безробіття, тощо у частині виплати населенню пенсій, соціальних допомог та інших коштів.
16. Вжиття заходів щодо нарощення обсягу ресурсної бази ТВБВ.
17. Здійснення відкриття (закриття) та ведення рахунків фізичних осіб у національній та іноземних валютах, а також в банківських металах, формування та підписання договорів з клієнтами в межах власних повноважень, контролює сплату клієнтом комісійної винагороди згідно тарифів Банку.
18. Забезпечення внесення змін до умов договорів, укладання додаткових договори в межах власних повноважень.
19. Здійснення продажу супутніх фінансових послуг, виконання функції страхового агента.
20. Забезпечення комплексного та якісного обслуговування преміум-клієнтів, встановлення партнерських відносин з преміум-клієнтом та підбір індивідуального підходу при обслуговуванні преміум-клієнта.
21. Координація та контроль виконання операцій, що здійснюються преміум-клієнтами в Банку.
22. Супровід нестандартних банківських продуктів, розроблених у відповідності до потреб преміум-клієнтів.
23. Виконання інших обов'язків, віднесених до компетенції підрозділу, визначені керівником підрозділу або керівництвом Банку, що передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку.

З червня 2015 року по 30.11.2015 р.
АТ «Ощадбанк»
Посада: провідний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ №10005/029

З 23.07.2012 по 01.03.2015 р.
ПАТ «КБ «Надра» (Відділення №0506, вул. Красіна, буд. 3, м. Коростень)
Посада: менеджер
Функціональні обов’язки:
• Залучення на обслуговування клієнтів (фізичних та юридичних осіб) за наступними напрямками: поточні рахунки, вклади (депозити), обслуговування пенсійних та зарплатних рахунків, накопичувальні рахунки, кредитування, пластикові картки, грошові перекази, особисте та майнове страхування; здійснення безготівкових операцій по зарахуванню і списанню грошових коштів; оцінка платіжної спроможності клієнтів та видача кредитів, контроль за погашенням заборгованості.
• Ведення у встановленому порядку діловодства: облік та реєстрація вхідної та вихідної документації, контроль над виконанням документів в СЕД (системі електронного документообороту), оформлення банківських документів у відповідності з вимогами і порядком, встановленими законодавством, збір та контроль правильності оформлення документів для відкриття рахунків фізичних та юридичних осіб, формуванням юридичних справ клієнтів фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців, юридичних осіб.
• Відповідальний працівник за ведення обліку та зберігання ПІН-конвертів, бланків суворої звітності; відповідальний працівник за зберігання та передачу клієнтських справ до Центру документообороту (архів).

З 01.11.2011 по 16.07.2012
АТ «УкрСиббанк» (ТТ №67, вул. Грушевського, буд. 17, м. Коростень)
Посада: фінансовий консультант
Функціональні обов’язки:
Залучення на обслуговування клієнтів (фізичних та юридичних осіб) за наступними напрямками: поточні рахунки, вклади (депозити), накопичувальні рахунки, кредитування, пластикові картки, грошові перекази, страхування; здійснення безготівкових операцій по зарахуванню і списанню грошових коштів; погашення заборгованості.
• Ведення у встановленому порядку діловодства: облік та реєстрація вхідної та вихідної документації, контроль над виконанням документів в СЕД (системі електронного документообороту), оформлення банківських документів у відповідності з вимогами і порядком, встановленими законодавством, збір та контроль правильності оформлення документів для відкриття рахунків фізичних та юридичних осіб.
• Відповідальний працівник за ведення обліку та зберігання ПІН-конвертів, бланків суворої звітності; відповідальний працівник за зберігання та передачу клієнтських справ до Центру документообороту (архів).

З 22.08.2006 по 13.10.2011 (Відділення №9, вул. Грушевського, 26, м. Коростень)
ПАТ КБ ПриватБанк
Посада: спеціаліст по роботі з кредитними картками
Функціональні обов’язки:
• ведення у встановленому порядку діловодства, формування пакетів документів;
• залучення та супроводження клієнтської бази фізичних осіб за наступними напрямками: вклади (депозити), накопичувальні рахунки, кредитування, пластикові картки, грошові перекази, приймання платежів фізичних осіб без відкриття рахунку, особисте та майнове страхування, обслуговування пенсійних та зарплатних рахунків, оцінка платіжної спроможності клієнтів та видача кредитів, контроль за погашенням заборгованості, робота з проблемними активами на ранніх стадіях;
• логістика пластикових карток та ПІН-конвертів.

Сімейний стан: заміжня
Діти: 2 дітей


Курси, семінари і тренінги:
Тренінги та семінари в АТ «Ощадбанк»
• Навчання з операційних ризиків
• Основні аспекти положення про дотримання АТ «Ощадбанк» вимог Угоди між Урядом України та Урядом США для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» FATCA)
• Обслуговування преміум-клієнтів
• Power Banking
• Преміальні платіжні картки та додаткові сервіси
• Депозити
• Система раннього реагування в АТ «Ощадбанк»
• Мобільний Ощад
• Навчання за напрямком електронної комерції
• Застосування санкцій та унеможливлення здійснення фінансових операцій особами з переліку терористів в АТ «Ощадбанк»
• Кодекс поведінки (етики) АТ «Ощадбанк»
• Порядок повідомлення про неприйнятну поведінку та порушення діяльності АТ «Ощадбанк»
• Банківські та страхові продукти
• Стандарти якісного обслуговування клієнтів
• Нормативні документи для ФО/VIP
• Відеокурс «Школа менеджера по роботі з фізичними особами»
• Навчання персональних менеджерів по ЗКП
• Заставне кредитування РБ
• Телемаркетинг
• Виплати субсидій в готівковій формі
• Робота з комерційними кампаніями
• Іпотечне кредитування
• Автокредитування
• Моя кредитка
• Банківський продукт «Кеш кредит»
• Страховий продукт «Зелена картка»
• Туристине страхування
• Автострахування
• Бонусні програми MasterCard та Visa
• Заходи з протидії шахрайству з банківськими платіжними картками
• Банкноти та монети України
• SWIFT-перекази
• Індивідуальні банківські сейфи
• Купівля-продаж облігацій внутрішньої державної позики України на вторинному ринку
• Управління клієнтським портфелем ТВБВ
• Технологія продажів
• Сервіс Installment
• Торговий еквайринг та інтернет-еквайринг
• Виявлення та обслуговування клієнтів PEPs ы АТ «Ощадбанк». Робота з публічними діячами
• Фінансовий моніторинг

Тренінг «Кредитування від Банка-партнера ПАТ «ІдеяБанк»
Компанія «ПАТ «КБ «Надра»
Місто: Житомир
Період: 09.01.2015

Семінар «Еквайринг»
Компанія «ПАТ «КБ «Надра»
Місто: Житомир
Період: 12.12.2014

Тренінг «Продаж продукту «Бізнес-пакет», МСБ-роздріб»
Компанія «ПАТ «КБ «Надра»
Місто: Житомир
Період: 09.08.2014

Тренінг «Кредитування від Банка-партнера ПАТ «Альфа-Банк»
Компанія «ПАТ «КБ «Надра»
Місто: Житомир
Період: 07.12.2013

Тренінг «Конфліктологія: стратегія поведінки фінансових консультантів»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Житомир
Період: 17.05.2012

Тренінг «Основи продаж»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Київ
Період: 04-05.04.2012

Тренінг «АХА страхование: ОСЦППВНТЗ, КАСКО «Все включено», страхование недвижимости по программе «Комфорт/Надежная»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Київ
Період: 30.03.2012

Тренінг «СК «Кардіф»:особливості та порядок страхування »
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Київ
Період: 23.03.2012
Тренінг «Якість обслуговування клієнтів»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Житомир
Період: 14.02.2012

Курс «Cash-кредит: особливості та порядок оформлення»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Житомир
Період: 30.01.2012

Курс «Кредитування фізичних осіб»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Житомир
Період: 23.01.2012

Курс «Школа банківської справи»
Компанія: АТ «УкрСиббанк»
Місто: Житомир
Період: 16.01.2012

Тренінг «Ефективний менеджер»
Компанія: ПАТ КБ ПриватБанк
Місто: Житомир
Період: 04.03.2011

Тренінг «Ефективність продаж»
Компанія: ПАТ КБ ПриватБанк
Місто: Житомир
Період: 18.06.2010

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: