Резюме від 14 липня 2023 Файл

Ріта

Керівник відділу, заступник директора, директор департаменту

Вік:
55 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Шпілько Ріта Григорівна
Вакантна посада: управляння нерухомим майном та інфраструктурою

Вік: 54 роки
Місто проживання: м. Харків
Сімейний стан: вдова
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Відрядження можливі.

Освіта вища:
Харківська державна академія міського господарства, місто Харків (економіка підприємств), 2000-2003 рр.
Харківський інженерно-педагогічний інститут, місто Харків (машинобудування), 1985-1992 рр.

Додаткові курси:
курси підвищення кваліфікації та перепідготовки керівного складу, 2000 рік;
курси бухгалтерського обліку, 2000 рік.
Досвід роботи:

Назва компанії: АТ «Укрпошта», Харківська дирекція
Посада: начальник відділу адміністрування орендних та комунальних договорів
Період роботи: 08.2018 – поточний час.
Обов’язки:
- управління активами та нерухомістю в межах об’єктів філії у відповідності до стратегії компанії;
- управління бюджетом витрат по витратній оренді та відшкодуванню комунальних послуг;
- координація діяльності з бізнесами, розвитком мережі та директором філії;
- вирішення оперативних питань в мережах компетенції відділу та напрямку майнових прав філії;
- організація роботи щодо ефективного використання нерухомого майна підприємства, відповідно до законодавства України, що регулює питання управління державним майном та орендних відносин;
- організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки підприємства;
- забезпечення дотримання порядку укладання договорів з дохідної та витратної оренди нерухомого майна підприємства, облік орендованих приміщень;
- планування, бюджетування та виконання планів по відділу;
- забезпечення своєчасного розгляду претензій та позовних матеріалів, надання у повному обсязі до юридичної служби інформації та матеріалів , необхідних для ведення претензійно-позовної роботи;
- координація роботи відділу при виконанні завдань: укладення і супровід договорів оренди, надання комунальних послуг, оформлення документів на майно та земельні ділянки, підготовка тендерної документації; контроль розрахунків з контрагентами;
- ведення перемовин з контрагентами з питань витратної оренди, презентація власного майна потенційним орендарям;
- робота з боржниками;
- вирішення питань щодо ремонтних робіт на об’єктах, як внутрішніх, так і зовнішніх;
- контроль забезпечення ВПЗ енергоресурсами;
- вирішення питань з органами місцевого самоврядування щодо прийнятних умов користування приміщеннями комунальної та державної власності у Харківській області та м. Харків та благоустрою прилеглої території.
Досягнення на посаді:
- налагоджена ефективна робота офісу під час воєнного стану з 16.03.2022 року по цей час. Збережена максимальна кількість договорів дохідної та витратної оренди для безперебійного ведення бізнесу. За результатами перемовин по витратній оренді досягнуто економію коштів по витратній оренді в розмірі 3 млн. грн за 2022 рік, скорочення дохідної оренди склало лише 13 %;
• зменшена дебіторська заборгованість на 55 %, в тому числі безнадійна за період з 08.2018 до 02.2023 рр.
• в період пандемії доходи від оренди не зменшилися, а навпаки збільшилися та за результатами першого кварталу 2021 року та першого півріччя 2021 року відділ займав перше місто серед обласних філій України;
• в період з 08.2018 року по 12.2021 року доходи виросли з 1,8 млн. грн. до 13,0 млн. грн. тобто на 7,2 рази.

Посада: завідувач господарством
Період роботи: 05.2018 – 08.2018
Обов’язки: координація роботи персоналу (53 особи), контроль стану приміщень та прибудинкової території згідно вимог, замовлення та розподіл витратних матеріалів.

12.2014 – 12.2015 стояла на обліку у Харківському міському центрі зайнятості.

Назва компанії: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг Харківської, Сумської та Полтавської областей.
Посада: начальник відділу звітності та контролю управління
Період роботи: 01.2012 – 11.2014
Обов’язки: організація та проведення перевірок щодо технічного стану обладнання мереж, споруд, будівель підприємств водо-, теплопостачання, водовідведення; ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності; виконання ППР обладнання, мереж: еклектичних, теплових та водовідведення.
Досягнення на посаді: створення ефективної команди, що досягла найкращих показників по країні.

Назва компанії: КП «ВТП «Вода»
Посада: провідний економіст планово-економічного відділу управління економіки департаменту економіки
Період роботи: 05.2009 – 12.2011
Обов’язки: розрахунок тарифів в частині енергоносіїв, паливно-мастильних та амортизаційних витрат; складання інвестиційної програми підприємства; виконання особистих завдань генерального директора в частині надання інформації до антимонопольного комітету України та НКРЄ.

Назва компанії: КП «ВТП «Вода»
Посада: провідний економіст ВУПНС
Період роботи: 05.1999 – 05.2009
Обов’язки: ведення обліку витрат з експлуатації підвищуючи насосних станцій, кількість об’єктів – більше 150; оформлення права власності на майно підприємства, прийняття та передача на баланс у комунальну власність майна та обладнання, робота з БТІ, Управлінням комунального майна міста, оформлення актів балансової належності між суміжними комунальними підприємствами.

Назва компанії: ХТВО «Харківкомуночіствод»
Посада: машиніст насосних установок розряду ЦОРПНС
Період роботи: 02.1996 – 05.1999

Назва компанії: ДП «Харківпідшипникснабзбут»
Посада: економіст відділу організації постачання інструменту
Період роботи: 04.1989– 03.1996

Назва компанії: ДП «Харківпідшипникснабзбут»
Посада: інженер відділу гідравліки ДП «Харківпідшипникснабзбут»
Період роботи: 03.1987 – 04.1989

Назва компанії: Фабрика індпошиву та ремонту одягу №4
Посада: кравець
Період роботи: 07.1985 – 12.1986
Вміння та навики
• Організація роботи великого колективу (до 200 осіб), створення результативної команди
• Ведення перемовин на будь-якому рівні
• Комп'ютерні навички: пакет MS Office, навички оперативного пошуку необхідної інформації в мережі Internet та її подальшої обробки.
Особисті якості:
ініціативна, комунікабельна, цілеспрямована, працюю на результат, вмію брати на себе відповідальність та приймати рішення, маю аналітичні здібності та стратегічне мислення, пунктуальна, врівноважена та витримана, швидко засвоюю нову інформацію.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: