• Файл

Вячеслав

Категорійний менеджер, комерційний директор

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

В’ЯЧЕСЛАВ ТРИГУБ
 Дата народження: 10/12/1074
 Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 LinkedIn [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: РОБОТА В СФЕРІ КОМЕРЦІЇ/ПРОДАЖІВ, Комерційний директор, КЕРІВНИК КОМЕРЦІЙНОГО ВІДДІЛУ, КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР, менеджер по роботі з ключовими клієнтами, ДИРЕКТОР З ПРОДАЖІВ, МЕНЕДЖЕР ПО ПРОДУКТУ

Загальний управлінський досвід роботи в сфері комерції та продажів понад 20 років (категорійний менеджмент, управління продажами, маркетингом, персоналом) на корпоративному рівні (Україна і Молдова) та регіональному рівні (Київ та Київська область) в роздрібній, інтернет і гуртовій торгівлі, а також в компанії виробника
Використовую мотиваційний стиль управління, маю досвід у створенні і збереженні високомотивованих команд з продажів і представників дистриб'юторів, категорійного збуту. Вмію успішно виявляти та використовувати можливості для прискореного зростання продажів.
Високоорганізований, вмію чітко висловлювати думки і переконувати.
Вмію швидко відновлювати фізичну і розумову сили, і критично оцінювати мої власні дії.
Вмію обґрунтовувати і приймати рішення в ситуаціях, що характеризуються високою динамічністю і невизначеністю.
Вмію раціонально розподіляти і ефективно використовувати свій час

ВМІННЯ І НАВИЧКИ

Категорійний менеджмент і розвиток бізнесу
Розвиток нових бізнесів
Управління P&L
Стратегічне і маркетингове планування
Переговори за контрактними умовами, цінами, асортиментом
Бюджетування, планування і контроль над використанням коштів
Тренінги та презентації
Контроль рівня дистрибуції/залишків товару
Аналіз ринку та конкурентів
Розвиток і мотивація персоналу

ДОСВІД РОБОТИ І ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

Компанія «ФОКСТРОТ - ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ», Відділ великої побутової та вбудованої техніки
Посада: Категорійний менеджер відділу великої побутової техніки і вбудованої техніки
Близько 160 магазинів, загальною площею 154 000 кв. м.), інтернет і гуртовий канали
Корпоративний рівень роботи (вся територія України). Період роботи: лютий 2019 - січень 2022 (3 роки)

Функціональні обов'язки:
Управління товарною категорією
Ціноутворення
Комунікація та переговори з вендорами
Побудова та наповнення продуктових матриць
Конкурентній аналіз
Забезпечення ефективного маркетингового просування

Ключові результати і досягнення:
Побудував і наповнював якісну продуктову матрицю
Забезпечив ефективне маркетингове просування
Збільшив обсяг продажів
Збільшив рівень маржинального прибутку (GP)
Покращив загальний рівень оборотності
Збільшив частку обсягів кредитних продажів
Зменшив частку залишків товарів, що застаріли

Компанія «ФОКСТРОТ – ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ», відділ ОЕМ
Посада: Бренд менеджер відділу ОЕМ (власні торгівельні марки компанії)
Компанія «Фокстрот - техніка для дому», Київ, Україна. Спеціалізація компанії: торгівля товарами побутової техніки та електроніки через роздрібний (близько 160 магазинів, загальною площею 154 000 кв.м.), інтернет і гуртовий канали. Корпоративний рівень роботи (вся територія України). Період роботи: квітень 2017 - квітень 2018 (1 рік і один місяць)
Функціональні обов'язки:
Повний цикл роботи з китайськими виробниками (пошук товарів: каталоги, виставки; закази, ціни, умови оплати, умови відвантаження, артворки, інше)
Аналіз конкурентного оточення в Україні (товари, їх функціональність, ціни) і світових трендів
Пошук товарів в Китаї і формування продуктового портфеля
Визначення рівня оптимальних товарних залишків, частоти і повноти відвантажень
Відвідування виставок в Китаї (переговори, обговорення умов нових і поточних контрактів, пошук нових товарів)
Ключові результати і досягнення:
Збільшив асортимент з 20 до 35 SKU
Збільшив % маржинального прибутку на 3 відсоткових пункти (ввів більш прибуткові продукти і вивів з продуктової матриці менш прибуткові)
Підписав з постачальниками більш вигідні контракти (8 контрактів)

Компанія «ФОКСТРОТ - ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ», Відділ дрібнопобутової техніки і клімат контролю
Посада: Начальник відділу дрібнопобутової техніки і клімат контролю
Близько 160 магазинів, загальною площею 154 000 кв. м.), інтернет і гуртовий канали
Корпоративний рівень роботи (вся територія України). Період роботи: квітень 2016 - березень 2017 (1 рік)

Функціональні обов'язки:
Управління командою фахівців (4 старших і 1 провідний фахівець в центральному офісі)
Забезпечення лідируючих позицій компанії на ринку дрібнопобутової техніки і клімат контролю шляхом виконання основних KPI (обсяг продажів, маржинальний прибуток, оборотність товарів, частка ринку, частка залишків товарів, що застаріли)
Управління формуванням і проведенням заходів по збільшенню обсягів продажів (планування, підготовка і впровадження маркетингових (ATL/BTL), мотиваційних програм, внутрішньо категорійних і національних промо компаній, ефективне і конкурентне ціноутворення)
Аналіз конкурентного оточення ринку України (товари, ціни, тренди, стратегії і тактики інше), розробка і реалізація заходів, з метою своєчасного реагування на дії конкурентів, а також світових трендів
Управління розробкою та реалізацією асортиментної, цінової і маркетингової стратегії відділу
Управління, формування і коригування товарних матриць, стратегій і тактик по групах, товарах, постачальниках, ролей в портфелі.
Здійснення довгострокового, короткострокового планування показників: обсяг продажів, маржинальний прибуток, оборотність ін. в розрізах товарних груп, по каналах продажів: роздріб, інтернет і гурт, а також закупівель (бюджети, постачальники, контроль планування показників старшими фахівцями)
Проведення місячних, квартальних і річних переговорів з постачальниками: обговорення і узгодження закупівель, термінів відвантажень, оптимального товарного запасу, частоти і повноти відвантажень, асортименту, промо, цінової політики, ексклюзивних умов/моделей. Обговорення ринкових тенденцій, ступеня виконання договірних та комерційних умов, ін.
Відвідування центральних офісів / офісів основних світових / європейських компаній (переговори, пошук нових товарів, обговорення умов), а також європейських виставок (IFA, MWC, ін.)
Відвідування виставок в Китаї для заповнення товарного портфеля ОЕМ товарами: Hong Kong Asia World-Expo, Hong Kong Electronics Fair, Canton Fair, Hong Kong Housewares Fair, ін. (переговори, пошук нових товарів, обговорення умов співпраці, а також нових контрактів)
Управління розробкою та впровадженням сучасних принципів мерчендайзингу, розвиток інноваційних принципів, POS матеріалів та впровадженням їх у магазини
Участь у багатьох проектах компанії/відділу
Контроль ефективного розподілу товарів по магазинах мережі, оптимального рівня запасів для всіх каналів збуту, встановлення/контроль страхового та циклічного запасу товарів категорії
Розвиток і мотивація персоналу: адаптація нових співробітників, оцінка та атестація, розробка та впровадження мотиваційних програм, планування та організація навчання

Ключові результати і досягнення:
Збільшив обсяг продажів на 10% по відношенню до минулого року, в тому числі завдяки оптимізації продуктового портфеля, мотиваційних і маркетингових програмам (при рості ринку на 5%)
Збільшив рівень маржинального прибутку (GP) на 3 відсоткових пункти, в тому числі завдяки змінам в структурі асортименту та збільшенню бонусів постачальників
Покращив загальний рівень оборотності на 20 днів, в тому числі завдяки зменшенню часу відвантаження (LT) до складів (до 2 разів на тиждень), впровадженню нових програмних продуктів, а також проведенню переговорів з постачальниками
Збільшив частку обсягів кредитних продажів на 7% по відношенню до минулого року, в тому числі завдяки поліпшенню кредитних умов з постачальниками, а також зміни структури кредитного асортименту (збільшення частки товарів з збільшеними грейс періодами, ін.)
Зменшив частку залишків товарів, що застаріли на 5 відсоткових пунктів
Покращив ситуацію з демпінгом на ринку шляхом проведення переговорів з постачальниками і конкурентами
Ініціював і впровадив нові принципи мерчандайзингу (викладка товару, POS матеріали, цінники, товарні «гірки», торці обладнання ін.), які поліпшили імідж магазинів, представленість товару на полиці і збільшили клієнтський трафік.

Компанія «ФОКСТРОТ - ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ», відділ АКСЕСУАРІВ
Посада: начальник відділу Аксесуарів
Близько 180 магазинів, загальною площею 172 000 кв. м. в Україні і 6 магазинів, площею 4,8 кв.м. в Молдові, інтернет і гуртовий канали
Корпоративний рівень роботи (вся територія України і Молдови).
Період роботи: Травень 2009 - Березень 2016 (6 років і 11 місяців)
Управління командою фахівців (3 старших фахівця і 2 провідних фахівця в Центральному офісі, 7 регіональних провідних фахівця в Україні і 1 регіональний фахівець в Молдові) і команда мерчендайзерів в «полях» (пряме управління 1 старшим фахівцем, який керував командою близько 50 мерчендайзерів)

Посада: Провідний фахівець відділу Аксесуарів
Близько 170 магазинів, загальною площею 612 000 кв. м. в Україні, інтернет і гуртовий канали
Корпоративний рівень роботи (вся територія України). Період роботи: Листопад 2005 - Квітень 2009 (3 роки і 6 місяців)
Управління командою фахівців (2 старших фахівця в Центральному офісі, 7 регіональних провідних фахівця «в полях», в управлінні яких було по 2 фахівця)
Функціональні обов'язки начальника відділу Аксесуарів і провідного спеціаліста відділу Аксесуарів:
Забезпечення лідируючих позицій компанії на ринку аксесуарів шляхом виконання основних KPI
Управління формуванням і проведенням заходів по збільшенню продажів
Аналіз конкурентного оточення ринку України (товари, ціни), розробка і реалізація заходів, з метою своєчасного реагування на дії конкурентів, а також світових трендів
Управління розробкою та реалізацією асортиментної, цінової і маркетингової стратегії відділу
Управління, формування і коригування товарних матриць, стратегій і тактик по групах, товарам, постачальникам, ролей в портфелі.
Здійснення довгострокового, короткострокового планування показників: оборот, маржинальний прибуток, оборотність ін. В розрізах товарних груп, по каналах продажів: роздріб, інтернет і опт, а також закупівель
Проведення місячних, квартальних і річних переговорів з постачальниками
Відвідини центральних офісів / офісів основних світових / європейських компаній
Відвідування виставок в Китаї для заповнення товарного портфеля ОЕМ товарами
Управління розробкою та впровадженням сучасних принципів мерчендайзингу, розвиток інноваційних принципів, POS матеріалів та впровадженням їх у магазини
Контроль ефективного розподіл товару по магазинах мережі, оптимального рівня запасів для всіх каналів збуту, установка / контроль страхового та циклічного запасу категорії
Розвиток і мотивація персоналу: адаптація нових співробітників, оцінка та атестація, розробка та впровадження мотиваційних програм, планування та організація навчання

Ключові результати і досягнення:
Начальник відділу Аксесуарів:
Збільшив рівень частки ринку з 30% до 43% (аналітичні дані компанії GFK)
Збільшив обсяг продажів на 20% по відношенню до минулого періоду часу, в тому числі завдяки оптимізації продуктового портфеля, мотиваційних та маркетинговим програм, ін., незважаючи на економічну кризу в світі та в Україні.
Збільшив рівень частки аксесуарів в компанії до 12% (обсяг продажів), в тому числі завдяки створенню і розвитку команди мерчендайзерів, збільшенню частки пов'язаних продажів, змін в структурі асортименту
Збільшив рівень маржинального прибутку (GP) на 6 відсоткових пункти, завдяки збільшенню частки ОЕМ товарів (більш прибуткові товари) і збільшенню рівня бонусів від постачальників (back bonuses)
Покращив загальний рівень оборотності на 40 днів, в тому числі завдяки зменшенню часу відвантаження (LT) до складів (до 1 разу на тиждень), в тому числі завдяки проведенню переговорів з постачальниками, а також зменшенню частки неприбутковим товарів ОЕМ
Зменшив частку залишків товарів, що застаріли на 10 відсоткових пунктів
Ініціював і впровадив нові принципи мерчандайзингу (викладка товару, POS матеріали, цінники, товарні «гірки», торці обладнання, ін.), які поліпшили імідж, магазинів, представленість товару на полиці і збільшили клієнтський трафік.
Ініціював і впровадив новий структурний підрозділ - команда мерчендайзерів (близько 50 співробітників по Україні)

Ключові результати і досягнення:
Провідний фахівець відділу Аксесуарів
Команда, створена з моєю участю, почала розвиток категорії в компанії (формування і подальший розвиток продуктової структури і продуктового портфеля), з чотириразовим збільшенням річного обсягу продажів на протязі 4 років, з тому числі завдяки наповненню продуктового портфеля товарами, які були затребувані на ринку, включаючи популярні тоді диски з музикою і фільмами, мотиваційними та маркетинговими програмами
Брав участь у формуванні та подальшому розвитку цивілізованого ринку аксесуарів
Збільшив рівень частки аксесуарів в компанії до 9% (обсяг продажів)
Ініціював і впровадив нові принципи мерчандайзингу

Компанія: ТОВ «ОЛЬВІЯ БЕТА», відділ продажів
Посада: Координатор продажів
Компанія: ТОВ «ОЛЬВІЯ БЕТА», Дніпропетровськ, Україна (згодом компанія «ГАЛА МАРКЕТИНГ», підрозділ компанії PROCTER & GAMBLE). Спеціалізація компанії: виробництво та дистрибуція власної продукції товарів побутової хімії, косметики та особистої гігієни під торговими марками: «GALA», «SHANDY», «ONLY YOU», «DAX» «ЛОТОС DAX», «ОКЕАН» і ін.)
Регіональний рівень (Київ та Київська область)
Покриття всіх каналів збуту ринку побутової хімії: дистриб'ютори, дилери, гуртові продавці, роздріб.
Період роботи: Квітень 2001 - Листопад 2005 (4 роки 8 місяців).
Функціональні обов'язки:
Управління командою регіональних торгових агентів і мерчендайзерів (5 співробітників)
Забезпечення лідируючих позицій компанії на ринку побутової хімії в регіоні шляхом збільшення % дистрибуції продукції компанії на ринку, збільшення клієнтської бази дистриб'юторів.
Аналіз конкурентного оточення ринку України з метою своєчасного реагування на дії конкурентів
Проведення місячних, квартальних і річних переговорів з дистриб'юторами і їх клієнтами
Координація взаємин між дистриб'юторами (3) і їх клієнтами (дилери, гуртові продавці, роздріб)
Управління промо активностями та виконання мотиваційних програм
Координація та контроль торгових відділів дистриб'юторів, їх команд торгових представників, і агентів/мерчендайзерів компанії «ОЛЬВІЯ БЕТА/ГАЛА МАРКЕТИНГ
Контроль за дотриманням дистриб'юторами і їх клієнтами маркетингової, територіальної політики і принципів, ефективного ціноутворення,
Аналіз, планування і контроль процесів просування товарів від виробника до кінцевого споживача через канали розподілу, впровадження POS-матеріалів в магазини.

Ключові результати і досягнення:
Виконання планових показників дистрибуції товару на рівні не нижче 90%, що дозволило випередити основного конкурента, компанію «PROCTER & GAMBLE»
Забезпечив частку ринку в регіоні від 50% до 80%, залежно від товару (дані дослідницької компанії NIELSEN)
Збільшив обсяг продажів на 20% по відношенню до минулого періоду часу, в тому числі завдяки мотиваційних та маркетингових програм, ін.
Ініціював і впровадив нові принципи мерчандайзингу (викладка товару, POS матеріали, цінники, товарні «гірки», обладнання, ін.), які поліпшили імідж магазинів, торгівельних майданчиків, представленість товару на полиці і збільшили клієнтський трафік.

Служба в Збройних Силах України.
Управління зовнішніх відносин, Міністерство оборони України, Україна, Київ.
Посада: військовослужбовець строкової служби, перекладач
Період служби: червень 1996 – травень 1997 (1 рік)
Освіта і тренінги
Навчальний заклад: Черкаський державний університет, Черкаси, Україна
Факультет іноземних мов
Спеціальність: «Англійська та українська філологія».
Період навчання: Вересень 1991-Травень 1996 (4 роки и 9 місяців)

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК/ТРЕНІНГИ:

Bogush Time (Людмила Богуш)
«Управління часом, стратегічне планування» 2013
«Управління часом і делегування» 2013
«Майстерність виконання презентацій та публічних виступів» 2014
Сергій Дорошенко
«Майстер управління 1» 2014

«Майстер управління 2» 2014
PCG (Олександр Сударкін)
«Системні переговори» 2015

«Правила комунікацій в компанії» 2016

«Мистецтво переговорів» 2016
Оксана Ізмайлова
«Мистецтво переговорів» 2018
Павло Шеремета
«Стратегія «Блакитного океану» 2012
Андрій Длигач
«Володіти і управляти» 2013

«Бізнес в період потрясінь. Шляхи порятунку і шляхи розвитку» 2014

«Сучасні технології стратегічного маркетингу та бренд-менеджменту» 2015

Додаткова інформація
Англійська мова: intermediate
Впевнений користувач ПК
Сімейний стан: одружений
Діти: син, 19 років
Власне авто: так
Водійське посвідчення: категорія C
Можливість відряджень: так

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: