Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Александр

Руководитель проекта

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проєкту, проєктний менеджер

з 05.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Сфера бізнес девелопмент, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Досягнення:
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД :

Підвищення ефективності бізнесу, системи управління, команди управлінців та спеціалістів. Забезпечення ефективних злиття, поглинання, реструктуризації. Аналіз діючої бізнес-моделі та її оптимізація. Побудова фінансової моделі бізнесу та навчання топ-менеджерів використання цієї моделі для прогнозування результатів діяльності компанії. Створення та розвиток корпоративної культури, системи мотивації персоналу. Формування команди для реалізації бізнес-моделі (для нових бізнес-проектів). Формування та розвиток системи бізнес-процесів, системи інформаційного обміну та документообігу.Формування системної функції маркетингу та її інтеграція у колективну діяльність підприємства. Підвищення ефективності топ-менеджменту компанії, збагачення арсеналу управлінських інструментів.Формування далекого, середнього та ближнього горизонтів розвитку компанії, моделювання багатоваріантного майбутнього, вибір напрямку та маршруту розвитку.Диджиталізація та автоматизації бізнес-процесів, впровадження CRM та ERP систем, систем контролю та безпеки.

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ (публічна сфера):

Реалізація комерційного проекту з організації та запуску бізнесу з нуля. Повний цикл придбання активу, документарно-дозвільна форма, реконструкція, введення в експлуатацію, побудова бізнес-процесів, HR, автоматизація бізнес-процесів, маркетинг.ПСК "Атмостфера"Проект "Антикризовий менеджмент" у чинній рекламній компанії: адаптація та оптимізація компанії: фінансової частини, маркетинг, бізнес процесів, реорганізація ОСУ, під нові реалії часу (роботи у військовий стан).РК "Модофлекс"

Керівник

з 01.2017 по 11.2021 (4 роки 10 місяців)
ГК Два Академіка, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Досягнення:
(5.01.2017 15.11.2021) ГК «Два Академіка»

Директор ТОВ "Два Академіка Буд",
Голова правління ПО "Фінтек "Меркурій",
Керівник відділу продажу СК,

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД / НАВИЧКИ / ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• Створення напрямку продажу «з нуля»;
• Побудова систем матеріальної та не матеріальної мотивації;
• Розробка та впровадження правил роботи компанії та умов взаємодії з партнерами, посадових та функціональних інструкцій;
• Фінансове моделювання нових бізнес-проектів;• Розробка комплексних рішень та системного підходу у питаннях автоматизації бізнес-процесів;
• Створення та впровадження систем набору та навчання персона; • Системний підхід у поширені та зміцнення корпоративної культури (у напрямок продажу);
• Розробка та впровадження стратегічних планів розвитку та просування проектів; стратегії розвитку напрямів діяльності;
• Аналіз ринку, пошук «точок зростання» та розвитку проекту;
• Розробка та впровадження системного підходу до залучення клієнтів, стратегічних партнерів, побудова довгострокових взаємовигідних відносин;
• Моніторинг конкурентного та ринкового оточення визначення «ситуації» та конкурентної позиції в галузі;
• Аналіз діяльності зовнішнього оточення та "ситуації", проведення змін та адаптації з урахуванням потреб ринку, корекції стратегії розвитку;
• Формування маркетингової стратегії та стратегії розвитку;• Здійснював повномасштабний маркетинговий комплекс (7Р) у стратегічному та операційному маркетингу;• Розробка та виведення на ринок бренду суббрендів (проектів, фінансових продуктів);• Аналіз зовнішнього середовища, прогнозування змін ринку та споживчого попиту, формування пропозиції та змін для протидії та адаптації до нових умов.
• Розробка, впровадження та координація виконання заходів продажу, брендингу, трейд-маркетингу, рекламних заходів за напрямами;• Розробка та впровадження політики збуту, цінової політики, системи просування послуг та розвитку проектів (продуктів);
• Побудова систем збирання, обробки, зберігання бази даних щодо клієнтів та аналіз ринків та контроль за ними;
• Розробка та впровадження маркетингової стратегії, вибудовування відповідних процесів взаємодії маркетингу та продажу;• Управління процесами маркетингу та продажу, контроль якості та ефективності проведених заходів.
• Розробка комплексних рішень та системного підходу у формуванні лояльності Клієнтів компанії;
• Розробка та реалізація планів продажу;
• Побудова мотиваційних програм матеріальної та нематеріальної спрямованості дій;
• Моніторинг ефективності виконання планів продажу, координація дій щодо підвищення фінансової та якісної ефективності;
• Розробка та впровадження контролю якості діяльності бізнес-процесів;
• Розробка та впровадження системного підходу в автоматизацію процесів моніторингу та контролю за фінансовою дисципліною та взаєморозрахунками;
• Проводив пошук, розробку та впровадження інновацій у роботу компанії, проектів, продуктів, послуг;
• Фінансове моделювання нових проектів та фін. послуг;

Керівник

з 01.2017 по 10.2021 (4 роки 9 місяців)
ГК Два Академика, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

(5.01.2017 15.11.2021) ГК «Два Академіка»
Директор ТОВ "Два Академіка Буд",
Голова правління ПО "Фінтек "Меркурій",
Керівник відділу продажу СК,

• Розробка динамічних фінансових стратегій та умов просування проектів;
• Розробка довгострокових та короткострокових планів продажу, які враховують потреби проекту у фінансуванні та обмеженні тимчасових ресурсів; (Формула "Гроші в часі");
• Пошук шляхів підвищення комерційної ефективності, формування додаткової вартості, створення фінансових продуктів та послуг у процесі реалізації проектів;
• Розробка системи та умови продажу, із застосуванням динамічних фінансових моделей, складного відсотка та інших фінансових інструментів;
• Маркетингова адаптація фінансових продуктів під сприйняття споживача;
• Розробка "Дорожніх карток" реалізації проектів (продуктів);
• Організація фінансово-господарської діяльності проектів (продуктів);
• Організація системного підходу у наборі та навчання персоналу.

Девелоперськи проєкты:
КК «Sea View»;
ЖК «Два Академика»;
ЖК «Восход»;
КД «Консул».

Заступник директора з персоналу

з 05.2015 по 05.2016 (1 рік)
КП ТГО, Одеса (Енергетика)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД :
Реорганізація підприємства та антикризовий менеджмент
• Проекти: Реорганізація підприємства; Криза управління систем управління;
• Організація, ведення кадрової роботи підприємства (чисельність персоналу 2600-3200, забезпечення продуктивності та ефективності праці, умов підвищення даних показників, стимулювання матеріальної зацікавленості працівників у результатах праці, удосконалення організації праці та заробітної плати);
• Розробка кадрової політики та стратегії підприємства;
• Реорганізація управлінської структури підприємства;
• Підбір та розстановка кадрів на основі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей, спеціальної освіти;
• Організація та проведення заходів щодо протидії та мінералізації впливу зовнішніх негативних факторів та недружніх дій щодо підприємства економічного, політичного, інформаційного, суспільного характеру для забезпечення мінімізації;
• Планування та організація праці та заробітної плати, комплектування КП «ТГО» кадрами робітників, службовців та спеціалістів необхідних професій, спеціальності та кваліфікації відповідно до цілей, стратегії та профілю підприємства. Оптимізація видатків ФОП (120.млн. грн.).

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
• Локалізація колективних протестів (страйків), недопущення та мінімізація наслідків саботажів виробничих процесів, недопущення поширення подібних ситуацій по тракторних підрозділах підприємства.
• Зниження «плинності» кадрів серед робочого та інженерного складу з урахуванням критичної ситуації з виплатою заробітної плати та дефіцитом коштів на підприємстві;
• Збільшення заробітної плати для робочого та інженерного складу без збільшення фонду оплати праці (ФОП);
• Реорганізація структури підприємства, із збереженням чисельності робочого та технічного персоналу із збільшення заробітної плати у рамках ФОТ;

Начальник організаційного відділу

з 05.2012 по 10.2014 (2 роки 5 місяців)
Приморської районної адміністрації Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

• Організація роботи керівного складу, планування діяльності райадміністрації, згідно з Регламентом виконавчих органів Одеської міської ради;
• Контроль за виконанням розпоряджень голови райадміністрації, розпорядчих документів вищих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян;
• Організація підготовки та проведення виборів на території Приморського району з 2010-2014 рр., відповідно до вимог чинного законодавства та реалій того часу;

ДОСЯГНЕННЯ:
Проведено більш ніж 5 виборчих кампаній (усіх рівнів виглядати) без суттевих зауважень.

Головний спеціаліст організаційного відділу департаменту організаційно-кадрового

з 06.2010 по 05.2012 (1 рік 11 місяців)
Виконавчий комітет Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

Досягнення:
• Організаційно-контрольне та документальне забезпечення діяльності Виконкому щодо реалізації його повноважень;
• Забезпечення здійснення контрольних функцій Виконкому щодо виконання виконавчими органами міської ради рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови, доручень міського голови у сфері Містобудування;
• Організація спільної роботи з іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, організаціями та установами комунальної власності для досягнення цілей та виконання поставлених завдань;• Координація діяльності відділів ведення Державного реєстру виборців, районних адміністрацій Одеської міської ради;
• Організація підготовки та проведення виборів на території міста з 2010-2012рр., відповідно до вимог чинного законодавства;

Брокер

з 08.2007 по 10.2010 (3 роки 2 місяці)
Корпорація Альянс, Корпорація Альянс (Нерухомість)

Досягнення:
• Торгівля нерухомістю, кредитування, залучення інвестицій. Підготовка передпродажного пакету документів, організація, супровід та проведення угод з купівлі-продажу нерухомості. Сприяння у підготовці необхідних документів для оформлення кредиту на купівлю нерухомості. Надання інформаційно-консультаційних послуг.

Освіта

Бізнес Академія AFW - Wirtschaftsakademie Bad Harzburg

«Проектное управление»., МВА, Бад Гарцбург
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

MBA

International Management Academy World Wide

SE MBA Project Management , МВА, Нью-Йорк
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

MBA

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

"Державне управління", Одеса
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Магiстр держаного управлiння

Одеський національний політехнічний університет

«Динаміка та міцність машин», Одеса
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Спецiалiст

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Project-менеджер
20000 грн, Одеса, Дистанційно

Керівник проєкту
25000 грн, Одеса

Проєктний менеджер
Одеса, Дистанційно

PR Agent, SEO, SMM, Promotion, Web, Project Manager
12500 грн, Одеса, Дніпро , ще 5 міст

Керівник проєктів
Одеса, Вінниця , ще 8 міст

Project-менеджер, помощник режиссёра
25000 грн, Одеса, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: