Сайт пошуку роботи №1 в Україні
Резюме від 2 квітня 2023 Файл
Олена
Finance assistant
- Місто:
- Краматорськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9517505
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Кудряшова Олена Вікторівна
Дата народження: 12.04.1981
Місто: Краматорськ
Моб. телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @Office_Elena
Освіта:
Вересень 1998р. - червень 2000р., Слов’янський авіаційний технічний коледж, спеціальність «Бухгалтерський
облік», диплом з відзнакою молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
Вересень 2001р. - грудень 2003р., Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність «Економіка
підприємства», диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
Лютий 2003р., ПІДПРИЄМСТВО ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ
"МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА", свідоцтво «1С Бухгалтерія 7.7».
Вересень 2019р. ПІДПРИЄМСТВО ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ
"МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА", сертифікат з тренінгу «Практикум з розвитку бізнесу –
інструмент прибуткового росту».
Досвід роботи:
Комерційний директор ТОВ «Крамполіграфцентр»:
липень 2015р. – травень 2022р.
- робота з клієнтами;
- робота з менеджерами по роботі з клієнтами;
- закупівля матеріалів;
- організація та контроль робіт із забезпечення виконання плану проходження замовлень та технологічних
процесів;
- контроль якості продукції, що випускається на всіх виробничих етапах;
- управління колективом, складання посадових інструкцій та інструкцій із загальних питань охорони праці,
- укладання договорів та ведення документообігу первинної бухгалтерії (розрахунок замовлень та їх оформлення);
- робота з тендерами;
- модерація сайту на ucoz та сторінок у соцмережах Instagram, Facebook, Telegram, Viber;
- розробка та запуск нових проектів;
- розробка та управління системою ціноутворення;
- впровадження асортиментної політики, контроль за її виконанням.
Головний спеціаліст сектору державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель
управління Держкомзему у м. Краматорськ
грудень 2010р. - листопад 2011р.
- ведення державного обліку і реєстрації земель, земельних прав;
- розгляд звернень громадян та юридичних осіб;
Бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти
вересень 2009р. - листопад 2010р
- складання та виконання кошторисів видатків бюджетних установ;
- облік виконання кошторисів;
- контроль за станом розрахунків, збереженням коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Бухгалтер за трудовим договором
липень 2009р. – вересень 2009р.
лютий 2003р. – травень 2004р.
серпень 2003р. – жовтень 2001р.
- бухгалтерський облік, внутрішній облік, ведення первинної документації (вхідні накладні від постачальників,
акти, податкові накладні, ПДВ та інші налоги);
- подача звітів;
- облік заробітної плати, акти звірок з контрагентами;
- контроль залишків, списання матеріалів.
Професійні навички:
- відмінні навички роботи з комп’ютером (MS Office, Word, Eхcell);
- навички роботи з первинними документами в 1С;
- навички роботи в графічній програмі (CorelDRAW);
- досвід роботи с тендерами;
- досвід роботи на керівних посадах;
- досвід участі у виставках;
- навички ведення договірної роботи;
- уміння проводити переговори;
- досвід роботи з колективом;
- навички роботи з контентом Instagram, Facebook, Telegram, Viber (організація аккаунта, модерація)
- знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська – beginner;
- аналітичні навички;
- орієнтація на обслуговування клієнтів.
- вміння швидко навчатися, уважність;
- креативність, організованість, самоініціативність, самомотивованість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, син 16 років.
Розгляну нову сферу діяльності с можливістю професійного розвитку.
Навчання та підвищення своєї кваліфікації (тренінги і семінари).
Бажана зарплата від 20000 гривень.
Дата народження: 12.04.1981
Місто: Краматорськ
Моб. телефон: [
Е-mail: [
Telegram: @Office_Elena
Освіта:
Вересень 1998р. - червень 2000р., Слов’янський авіаційний технічний коледж, спеціальність «Бухгалтерський
облік», диплом з відзнакою молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
Вересень 2001р. - грудень 2003р., Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність «Економіка
підприємства», диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
Лютий 2003р., ПІДПРИЄМСТВО ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ
"МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА", свідоцтво «1С Бухгалтерія 7.7».
Вересень 2019р. ПІДПРИЄМСТВО ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ
"МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА", сертифікат з тренінгу «Практикум з розвитку бізнесу –
інструмент прибуткового росту».
Досвід роботи:
Комерційний директор ТОВ «Крамполіграфцентр»:
липень 2015р. – травень 2022р.
- робота з клієнтами;
- робота з менеджерами по роботі з клієнтами;
- закупівля матеріалів;
- організація та контроль робіт із забезпечення виконання плану проходження замовлень та технологічних
процесів;
- контроль якості продукції, що випускається на всіх виробничих етапах;
- управління колективом, складання посадових інструкцій та інструкцій із загальних питань охорони праці,
- укладання договорів та ведення документообігу первинної бухгалтерії (розрахунок замовлень та їх оформлення);
- робота з тендерами;
- модерація сайту на ucoz та сторінок у соцмережах Instagram, Facebook, Telegram, Viber;
- розробка та запуск нових проектів;
- розробка та управління системою ціноутворення;
- впровадження асортиментної політики, контроль за її виконанням.
Головний спеціаліст сектору державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель
управління Держкомзему у м. Краматорськ
грудень 2010р. - листопад 2011р.
- ведення державного обліку і реєстрації земель, земельних прав;
- розгляд звернень громадян та юридичних осіб;
Бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти
вересень 2009р. - листопад 2010р
- складання та виконання кошторисів видатків бюджетних установ;
- облік виконання кошторисів;
- контроль за станом розрахунків, збереженням коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Бухгалтер за трудовим договором
липень 2009р. – вересень 2009р.
лютий 2003р. – травень 2004р.
серпень 2003р. – жовтень 2001р.
- бухгалтерський облік, внутрішній облік, ведення первинної документації (вхідні накладні від постачальників,
акти, податкові накладні, ПДВ та інші налоги);
- подача звітів;
- облік заробітної плати, акти звірок з контрагентами;
- контроль залишків, списання матеріалів.
Професійні навички:
- відмінні навички роботи з комп’ютером (MS Office, Word, Eхcell);
- навички роботи з первинними документами в 1С;
- навички роботи в графічній програмі (CorelDRAW);
- досвід роботи с тендерами;
- досвід роботи на керівних посадах;
- досвід участі у виставках;
- навички ведення договірної роботи;
- уміння проводити переговори;
- досвід роботи з колективом;
- навички роботи з контентом Instagram, Facebook, Telegram, Viber (організація аккаунта, модерація)
- знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська – beginner;
- аналітичні навички;
- орієнтація на обслуговування клієнтів.
- вміння швидко навчатися, уважність;
- креативність, організованість, самоініціативність, самомотивованість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, син 16 років.
Розгляну нову сферу діяльності с можливістю професійного розвитку.
Навчання та підвищення своєї кваліфікації (тренінги і семінари).
Бажана зарплата від 20000 гривень.