Резюме від 28 березня 2024 Файл

Татьяна

Фахівець з публічних закупівель

Вік:
39 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мельничук Татяна Василівна

/для отправки
по e-mail/
МЕТА: цікава робота в стабільній організації з можливістю
застосування наявних навичок і набуття нового досвіду.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
- Дата народження: 06.08.1984р.
- Проживаю за адресою: м. Запоріжжя вул. Маршала Судця буд. 26
- Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
- 1999-2003 р. - Запорізький металургійний технікум факультет ОПЗТ.
- 2003-2007 р. - Запорізька державна інженерна академія, ЗДІА факультет Металургія чорних
металів.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2003 р. - Запорізький металургійний технікум лаборант;
- організація робочих місць (забезпечення основних і допоміжним обладнанням, інструментами,
витратними матеріалами, наочними посібниками);
- контроль якості виконання робіт фахівцями;
- управління складськими запасами (поповнення, видача, облік і списання матеріалів за
нормами витрат).
2003 - 2005 р. - ТОВ "Запоріжсталь" ПКО технік архіваріус у
технічному архіві;
- упорядкування, комплектація, забезпечення збереження документів, спрямованих в архів;
- створення системи пошуку документів, забезпечення швидкого і зручного доступу до
документації;
- видача та облік архівної документації;
- контроль стану документів, своєчасність їх відновлення,
- дотримання умов у приміщеннях архіву для забезпечення їх цілісності та збереження.
2005 – 2016 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інспектор з діловодства - секретар дирекції.
- ведення документообігу;
- забезпечення життєдіяльності офісу,
- обробка кореспонденції, введення протоколів і складання документів (наказів, розпоряджень і
службових записок);
- оперативне виконання завдань керівника;
- організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів;
- планування робочого дня керівника,
2016 - 2019 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інженер тендерно-договірного відділу дирекції з
капітального будівництва та
договірного відділу дирекції з капітального будівництва та
інвестицій:
- формування документації для тендера;
- підготовку пропозицій щодо вибору потенційних виконавців робіт, процедури і термінів
проведення конкурсного відбору виконавців робіт;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за підсумками проведення засідань тендерного
комітету;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за результатами проведення конкурентних
опрацювань.
2020р - 2021р головним спеціалістом сектору з публічних закупівель Департаменту
капітального будівництва ЗАПОРІЖСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ:
- приймати рішення, погоджувати проєкти документів, зокрема договору про закупівлю з
метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах
своєї компетенції відповідні документи;
- надавати роз'яснення та консультації структурним підрозділам замовника в межах своїх
- повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи;
- забезпечення здійснення процедур закупівель у Департаменті капітального будівництва
Запорізької обласної державної адміністрації, які передбачені Законом України "Про
публічні закупівлі":
- дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель;
- в установленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель.
2022 р. - спеціаліст з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства
"Міської дитячої лікарні №5" Запорізької міської ради.
До основних завдань (функцій) належать:
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі
закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедур закупівель;
- забезпечення укладення додаткових угод та робота з Договорами про закупівлю;
- оформлення відповідних протокольних рішень;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань
публічних закупівель;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для
виконання вимог Закону та нормативних актів;
ДОДАТКОВІ ТРУДОВІ НАВИЧКИ:
Користувач: Word, Excel, інтернет, електронна пошта, Сертифікат про пройдений курс
навчання "Нова редакція Закону "Про публічні закупівлі".

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Особисті якості: відповідальність, старанність, комунікабельність, пунктуальність,
відсутність шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: