Oleh
Директор з логістики
- Вік:
- 53 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9541878
Досвід роботи
Керівник проєкту
з 08.2023 по 03.2024
(7 місяців)
Укрзалізниця, АТ, Київ (Транспорт, логістика)
• участь у складанні поточних і перспективних планів капітальних інвестицій філії за напрямками будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів, а також придбання та модернізація основних засобів;
• планування та організація роботи щодо якісної та своєчасної підготовки проектів капітальних інвестицій;
• організація та забезпечення своєчасного збору, обробки та відображення необхідної інформації для підготовки проектів;
координація своєї діяльності зі структурними підрозділами філії, Товариства та інших установ і організацій щодо підготовки проектів;
• розробка оцінки економічного ефекту та ризиків (фінансових, організаційних, інших), пов’язаних з реалізацією проектів;
• забезпечення виконання термінів підготовки проектів, затвердження та зберігання відповідних документів в частині, що стосується проектів та ведення звітності по ним;
• підготовка відповідних звітів та аналітичних матеріалів, моніторинг і оцінка проекту, коригування проекту відповідно до узгодженої стратегії, своєчасне виконання контрольних документів;
• організація роботи по впровадженню передових технологій, нової техніки та автоматизованих систем управління;
• підготовка проектів наказів, інструкцій, а також інших документів, пов'язаних з виробничо-технічною діяльністю Філії;
• презентація та захист проектів на відповідних засіданнях і комітетах.
Директор з логістики
з 07.2020 по 12.2021
(1 рік 5 місяців)
ТОО " Phaeton KZ", Алмати, Астана (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• загальне управління логістикою підприємства. Контроль надходжень з Китаю (Південно-Східна Азія) та Європи. Координація прийому та переміщення надходжень між філіями. Управління складами та транспортом в 20 філіях компанії (19 складів у Республіці Казахстан, 1 - у Киргизстані), загальна площа складів близько 15000 м2, у підпорядкуванні понад 300 осіб, транспорт компанії - 94 авто (транспортний парк + наймані водії зі своїми авто), асортимент товарів понад 70000 найменувань;
• перенесення системи WMS у версію 1С Комплексна Автоматизація (1С КА) на складах компанії. Розробка алгоритмів нових процесів виходячи зі специфіки товарних груп та умов роботи компанії у WMS; постійна робота з програмістами щодо впровадження нових процесів та покращення вже існуючих для підвищення рівня автоматизації процесів. Створення та впровадження чітких виробничих інструкцій для всіх спеціалізацій працівників складів як для складів з WMS, так і для складів з адресним зберіганням;
• розробка та впровадження нових звітів у 1С КА для контролю за робочими процесами складів, продуктивністю працівників, створення та впровадження електронної мотиваційної системи на складах із WMS, відстеження ланцюга поставок до кінцевого споживача як зі складів компанії, так і з «віддалених» складів;
• бюджетування внутрішньої логістики компанії, планування та контроль використання бюджету. Забезпечення безперебійної роботи філій, моніторинг чисельності персоналу, пошук та навчання фахівців, розвиток сервісу доставки замовлень клієнтам у зонах відповідальності кожної філії, контроль доставок товару між філіями;
• пошук приміщень для відкриття нових складів у регіонах, укладання Договорів оренди, планування складів, розрахунок необхідного обладнання, складання плану заходів та запуск в експлуатацію складів відповідно до запланованих термінів. Аналіз ринку постачальників обладнання та послуг для потреб внутрішньої логістики компанії, проведення тендерів та укладання Договорів, контроль виконання;
• збір та обробка претензій від клієнтів компанії, постійна робота над впровадженням нових та вдосконалення вже працюючих клієнтських сервісів компанії;
• пошук нових транспортних компаній, укладання Договорів, контроль за дотриманням термінів та умов. Створення нових маршрутів доставки товарів, оптимізація графіка маршрутів, контроль за часом обробки замовлень на складах та за роботою водіїв-експедиторів. Підготовка техзавдання, проведення тендеру серед компаній-розробників, тестування та впровадження TMS. Налагоджено роботу з транспортними компаніями та кур'єрськими службами;
• розробка планів проведення інвентаризацій на всіх складах компанії, контроль за проведенням та аналіз результатів інвентаризацій;
• контроль роботи адміністративно-господарської служби компанії, проведення тендерів із закупівлі обладнання та послуг, постановка завдань та контроль виконання.
Директор з логістики
з 09.2019 по 07.2020
(10 місяців)
PGP Glassworks / Пісковський завод скловиробів, Бородянка (Будівельна промисловість, деревообробка)
• організація та координування повного циклу роботи складів та транспорту заводу;
• контроль за роботою транспортного підрозділу; контроль за станом автопарку, вантажної техніки та залізничних локомотивів та колій, закріплених за підприємством;
• постійна взаємодія з регіональною філією Південно-Західної залізниці;
• керівництво роботами з прийому, зберігання та відпуску готової продукції, сировини, матеріалів та компонентів, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, згідно з правилами оформлення документів з прийому та видачі продукції, політики компанії з якості, правил техніки безпеки, поточними процедурам;
• контроль над віддаленими складами, робота з орендодавцями, підбір нових складських приміщень, укладання Договорів та ведення документообігу;
• розробка та здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи департаменту логістики;
• контроль за дотриманням принципів (FEFO, FIFO);
• організація впровадження WMS системи, розробка технічного завдання, робота з потенційними компаніями виконавцями, опис процесів та підбір обладнання;
• підбір транспортних компаній для внутрішніх переміщень, укладання договорів, бюджетування та операційна робота;
• розробка та впровадження робочих інструкцій та процедур для покращення роботи департаменту;
• бюджетне планування щодо департаменту логістики на фіскальний рік, контроль витрачання бюджетних коштів, укладання договорів, оформлення заявок на закупівлю, пошук підрядників та обладнання;
• забезпечення контролю організації робочих місць відповідно до вимог правил та норм охорони праці та техніки безпеки.
Консультант із впровадження WMS
з 03.2019 по 08.2019
(5 місяців)
Авто Трейд Компані, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Автомобільна промисловість та Автобізнес
Оптимізація складських процесів, створення алгоритмів для IT департаменту, маршрутизація доставок, опис процесів автоматизації обробки та відвантаження товарів містом та регіонами.
Директор з логістики
з 08.2015 по 02.2018
(2 роки 6 місяців)
ТОО «Phaeton DC», Алмати, Алмати (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• загальне управління логістикою підприємства. Алмати + 14 філій компанії (14 складів у РК, 1 - у Киргизстані), загальна площа складів близько 10 000 м2, у підпорядкуванні понад 270 осіб, транспорт компанії - 88 авто (транспортний парк + наймані водії зі своїми авто), асортимент товарів понад 70 000 найменувань;
• впровадження WMS системи на базі 1С на складах підприємства. Розробка алгоритмів нових процесів виходячи зі специфіки товарних груп та умов роботи компанії; постійна робота з програмістами щодо впровадження нових процесів та покращення вже існуючих для підвищення рівня автоматизації процесів. Створення та впровадження чітких виробничих інструкцій для всіх спеціалізацій працівників складів, як для складів з WMS, так і для складів з адресним зберіганням;
• розробка та впровадження нових звітів у 1С щодо контролю за робочими процесами на складах, продуктивністю працівників, створення та впровадження електронної мотиваційної системи на складах з WMS, відстеження ланцюга поставок до кінцевого споживача як зі складів компанії, так і з «віддалених» складів;
• бюджетування внутрішньої логістики компанії, планування та контроль використання бюджету. Забезпечення безперебійної роботи філій, моніторинг чисельності персоналу, пошук та навчання фахівців, розвиток сервісу доставки замовлень клієнтам у зонах відповідальності кожної філії, контроль доставок товару між філіями;
• пошук приміщень для відкриття нових складів у регіонах, укладання Договорів оренди, планування складів, розрахунок необхідного обладнання, складання плану заходів та запуск в експлуатацію складів відповідно до запланованих термінів. Аналіз ринку постачальників обладнання та послуг для потреб внутрішньої логістики компанії, проведення тендерів та укладання Договорів, контроль виконання;
• збір та обробка претензій від клієнтів компанії, постійна робота над впровадженням нових та вдосконалення вже працюючих клієнтських сервісів компанії;
• пошук нових транспортних компаній, укладання Договорів, контроль за дотриманням термінів та умов. Створення нових маршрутів з доставки товарів, оптимізація Графіка маршрутів, контроль за часом обробки замовлень на складах та за роботою водіїв-експедиторів. Підготовка технічного завдання, проведення тендеру серед компаній-розробників, тестування та впровадження TMS. За 2017 рік було перевезено понад 5000 тонн вантажів між філіями компанії, налагоджено роботу з 24 транспортними компаніями та кур'єрськими службами;
• розробка планів проведення інвентаризацій на всіх складах компанії, контроль за проведенням та аналіз результатів інвентаризацій;
• контроль роботи адміністративно-господарської служби компанії, проведення тендерів із закупівлі обладнання та послуг, постановка завдань та контроль виконання.KPI: Завдяки впровадженню WMS вдалося зменшити кількість складського персоналу на 25%. Швидкість обробки та збору замовлень зросла на 150%. У 2017 р. було оброблено та відвантажено на 52% більше замовлень, ніж роком раніше.
Директор Київського операційного відділення
з 05.2014 по 09.2014
(4 місяці)
Meest, Київ (Транспорт, логістика)
• загальне управління Київським операційним відділенням (5 філій, понад 250 осіб);
• забезпечення безперебійної роботи операційного відділення та філій, підтримання оптимальної чисельності персоналу;
• оптимізація складської та транспортної логістики;
• організація та контроль взаємодії між підрозділами відділення;
• забезпечення нормативної діяльності відділення та філій (операційної, фінансової, кадрової);
• аналіз звітності по Київському операційному відділенню;
• бюджетування, реалізація та контроль використання бюджетних коштів;
• розробка та впровадження посадових інструкцій для всіх категорій персоналу;
• розробка та впровадження процедур за основними напрямками діяльності;
• пошук та впровадження нових технологічних проектів та рішень;
• організація поштових відділень з нуля;
• вирішення адміністративно-господарських питань.KPI: загальна продуктивність операційного відділення збільшилася з 67% до 82%; у 3 рази знизилася кількість звернень щодо зникнення та пошкодження вантажів.
Керівник складського господарства
з 02.2009 по 01.2014
(4 роки 11 місяців)
SC Johnson, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
• організація та координація повного циклу роботи складів;
• керівництво роботами з прийому, зберігання та відпуску готової продукції (ГП), сировини, матеріалів та компонентів, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, згідно з правилами оформлення документів з прийому та видачі продукції, політики компанії з якості, правил техніки безпеки, поточним процедурам;
• розробка схеми та здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства;
• контроль складського обліку ГП, сировини та матеріалів;
• проведення інспектування товарів/контроль якості продукції на складах;
• забезпечення належного зберігання ГП, сировини, матеріалів та компонентів;
• контроль за дотриманням принципів (FEFO, FIFO);
• участь у впровадженні WMS системи та робота в системі SAP;
• мінімізація проблемних ситуацій щодо простоїв, затримок відвантажень, своєчасного надання поточної документації;
• проведення регулярного контролю наявності та справності обладнання, технічних засобів та інвентарю на складах;
• розробка та впровадження KPI зі складського обслуговування;
• аналіз та оптимізація складських витрат, Lean production, 5S;
• надання регулярної звітності у встановленому форматі (оперативна, фінансова звітність, аналітичні звіти);
• складання графіків роботи та табелювання робочого часу співробітників департаменту;
• контроль та координація роботи у системі «СКАЛА»;
• синхронізація облікових процесів та процедур;
• розробка планів та контроль проведення інвентаризацій;
• розробка та впровадження робочих інструкцій, процедур, політик для структуризації та покращення роботи складу;
• розробка та впровадження нових проектів, проведення тендерів зі складського обладнання, робота з контрактними організаціями щодо встановлення та обслуговування обладнання складів та складських приміщень;
• бюджетне планування складського департаменту на фіскальний рік та контроль витрачання бюджетних коштів, укладання договорів;
• забезпечення контролю організації робочих місць відповідно до вимог правил та норм охорони праці;
• дотримання вимог Системи управління якістю відповідно до чинного стандарту;
• забезпечення впровадження стандартів безпеки праці та охорони навколишнього середовища;
• забезпечення своєчасного та якісного навчання працівників безпечному веденню робіт з ТБ та ОНС.KPI: загальна інвентаризаційна різниця знижена з 2% до 0,02%; час завантаження автотранспорту знижено на 50%; NO SCRATCHES - зниження пошкоджень складського обладнання та вантажної техніки з 12 пошкоджень за 6 місяців до 1 пошкодження за 418 днів.
Керівник розподільчого центру
з 11.2007 по 01.2009
(1 рік 2 місяці)
Еліттехкомплекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
У підпорядкуванні: 70 осіб (складський персонал, експедитори, транспортний відділ).
• прийом та розміщення товарів (аудіо-відео, побутова техніка);
• транспортування товарів: переміщення всередині підприємства, організація перевезень Києвом та Україною;
• контроль рівня товарних запасів; схеми розподілу;
• товарно-складські та вантажно-розвантажувальні роботи;
• розрахунок, підбір та обладнання складських приміщень;
• підбір та навчання персоналу підрозділу;
• забезпечення функціонування РЦ;
• вирішення адміністративно-господарських питань;
• розробка та впровадження проектів з оптимізації витрат у логістиці компанії.
Освіта
НТУУ "КПІ"
Факультет електронної техніки, розробка та технологія виробництва напівпровідників., Київ
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)
Інженер-спеціаліст з розробки та виробництва напівпровідникових електронних виробів, топологія та розробка інтегральних мікросхем.
КВАІУ
Факультет авіаційного радіоелектронного обладнання, інженер-мтематик., Київ
Незакінчена вища, з 1988 по 1991 (3 роки)
Спеціальність інженер-математик, низькорівневе програмування та створення алгоритмів процесів, розробка баз даних.
Додаткова освіта та сертифікати
CSCMP SCPro™ Fundamentals Supply Chain Management Principles Certification, Международная программа сертификации
2018-2019
Data base MS SQL Server, Курсор, сертификат
2019
Курсы "Менеджер ВЭД", Курсор, сертификат
2015
Тренинг "Decision Making & Problem Solving", The Center for Business Skills Development, сертификат
2013
Master-тренинг "Как привести свой склад в соответсвие с его реальным потенциалом эффективности", Трейдмастер, сертификат
2013
Тренинг "Управление исполнением: Ситуационное лидерство", Артемьева О.Г., Сертификат
2012
Тренинг-семинар "Четыре функции менеджера: планирование, организация, координация, контроль", Кимо Консалтинг, Сертификат
2010
Тренинг-семинар «Логистические решения в области складирования. Складская логистика», Gestalt Consulting Group, сертификат.
2006
Курсы "Логистика", Golden Staff, сертификат.
2006
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Російська — вільно
- Іспанська — початковий
Інші резюме цього кандидата
Київ
Бондаренко Олег Директор з логістики Вік: 53 роки Місто: Київ Контактна інформація Адреса: Skype: oleg_bondarenko341 Телефон: Ел. пошта: Досвід роботи Керівник проєкту з 08.2023 по 03.2024 (7 місяців...
Київ
Bondarenko Oleh Logistics department head Age; 53 years City: Kyiv Contact Information Address: Skype: oleg_bondarenko341 Phone: Email: Experience Project manager from 08.2023 to 03.2024 (7 months) Branch...
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Logistics Director, LLC PGP Glassworks, 10 місяців
Схожі кандидати
Керівник, директор з логістики та закупівлі (ланцюги поставок, операційний)
Київ, Вінниця
,
ще 8 міст
Операционный директор в логистический бизнес
Київ, Дистанційно
Директор з логістики
Київ
Директор по логистике
60000 грн, Київ
Директор філії, керівник складської логістики
Київ, Біла Церква
Managing Director, Transport Logistics, Head of Operations
Київ