Резюме від 19 квітня 2023 Файл

Юлія

Секретар

Вік:
26 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ю Л І Я С ТА Р І К О В А

ОСОБИСТІ ДАНІ Охайна , пунктуально, ввічлива, доброзичлива, комунікабельна . Вмію знаходити
Ім'я підхід до людей. Подобається робота з документацією.
Юлія Старікова
Адреса
99 ДОСВІД РОБОТИ
76018 Івано Франківськ
Номер телефону Секретар - друкарка бер 2019 - вер 2022
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Одеська загальноосвітня школа 20 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської
області, Одеса
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Вела :
1. вхідну/вихідну та внутрішньошкільну документацію
2. Реєстр учнів
3. Видавала довідки ( виходячи з потреб )

Прийом дзвінків
Організація зустрічей директора
Робота з архівом
Прийом вхідних дзвінків

О С В І ТА І К В А Л І Ф І К А Ц І Ї
Бакалавр 2014 - 2018
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці
Здобула кваліфікацію Бакалавра за напрямом підготовки " Філологія" , професійна
кваліфікація "Викладач-стажист"

Магістр 2018 - 2019
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці
Здобула ступінь вищої освіти спеціальності "Філологія, 035.01 українська мова та
література"

Схожі кандидати

Асистент керівника
Івано-Франківськ

Керівник фронт-офісу, помічник керівника
Івано-Франківськ, Київ , ще 3 міста

Адміністратор, секретар
Івано-Франківськ

SMM-фахівець, помічник керівника
6000 грн, Івано-Франківськ

Офіс-менеджер
Івано-Франківськ

Офіс-менеджер
Івано-Франківськ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: