Резюме від 11 травня 2023 Файл

Олег

Керівник IT-відділу, Project Manager

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ:
Розробка та впровадження операційних стратегій, процедур, бізнес-планів
та бюджетів для розвитку процесів ІТ.
Побудова ІТ інфраструктури в компанії: затвердження стратегії та бюджету
розвитку ІТ напрямку з подальшим контролем.
Робота над проектами: аналіз бізнес-процесів, підготовка проектної
документації та технічних вимог, завдання, участь в впровадженні CRM
системи, Service Desk, тестування та впровадження бізнес процесів та
подальше адміністрування.
Взаємодія із розробниками програмного забезпечення з реалізації бізнес-
вимог щодо функціональності систем.
Участь в розробці політики інформаційної безпеки, технічна підтримка під
час проведення тестувань, впровадження рішень з кібер-безпеки.

КОСТЮК ОЛЕГ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
+38 050 410 1906 02.2023-04.2023: Консультант з питань ІТ в АТ “Кристалбанк”
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)  Формування реєстрів ІТ сервісів, аналіз проблем, рецензування
Рік народження: 1977 проектної документації, підготовка планів розвитку ІТ, ініціація
Київ, Україна (CRM, електронний архів) та закриття (зовнішній сайт) проектів.

БАЖАНА ПОСАДА: 2018-02.2023: Начальник управління технічної підтримки АТ «МР
Керівник ІТ підрозділу Банк»
• Налагодження процесів підрозділу, розподілення зон відповідальності,
ОСВІТА:
впровадження та контроль KPI, планування навчання співробітників,
1994-2000: Міжнародний
формування річних бюджетів підрозділу
університет цивільної авіації,
факультет автоматики та
• Відповідальність за роботу ІТ-підтримки, відповідно до методики
обчислювальної техніки, ITIL. Контроль виконання звернень (SLA), робота з проблемами
спеціальність: «Комп’ютеризовані • Розбудова автоматичного моніторингу сервісів з оголошеним рівнем
системи обробки інформації та доступності, підготовка технологічних карт реагування на інциденти
управління», кваліфікація: інженер – для служби підтримки
системотехнік. • Підготовка технічних вимог із розробки, впровадження ІТ сервісів, в
Проходження військової кафедри із т.ч. перехід на гібридні інфраструктури (Azure)
отриманням військового звання • Розробка та підтримка актуальності внутрішніх нормативних
лейтенант документів: надання та анулювання прав доступу, стандарту робочих
2020 – 2021 – Університет економіки місць, управління зверненнями та інцидентами, накази, службові, ін.
та права «Крок», спеціальність • Участь в розробці ІТ стратегії Банку, планах розвитку підрозділу ІТ,
“Фінанси, банківська справа та DRP, BCP Банку, в інших активностях та проектах
страхування”, ступінь освіти
магістр. 2012–2018: від Головного фахівця до Заступника Начальника
Іноземна мова: рівень intermediate Управління загальнокорпоративних систем АТ «СБЕРБАНК»
• Відповідальність за доступність загальнокорпоративних сервісів:
НАВИЧКИ І ЗНАННЯ: активний каталог, корпоративна пошта Exchange, загальні файлові та
Володіння ПК та орг. технікою веб ресурси, базові сервіси DNS, DHCP, WSUS, управління MS SCCM,
Сертифікати: моніторингу MS SCOM, Service Desk HP SD OpenView, управління
№6451 Planning, Deploying and обліковими записами Tivoli IdM, Access Manager та ін.
Managing Microsoft System Center • Планові тендерні закупки, підготовка планів бюджетів підрозділу,
Configuration Manager 2007 робота з партнерами
M2779 Implementing a Microsoft SQL
Server 2005 Database
• Планування, розбудова, тестування відмово-, катастрофостійких
M2596 Managing Microsoft System сервісів
Management Server 2003 • Акцент на стандартизацію процесів з подальшою автоматизацією.
M2277 Implementing, Managing and Проведено роботи щодо стандартизації облікових записів, файлових
Maintaining a Windows Server 2003 ресурсів, прав доступу, процесів змін та ін.
Network InfrastructureM2274 • Менеджер проекту (1,5 року) з впровадження систем IBM Tivoli
Managing a Microsoft Windows Server IdM/AM із забезпечення централізованого управління обліковими
2003 Environment записами та правами доступу на базі рольової моделі, корпоративний
Microsoft Premier Support Courses: SSO
Microsoft Framework Course: SCOM
2007 R2 2006–2012: Головний інженер в Головному офісі ПАТ «Укрсоцбанк»
Microsoft Premier Support Courses: (UniCredit group)
PowerShell Fundamentals • Впровадження та супровід централізованих систем в корпоративному
IBM Tivoli Identity Manager 2012 середовище
IBM Tivoli Access Manager 2012 • Відповідав за впровадження ІТ систем банку:
Сертифікація International Project - централізованого управління робочими станціями та серверами
Management Association IPMA lev.D MS SCCM (8000 од.)
2013 - об’єднаних комунікацій на базі MS OCS 2007, федералізацією з
Microsoft Operations Framework 4.0 партнерами
Foundations 2014
ITIL Foundation for IT Service
- впровадження динамічної адресації (DHCP) з міграцією на новий
адресний план
Management 2016
ITIL Building Service Desk System - централізованого корпоративного захисту серверів MS Forefront
and Management Incident 2018 CS
Platform 2010 - надання інструментів віддаленої допомоги співробітниками ІТ
Platform 2009 служб.
TechEd 2008 • Організував команду співробітників на територіально розподілених
Polygon 2008 vPro: vPro Technology площадках з реалізації ініційованих задач и подальшого супроводу
on the HP Workstations систем
Polygon 2007. Microsoft unified • Участь в процесах централізації банку, переведення на єдиний баланс,
communications solutions впровадження ОДБ Oracle iFlex, впровадження поштової системи MS
Polygon 2007 Office System Exchange, портальних рішень MS SharePoint
• Організував процес стандартизації та уніфікації програмного
РЕКОМЕНДАЦІЇ забезпечення та обладнання ПК
на вимогу • Досвід підготовки документів із змін, інструкцій, інформаційних
листів та ін.

2006: Заступник директора ТОВ «Юридична компанія «РІКАРДІ
ЛЮКС»
• Управління господарською діяльністю компанії

2000–2006: старший науковий співробітник Центру практичної
інформатики НАН України
• Впровадження та супроводження централізованих ІТ сервісів та
інфраструктури. Участь в розробці концепції інформаційної системи
супроводу засідань Президії НАН України Зали засідань.

1996–2000: технік ТОВ НВФ «Л.Т.В.»
• Технічне обслуговування устаткування протипожежного призначення

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: