Резюме від 12 травня 2023 Файл

Богдан

Unity 3D developer

Вік:
20 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Bohdan
PROJECTS
` Find more at my portfolio website

1Line (CLIENT-project)

Tsaplia ▪
LINK
Gameplay fixes & new features implemented;
Mentor & Game Developer ▪ Code refactoring & optimization;
▪ Google API integrations;
▪ Integrated ad mediation with various ad providers (Google Admob.
Unity Ads, IronSource, Applovin, AdColony)
Brutal Christmas (PET-project)

ABOUT ME LINK LINK
▪ In this project, I used DI framework Zenject (Extenject) for
Mentor and Unity3D game
handling dependencies as a more flexible and encapsulated
developer with 3+ years of alternative to Singleton pattern.
experience. ▪ AI for enemies was implemented using State Machine pattern with
slight variations in behavior in different types of enemies.
I have been designing and ▪ I integrated CI/CD framework from Game CI to test and deliver
builds using GitHub actions.
developing both simple
prototypes and commercial
games for Windows, Android и
WebGL. WORK EXPERIENCE

▪ Indie Game Developer (2018-2020)
I am always open for a new
experience and teamwork. ▪ Game Development Mentor at Ampli (2020-2021)
▪ Game Developer at Smugduck (2021-2023)

HARD SKILLS
▪ Strong C# and .NET;
CONTACTS ▪ Strong Visual Studio/Rider IDE (debugging, testing,
refactoring, git);
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ Experience in git, using gitflow principles (Unity collab,
github, gitlab, bitbucket);
▪ Experience in using OOP principles;
PORTFOLIO ▪ Knowledge of basic algorithms, algorithm analysis and data
structures;
ITCH ▪ I use SOLID, KISS and DRY principles in my projects;
▪ I enhance efficiency and readability of my code with various
design patterns;
LINKEDIN ▪ Experience in writing UNIT tests for various app modules
(mocking, stubbing, testable architecture);
▪ Experience in implementation CI/CD using GitHub Actions;
GITHUB

▪ Experience in creating Custom Editors;
▪ Experience in analyzing performance issues with Unity
Profiler, Frame Debugger;
▪ Experience in game optimizing approaches;
LANGUAGES ▪ Practical use of DI principle with Zenject in projects;
▪ Experience in using Unity Addresables;
RUSSIAN ▪ Experience in asynchronous programming (async/await,
Coroutines*)
▪ A little familiar with UniRX and reactive programming;
UKRAINIAN
▪ Game design of simple game systems, mechanics, features;
▪ Worked with Photon Unity Networking 2 and UNET;
ENGLISH ▪ Practical experience in developing VR games using OpenXR
plugin;
▪ Can create simple shaders using Amplify Shader Editor,
Unity Shader Graph

Схожі кандидати

Unity 3D Game Developer, розробник ігор
Дистанційно, Черкаси

Unity 3D-програміст, С# developer
Дистанційно, Київ , ще 2 міста

Unity 3D-програміст, копірайтер, рерайтер
Дистанційно

Unity 3D-програміст
Дистанційно, Дніпро , ще 2 міста

Unity 3D програміст
13000 грн, Дистанційно, Вінниця

3D artist, 3D animator, 3D Generalist
Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: