Резюме від 18 квітня 2023 Файл

Тетяна

HR-менеджер

Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Чистоєдова-Римар Тетяна Олександрівна
Мета
Зайняття вакантної посади

Особисті дані
• Дата народження: 09 травня 1977 року
• Одружена, маю двох дітей
• Адреса проживання: вул. Корольова, 1а, кв. 12, смт Іршанськ Коростенського району Житомирської обл.
• Контактний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
З 03.2021 – менеджер з персоналу ТОВ «ГРАНІТНИЙ КАР’ЄР» (підприємства групи BGV Group Management)
10.2018-03.2021 начальник загального відділу Іршанської селищної ради
10.2014-01.2018заступник директора з загальних питань філії «Іршанський гірничо-збагачувальний комбінат» АТ «Об’єднана гірничо-хімічна компанія»
01.2006-10.2014 інспектор з контролю адміністративно-господарського відділу управління філії «Іршанський гірничо-збагачувальний комбінат» ЗАТ «Кримський Титан»
05.2002-01.2006 технік І категорії з обліку електроенергії енергоцеху Іршанського гірничо-збагачувального комбінату
09.1999-05.2000вчитель фізики і математики в Бердичівській ЗОШ № 15

Освіта
2015-2018 рр.
Житомирський державний технологічний університет Факультет: менеджмент організацій і адміністрування
Спеціальність: спеціаліст з менеджменту організацій і адміністрування
1993-1999рр.
Житомирський державний педагогічний університет ім. І.Франка
Факультет: Фізика і математика
Спеціальність: Вчитель фізики, математики, астрономії та безпеки життєдіяльності

Професійні навички
• Вміння організовувати адміністративну та господарську діяльність в колективах
• Якісна організація кадрового діловодства, обліку персоналу, контролю за дотриманням кадрових процедур, ведення персонального військового обліку на підприємстві
• Досвід розробки стратегій розвитку громади, програм, бізнес-проєктів, а також планів реалізації проєктів, укладання договорів
• Практичне втілення проєктів місцевого розвитку (проєктний менеджмент)
• Здатність аналізу, виділення основного з масиву інформації
• Постійне підвищення рівня знань та кваліфікації
• Вміння вести конструктивний діалог
• Вміння зосереджувати увагу на декількох напрямках діяльності
Додаткові відомості
• В 2018 році пройшла навчальний курс «Підприємець – початківець» при Рівненському інституті водного господарства
• В 2018 році - навчальний курс за програмою «Управління проектами місцевого розвитку», організований швейцарсько-українським проектом «DESPRO»
• В 2020 році пройшла навчання за спеціальною програмою підвищення кваліфікації «Організація роботи в раді»
• В 2020 році пройшла навчання в НМЦ ЦЗ та БЖД Житомирської області за програмою «Цивільний захист»
• В лютому 2021 року – пройшла навчання в Центрі підготовки та підвищення кваліфікації Житомирської ОДА за програмою «Лідерство в публічному управлінні»
• В квітні 2021 році закінчила онлайн-курси «Кадрове і трудове право від А до Я»
• Досвідчений користувач ПК
• Адміністрування сайтів, соцмереж
• Створення дописів і публікацій різної тематики
• Досвід роботи з програмами СЕД (1С: Підприємство, BAS, M.E.Doc)
• Водійське посвідчення категорія Б, стаж водіння 9 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: