- Файл
Ксенія
Офіс-менеджер, секретар
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9562411/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 20.11.1984 р.
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [
E-mail: [
Мета: Заміщення вакантної посади
Освіта:
- вересень 2002 р. – червень 2004 р., Запорізький електротехнічний технікум, факультет «Економіка
підприємства», спеціальність «Молодший спеціаліст-економіст»;
- жовтень 2004 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Економіка
підприємства/Облік і аудит», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту»;
- жовтень 2006 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Облік і
аудит», спеціальність «Бухгалтер-аналітик»;
Досвід роботи:
Секретар: грудень 2004 р. – вересень 2006 р. ЗАТ «Ферротрейдінг», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Начальник господарського відділу: жовтень 2006 р. – серпень 2015 р. ЗАТ «Ферротрейдінг»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
робота мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Секретар: серпень 2015 р. – вересень 2017 р. ТОВ «Феррокс», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Начальник господарського відділу: вересень 2017 р. – травень 2020 р. ТОВ «Феррокс»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
робота мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Начальник господарського відділу: лютий 2021 р. ТОВ «Феррокс» - по теперішній час,
м. Запоріжжя (наразі підприємство не працює через руйнування в результаті ракетного обстрілу)
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
робота мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word), FastStone Image Viewer,
1С:Підприємство;
— досвід ведення обліку кадрів (оформлення трудових книжок, наказів на прийом-звільнення,
відпустку, табелів обліку робочого часу, надання довідок);
— досвід роботи у відділі забезпечення;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мови: українська, російська;
— знання діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— досвід підготовки та організація відряджень;
— забезпечення життєдіяльності офісу.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, легко
навчаюсь.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена
Діти: немає
Шкідливих звичок не маю.
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
25000 грн, Запоріжжя -
Офіс-менеджер
Запоріжжя -
Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
25000 грн, Запоріжжя -
Помічник керівника
25000 грн, Запоріжжя -
Помічник керівника
12000 грн, Запоріжжя -
Асистент керівника
30000 грн, Запоріжжя, Дистанційно