Резюме від 18 квітня 2023 Файл

Ксенія

Інспектор з кадрів

Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Фрідман Ксенія Володимирівна

Дата народження: 20.11.1984 р.
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Заміщення вакантної посади

Освіта:

- вересень 2002 р. – червень 2004 р., Запорізький електротехнічний технікум, факультет «Економіка
підприємства», спеціальність «Молодший спеціаліст-економіст»;
- жовтень 2004 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Економіка
підприємства/Облік і аудит», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту»;
- жовтень 2006 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Облік і
аудит», спеціальність «Бухгалтер-аналітик»;

Досвід роботи:

Секретар: грудень 2004 р. – вересень 2006 р. ЗАТ «Ферротрейдінг», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

Начальник господарського відділу: жовтень 2006 р. – серпень 2015 р. ЗАТ «Ферротрейдінг»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.

Секретар: серпень 2015 р. – вересень 2017 р. ТОВ «Феррокс», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Начальник господарського відділу: вересень 2017 р. – травень 2020 р. ТОВ «Феррокс»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.

Начальник господарського відділу: лютий 2021 р. ТОВ «Феррокс», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів):
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word,), FastStone Image Viewer,
1С:Підприємство;
— досвід ведення обліку кадрів (оформлення трудових книжок, наказів на прийом-звільнення,
відпустку, табелів обліку робочого часу, надання довідок);
— досвід роботи у відділі забезпечення;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мови: українська, російська;
— знання діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— досвід підготовки та організація відряджень;
— забезпечення життєдіяльності офісу;

Особисті якості:

Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, легко
навчаюсь.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена
Діти: немає
Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

HR-менеджер
Запоріжжя, Дистанційно

Project Manager (Web, Ruby on Rails), IT Recruiter
Запоріжжя, Вінниця , ще 7 міст

HR assistant (IT)
Запоріжжя, Дистанційно

Завідувач відділу, кадровик з прийому співробітників
Запоріжжя

Рекрутер
Запоріжжя, Дистанційно

Рекрутер
15000 грн, Запоріжжя

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: