Резюме від 20 травня 2024 Файл

Dmitro

System Administrator (DevOps)

Вік:
29 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ DevOps-інженер зі знанням інфраструктури та автоматизації

Ім'я: Михайленко Дмитро Геннадійович
Вік: 28 років
Загальний досвід: більше 5 років

Професійний профіль: Компетентний DevOps-інженер та системний адміністратор з загальним досвідом в IT більш ніж 5 років. Я займаюсь адмініструванням серверів впродовж останніх 3 років та вивчаю методологію DevOps. Моєю метою є створення стабільної, гнучкої та зрозумілої інфраструктури, яка дозволяє користуватись та керувати внутрішніми й зовнішніми сервісами надійно, швидко і безпечно.

Досвід роботи:
Жовтень 2022 — Березень 2022 ТОВ WebbyLab: DevOps-інженер
◦ Автоматизація розгортання інфраструктури у відповідності з вимогами стандарту PCI DSS 3.2

Червень 2021 - по нині SIMCORD LLC: співробітник служби АПК, з 2022 року — керівник служби АПК
◦ Підтримка існуючих серверів та сервісів компанії
◦ Підтримка корпоративної мережі
◦ Впровадження нових рішень
◦ Виконання заявок системи HelpDesk
◦ Розгортання оточень під потреби працівників (prod, stage, dev оточення)
◦ Модернізація існуючої мережі
◦ Модернізація IP-АТС
◦ Автоматизація розгортання оточень
◦ Відкриття нових офісів, побудова фізичної мережі

Вересень 2020 - Серпень 2021 TM GoodZone: адміністратор поштового сервісу та IP-телефонії
◦ Впровадження MS Exchange Server
◦ Адміністрування існуючої IP-АТС FreePBX
◦ Допомога IT-відділу з іншими сервісами

Листопад 2019 — Травень 2020 Contact center INFOTELL: технічний співробітник IT-відділу
◦ Технічний супровід компʼютерного парку (300 робочих місць), діагностика старих, підключення нових робочих станцій. ПЗ: MS Windows, MS Office, Zabbix-agent, Nautel, GLPI-agent
◦ Адміністрування ActiveDirectory, керування користувачами, керування правами та доступами
◦ Налаштування IP-телефонів
◦ Моніторинг Zabbix

Серпень 2017- Лютий 2019 SIA «Intermet»: лінія технічної підтримки інтернет-провайдеру
◦ Консультація користувачів щодо налаштування мережевого обладнання
◦ Робота з системою моніторингу Nagios
◦ Сприяння адміністратору мережі з вирішенням проблем
◦ Робота з білінговою системою

Технічні навички:
• Операційні системи: Linux (LPIC1, advanced), Windows, MacOS, Android, ChromeOS
• Хмарні середовища: VmWare Cloud Director
• Серверне обладнання: HP DL-series (with iLO), HP SAN MSA та P серій
• Мережеве обладнання: Mikrotik RouterOS(senior), комутатори серії HP Pro-Curve, 3COM, Ubiquiti, віртуальний маршрутизатор pfSense, OpenWRT
• Мережеві навички: VPN (OpenVPN, IKE2, L2TP, WireGuard, ZeroTier), GRE, VLAN, DNS, DHCP, розуміння L2/L3, OSPF, IPsec, VRRP, Mangle, QoS
• Комплексні системи: Active Directory, FreeIPA, RADIUS, Jira/Confluence
• Віртуалізація: Hyper-V (Failover Clustering), Proxmox VE (clustered)
• Контейнеризація: Docker (advanced), Kubernetes
• Інструменти CI/CD: Jenkins, GitLab
• IP-АТС: Asterisk (advanced), FreePBX
• Моніторинг: Zabbix (advanced), InfluxDB, Prometheus, Grafana
• Системи збору логів: Graylog, rsyslog, ELK-stack
• Бази даних: MySQL, Mariadb (Percona replication), PostgreSQL (replication)
• Інші: Ansible (advanced), Git, Nextcloud (advanced), EVE-NG, Redis, SSL/TLS, Bash-скриптування, Python, GPIO, REST API

Профільне навчання:
Аналог MTCNA від Дмітрія Скоромнова
Аналог MTCTCE від Дмітрія Скоромнова
Аналог MTCRE від Дмітрія Скоромнова
Побудова та організація бездротових мереж від Дмітрія Скоромнова
Asterisk від Merion Networks
Linux Administration від Sipteco
DevOps-engineering від Sipteco

Про себе:
Мій шлях як системного адміністратора почався на лінії технічної підтримки інтернет-провайдера. З того часу, я постійно намагаюсь розвивати свої навички. В мене дуже широкий профіль технічних знань, включаючи захоплення ППЗЧ (Посилювач потужності звукової частоти), де я ознайомився зі схемотехнікою та напівпровідниками. Відтоді, я працював ремонтником різноманітних електронних приладів. З часом, увага моїх досліджень перейшла на мікроконтролери Arduino, що і породило цікавість до IoT.
Працюючи на провайдері, я ознайомився з обладнанням Mikrotik, яке також привернуло мою увагу. В подальшому, я розвивався у напрямку Network Engineer. Тоді я зрозумів, що в мережі можна розмістити такі речі, як файловий сервер, веб-сервер та інші. З цими знаннями я прийшов на нову роботу, де моїм головним завданням було підтримувати комп'ютерний парк в працездатному стані.
Але я зіткнувся з потребою робити це "масово", у великих обсягах, де вже потрібен був облік. Тоді я дізнався про "бази даних". Саме там я отримав перший досвід впровадження інструменту, який не зовсім підходив до цього. Наступна спроба була із застосуванням сервісу під назвою GLPI. Це був мій перший крок до автоматизації, важливо було встановити ПЗ на велику кількість станцій. В той час я переходив з "енікея" до "адміністратора". Далі мені довелось створювати інструкції для нових "енікеїв".
Наступним був досвід впровадження поштового сервісу MS Exchange Server, який впливав не тільки на роботу окремого відділу, а і на всю компанію та за її межі. Мене запросили для цього проекту, розуміючи, що в мене немає подібного досвіду, але в мене були дуже добрі рекомендації. Під час впровадження було багато різних складнощів, пов'язаних як з людським фактором, так і з технічними аспектами, наприклад, особливості роботи пристроїв на iOS. Тим не менш, всі завдання були виконані. Вже тоді я адміністрував IP-АТС, де для мене, як мережевого інженера, були нові виклики. Я мав розуміти, як забезпечити "зв'язок" без затримок під час активного навантаження на мережу. Деякі завдання, наприклад, бекапи або міграції БД, викликали запитання — "Чому звук затримується?". Але й на це була відповідна технологія — пріоритизація трафіку.
У травні я переїхав до Харкова на запрошення компанії Simcord. Це був новий рівень. Там я познайомився з процесом розробки ПЗ, з труднощами, що виникають при підтримці навіть невеликого сервісу. Тут я зіткнувся з нестачею часу для вивчення всього, що мене цікавило. Я зрозумів необхідність декомпозиції. Довелось багато вчитись, аби не відставати від швидкості роботи.
У лютому 2022 компанія вирішила перевезти офіс з Харкова до іншого міста. Знайшли місце у новій, але порожній будівлі, яка планувалась як торгівельний центр. Так з'явився проект з розробки системи кабельних мереж, де потрібно було забезпечити підключення достатньої кількості робочих місць, встановити систему відеоспостереження та систему контролю доступу.
Продовжуючи шлях до DevOps-інженера, я був запрошений компанією WebbyLab. Там я нарешті повноцінно займався «девопсінгом» та створив свій GitHub-профіль. Повною мірою відчувши переваги IaaC моделі, я планую покращувати свої навички в даному напрямку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: