Резюме від 23 січня 2024 PRO

Daria

Діловод, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Kauffrau für Büromanagement

з 02.2022 по 04.2023 (1 рік 2 місяці)
Gesellschaft für Leit- & Regeltechnik mbH, Greifswald (Машинобудування)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Kauffrau für Büromanagement

з 07.2021 по 01.2022 (6 місяців)
Sicherheitstechnik und Metallbau Schröter - "Schlüssel Schröter", Greifswald (Охорона, безпека, оборона)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Rezeptionistin

з 12.2016 по 08.2017 (8 місяців)
Kleine Strandburg Zinnowitz, Zinnowitz (Готельно-ресторанний бізнес)

Check in і Check out, консультування та інформування гостей щодо дозвілля, створення рахунків та бронювань, прийняття та переадресація телефонних дзвінів, продаж та оформлення прогулянок, ресторанів та екскурсій на території, розгляд скарг, співпраця з бронюванням, бухгалтерією та обслуговуванням.
Керування програмами бронювання та комп’ютерними програмами.

Освіта

Regionales Berufliches Bildungszentrum Greifswald

Ausbildung als Kauffrau für Büromanagement, Greifswald
Середня спеціальна, з 2018 по 2021 (3 роки)

Робота по телефону: переадресація важливих дзвінків, відповідь на запитання клієнтів або зв’язок із постачальниками послуг для обробки замовлення.

Робота за комп’ютером: відповіді на електронну пошту, контроль вхідних платежів, створення ділових листів, праця з усіма поширеними комп’ютерними програмами, такими як Word, PowerPoint і Excel.

Робота на реєстратурі: зустріч претендентів на співбесіді або клієнтів, які зареєструвалися.

Робота з клієнтами: обробка скарг, створення замовлення та відповіді на них.

Робота з колегами: керування змінами контрактів і основними даними співробітників - від початку діяльності до місця їх проживання. Бронювання готелів або квитків для наступного відрядження, обробка звітів про витрати на подорожі.

Робота в бухгалтерії: керування рахунками-фактурами, контролювання платежів та касової книги.

Організаційна робота: плануюння корпоративних заходів та підготовка зустрічей. Замовлення канцелярського приладдя.

Додаткова освіта та сертифікати

telc gGmbH

2016, 6 місяців

Знання і навички

MS Office MS Excel MS PowerPoint Критичне мислення Відповідальність Гнучкість Адаптивність Організованість Креативність Надійність Пунктуальність Письмовий переклад Водійські права кат. B

Знання мов

  • Німецька — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: