Резюме від 26 вересня 2023 Файл

Олександра

Юрист

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ФЕДОРОВА ОЛЕКСАНДРА ЮРІЇВНА

Громадянство: українка
Дата та місце народження: 30.09.1985
Сімейний стан: не одружена, дітей не маю
Місце проживання:
Київська обл., смт. Чабани, вул. Машинобудівників,
б. 6, кв. 67 (місце реєстрації)
м. Київ, вул. Академіка Лебедєва б. 1/5, кв. 26 (фактичне
проживання)
ІПН: 3131911908
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища юридична, магістр права
2002 – 2007 Національна академія внутрішніх справ України.
Диплом у сфері здійснення державних закупівель за програмою «Державні закупівлі
в Україні», 2010 рік.
Проходження навчання у сфері антикорупційної діяльності НАЗК, 2022 рік
Комп`ютерні навички:
володіння пакетом MSOffice (Access, Excel, PowerPoint, Word), робота з системами
електронного документообігу «MEGAPOLIS.DOC.NET», «Док Проф», програмний
комплекс IT-ENTERPRICE;
Знання мов: російська, українська - вільно, англійська – INTERMEDIATE,
італійська – BEGINNER
Профспілкова діяльність:
05.2012 – 12.2016 голова профспілкового комітету апарату управління
ДП «Укрспирт»
Нагороди:
11.10.2012 – нагорода почесною грамотою ДП «Укрспирт» за значні успіхи в
професійній діяльності;
14.10.2013 – нагорода почесною грамотою ДП «Укрспирт» за значні успіхи в
професійній діяльності;
16.10.2014 – нагорода подякою Міністра аграрної політики та продовольстваУкраїни
за значні успіхи в професійній діяльності;
17.10.2017 – нагорода почесною грамотою ДП «Укрспирт» за значні успіхи в
професійній діяльності.

ДОСВІД РОБОТИ:
01.09.2002 – 29.02.2008 служба в органах внутрішніх справ України;
18.03.2008 – 22.08.2008 ТОВ «Присадибне», юрист;
26.08.2008 – 31.01.2010 ТОВ «Квіти-Сервіс», юрист;
20.09.2010 – 11.03.2020 ДП «Укрспирт», провідний юрисконсульт, начальник
відділу нормативно-правового забезпечення юридичного управління, начальник
відділу нормативно-правової та договірної роботи юридичного управління,
заступник начальника юридичного управління.
12.03.2020 – 30.03.2020 – помічник Патронатної служби Міністра охорони здоров’я
України.
18.06.2020 – 18.10.2020 – надання юридичних послуг юридичним та фізичним
особам;
10.02.2022 – 01.12.2022 – КП «Київтранспарксервіс», заступник начальника
управління інвестицій та фінансів (за сумісництвом)
19.10.2020 – по т.ч. – ДП «Укрспирт», начальник відділу договірної роботи,
в.о. уповноваженого з антикорупційної діяльності.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:
1) розробка нормативної бази Підприємства, впровадження положень, регламентів,
інструкцій, що регулюють процеси діяльності Підприємства, документальне
забезпечення кадрової політики Підприємства (розробка проектів штатних розписів,
розподілу обов’язків між адміністрацією, посадових інструкцій працівників), надання
пропозицій щодо оптимальної структури Підприємства, проведення скорочення
чисельності працівників, надання рекомендацій щодо зменшення негативних
наслідків скорочень;
2) розробка проектів наказів МінАПК, розробка законопроектів, проектів постанов
КМУ в частині профільної діяльності Підприємства (спиртова галузь);
3) розробка установчих документів Підприємства, реєстрація в ЄДР відповідних змін,
документальне забезпечення утворення філій, інших структурних підрозділів;
4) оформлення дозвільної документації Підприємства, взаємодія з органами
ліцензування;
5) супроводження діяльності комісій щодо стягнення заборгованості, списання
державного майна, впровадження систем обліку, впровадження систем контролю
доступу;
6) розробка проектів колективних договорів, участь у переговорах між трудовим
колективом та адміністрацією щодо затвердження колективних договорів,
встановлення правил внутрішнього трудового розпорядку та інших документів, що
потребують обов’язкового узгодження з трудовим колективом;
7) ведення договірної роботи, здійснення перевірки контрагентів;
8) супроводження господарських взаємовідносин підприємства.
9) надання консультацій щодо діяльності Підприємства під час перевірок
правоохоронних органів, тимчасового доступу до речей та документів
10) представництво інтересів в судових органах щодо:
- стягнення заборгованості за орендну плату;
- визнання недійсними угод;
- скасування рішення Київської міської ради щодо скасування державної реєстрації
прав та їх обтяжень;
- трудові спори.
11) розробка пропозицій щодо приватизації майна та передачі майна до комунальної
власності;
12) здійснення перевірок господарської діяльності підпорядкованих підприємств;
13) взаємодія з виконавчою службою (державні та приватні виконавці);
14) юридичний супровід під час здійснення будівництва житлового комплексу на
території Інституту;
15) супроводження інвентаризації та списання державного майна;
16) розробка інвестиційних планів, проектів розвитку підприємств, проведення
юридичного due diligence.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: