Резюме від 1 травня 2023

Людмила

Помічник бухгалтера, економіста, оператор 1С

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер кошторисно-договірного відділу

з 12.2021 по 10.2022 (10 місяців)
Київспецмонтаж, ПрАТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• взаємодія з контрагентами: відправлення та узгодження кошторисів, комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод;
• розрахунок договірних цін до проектів договорів та додаткових угод;
• калькуляція та розподіл вартості робіт за видами та внесення їх у програму будівництва в Excel;
• робота у програмі АВК;
• Оформлення, видача, реєстрація та архівація актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3;
• ведення діловодства щодо вхідної/вихідної документації кошторисно — договірного відділу підприємства ;

Офіс-менеджер

з 09.2009 по 04.2010 (7 місяців)
ТОВ «Кварта – Стиль», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• вхідна/вихідна телефонія, кореспонденція;
• прийом, реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• ведення діловодства;
• ділове листування та телефонні переговори з іноземними партнерами англійською мовою;
• збір інформації, підготовка документів та матеріалів за завданням керівника;
• забезпечення життєдіяльності офісу .

Економіст, інженер комерційного управління

з 09.2006 по 11.2008 (2 роки 2 місяці)
АТ «Харківський електрощитовий завод», Харків (Енергетика)

• робота у програмі «1С Бухгалтерія» за завданням головного бухгалтера.
• прийом, реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
• ведення діловодства;
• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів, додаткових угод та специфікацій, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• ділове листування та телефонні переговори з іноземними партнерами англійською мовою;
• підготовка тендерної документації англійською мовою;

Освіта

Харківський національний університет міського господарства

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність – економіст., Харків
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

1993 – 1995рр. Харківські державні дворічні курси іноземних мов, відділення – англійська мова.

1993 – 1995рр.

Центр вивчення англійської мови «American English Center» м. Київ, пройшла курс навчання за рівнями «Pre – Intermediate», «Inter

2015, 6 місяців

Київський навчальний центр «Курсор», пройшла курс навчання «Основи бухгалтерського обліку. BAS Бухгалтерія 1С 8.3 ».

2023, 2 місяця

Знання і навички

MS Excel BAS Бухгалтерія АВК MS Word

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: