Резюме від 21 квітня 2023 Файл

Володимир

Менеджер підтримки користувачів

Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Степанов Володимир Сергійович

Дата народження:
03.11.1990 р.

Адреса:
Україна, м. Черкаси вул. Сергія Амброса, 23 кв.72

Контактні дані:
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @xxStikSxx

Сімейний стан:
неодружений.

Досвід роботи
З 02.2020 по цей час АТ «Альфа Банк». Оператор служби по роботі з корпоративними клієнтами, провідний оператор з дистанційного оформлення банківських продуктів та послуг.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Вирішення технічних питань шодо банківського програмного забезпечення.
• Дистанційне оформлення банківських продуктів.
• Контроль сплати податків з різних видів платежів.
• Ведення ділової та корпоративної переписки.
• Робота великим обсягом інформації та документами клієнтів.

04.2017 – 09.2018 ТОВ «ПВД Технолоджі». Спеціаліст з обробки інформації і програмного забезпечення.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Швидке і ефективне виконання поставлених задач.
• Ведення ділового листування.
• Розв’язання складних технічних питань.

03.2013 – 07.2016 ООО «Телесвіт». Компанія «ВОЛЯ» Спеціаліст служби по роботі з новими абонентами, групи підтримки техніків, спеціаліст служби експертів та підтримки техніків і групи технічної підтримки.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Консультація клієнтів/працівників технічної служби в складних ситуаціях.
• Ведення ділового листування з партнерами.
• Прийом вхідних дзвінків від працівників технічного підрозділу та абонентів.
• Розв’язання складних технічних питань.

12.2011 – 02.2012 ООО «Beeper». Проєкт МТС111, консультант вхідної лінії.
• Ведення переговорів з абонентами.
• Пошук абонентів.
• Технічна допомога абонентам.
• Вихід з конфліктних ситуацій.

04.2010 – 12.2011 ООО «МакДональдс Юкраін ЛТД» Член бригади ресторану.
• Працівник кухні.

Освіта

Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Інститут історичної освіти. Спеціальність: Суспільствознавство.

Навички/знання
• Internet, Windows, Outlook Express, Microsoft Outlook, MS Office.
• Мова (українська – рідна; русский – свободно; English – intermediate).

Особисті дані
• Лідерські якості, навички аналізу, побудови обліку
• Гарні навички ведення переговорів
• Вміння стратегічно мислити, гнучкість в ухваленні рішень, висока комунікабельність
• Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, орієнтування на результат
• Ефективний і раціональний розподіл поставлених цілей і завдань.
• Схильність швидко навчатись та адаптуватися до нових умов, схильність працювати у високому темпі, старанність, стресостійкість.
• Аргументоване відстоювання своєї точки зору.

Захоплення/хобі
• Читання книг, перегляд кіно.
• Активне проведення часу.
• Спілкування з близькими по духу людьми.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Спеціаліст підтримки користувачів
Черкаси

Support manager
Черкаси

Менеджер онлайн-підтримки
10000 грн, Черкаси

Customer support manager
Черкаси, Київ

Customer Support Manager
35000 грн, Черкаси, Дистанційно

Customer service manager
Черкаси

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: