Резюме від 22 травня 2024 Файл

Катерина

Support manager

Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ненахова Катерина Сергіївна
Дата та місце народження: 18 січня 1990 року, м. Черкаси
Вік: 32 років
Адреса: м. Черкаси, пров.Капітана Лифаря, 10
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2007 – 2012 Черкаський Національний Університет імені Богдана Хмельницького, факультет – романо-германська філологія, спеціальність – вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, філолог, перекладач.
1997 – 2007 Черкаський колегіум «Берегиня».
Додаткова освіта:
2013- підготовчі курси по наданню першої медичної допомоги при Червоному Хресті.
2014- практичні курси щодо користування вогнепальною зброєю.
2018- курси підвищення кваліфікації «Державне управління».
Досвід роботи:
2007 - 2010 ТСК « Жемчуг»
Тренер сучасних танців
2012 - 2013 Черкаський колегіум «Берегиня»
Посада: вчитель англійської мови та зарубіжної літератури
Розвиток мовних навичок у дітей;
Поглиблене вивчення англійської граматики;
Організація роботи з дітьми дошкільного віку;
Мовна практика.
Проведення уроків, семінарів, складання планів та програм
2013 - 2015 Freelance
Перекладач по створенню сайтів
Переклад програм ПК;
Спілкування з іноземними клієнтами;
Написання інструкцій по користування сайтами.
2015 – 2018 Teaching
Приватний репетитор англійської мови
2018 - 2019 ГУ ПФУ в Черкаській області
Посада: провідний спеціаліст Черкаського відділу обслуговування громадян № 4 (сервісний центр)
Консультація громадян з питань пенсійного законодавства;
Прийом та обробка документів;
Робота з персональними даними;
Видача індивідуальних відомостей про застраховану особу;
Прийом звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;
Реєстрація та супроводження користувачів веб-порталу;
Робота у системах та підсистемах «Звернення».
2019- 2020 ТОВ « Нова Якість»
Посада: оператор кол-центру ( диспетчер оперативно – аварійної групи )
Прийом заявок;
Аварійні виклики;
Консультація щодо надання послуг управлінської компанії;
Реєстр звернень та заяв.

2022- Приват банк (оператор контакт центру, Вхідна лінія)

Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – fluently; німецька – intermediate, іспанська та французька – зі словником.
Навички
Користування ПК, робота в підсистемах та інтернеті, організаційні аспекти.
Сертифікат IELTS
Посвідчення щодо володіння державною мовою
Сертифікат підвищення кваліфікації «Державне управління»
Сертифікат щодо надання першої медичної допомоги.
Права водія категорії В.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, швидке пристосування та робота в складних умовах.
Інтереси та захоплення
Екстремальний спорт, поглиблене вивчення американського сленгу, мотоцикли, астрономія, психологія поведінки, міжнародне законодавство та судові системи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: