Резюме від 13 червня 2023 Файл

Ганна

Кадровик

Вік:
55 років
Місто:
Слов'янськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Жидкова Ганна Анатоліївна
(03 лютого 1969 р.н.)

Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), (Viber, WhatsApp, Telegram) місто проживання м. Слов’янськ, Донецька область
Мета: отримання посади за досвідом, а саме: робота в кадровій службі, референт, документообігу та адміністративно-господарського забезпечення
Досвід роботи:
2001-2007 провідний економіст з планування та фінансової роботи до відділу економіки Сіверсько – Донецького басейнового управління водного господарства м. Слов’янська;
• 2008 референт ТОВ «Ситалл» м. Слов’янська;
• 2009-2017 окремий спеціаліст 1 категорії Слов’янської міської виконавчої дирекції Донецького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
• 2017-2022 призначена завідувачем сектору документообігу та адміністративно-господарського забезпечення Слов’янського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області;
• 19.07.2021-31.07.2022 призначена завідувачем сектору забезпечення потерпілих спецавтотранспортом відділу адміністративно-господарського забезпечення управління виконавчої дирекції ФСС України в Донецькій області в порядку переведення із Слов’янського відділення управління;
Набуті навички, знання, вміння, досягнення: прийом заяв-розрахунків від страхувальників щодо виплати матеріального забезпечення по тимчасової непрацездатності, проведення перевірок страхувальників щодо використання коштів фонду, ведення особового складу підприємства (37 чол.), оформлення прийому та звільнення працівників, оформлення та ведення особових справ працівників, заповнення трудових книжок, ведення обліку та зберігання трудових книжок, складання графіку відпусток та ведення табелю обліку робочого часу; розробка посадових інструкцій, підготовка проектів наказів, розпорядчих та інших документів; обробка вхідних, вихідних і внутрішніх документів у тому числі заяв, скарг та запитів громадян; укладання договорів оренди, договорів з надання комунальних послуг, договорів з господарської діяльності; надання звітності про результати діяльності та показники ефективності діяльності керівника; складання протоколів виробничих нарад; досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows, тощо), програми (текстові редактори, електронні таблиці, Веб-док, програмне забезпечення EAIC), володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо)
Освіта: вища - Донецький університет економіки та права, спеціальність економіка підприємства.
Знання мов: українська вільне володіння, російська, англійська (початкове)
Особисті якості – спокійна, урівноважена, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, дисциплінована, стресова стійка, швидко навчаюсь, здатність приймати рішення у скрутних ситуаціях, відповідальна, шкідливих звичок не має.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: