• Файл

Anna

HR Director, HR Business Partner

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анна Наумчук
Київ, Україна​
Дата народження: 11.02.1991​
Мобільний, Telegram, WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

HR Director | HR Business Partner
Результативний спеціаліст у HR сфері з 10+ роками досвіду у Talent Management, організаційному
розвитку, HR-стратегіях та управлінні змінами. Маю експертизу у HR-аналітиці, бізнес-партнерстві,
залученні персоналу, компенсаціях і пільгах, а також у трудовому законодавстві. Вмію будувати
HR-функції з нуля, оптимізувати процеси та забезпечувати зростання бізнесу через
трансформацію та автоматизацію. Наставник для HR команди та керівників.

Ключові навички:
1.​ Розробка та реалізація HR-стратегії та організаційний розвиток;
2.​ Управління змінами та оптимізація бізнес-процесів;
3.​ Talent Acquisition & Retention;
4.​ Preboarding, onboarding, offboarding;
5.​ Ведення та реагування на HR-аналітику та метрики (KPI, eNPS, плинність кадрів, воронка
рекрутингу тощо);
6.​ Корпоративна культура, внутрішні комунікації, розвиток персоналу;
7.​ Управління системою компенсацій та пільг, огляд зарплатного ринку;
8.​ Управління продуктивністю та KPI;
9.​ Знання трудового законодавства України, контроль ведення кадрового діловодства та
співпраці з ФОП;
10.​Проведення аудиту та контроль кадрового обліку, знання трудового законодавства України;
11.​Координація взаємодії з ФОП та підрядниками;
12.​Впровадження HRIS (Bitrix24, Google Sheets, Google Forms, Trello, Microsoft Suite).

Мої цінності:
1.​ Професіоналізм;
2.​ Чесність та відповідальність;
3.​ Орієнтація на результат;
4.​ Постійний розвиток;
5.​ Командна робота.

Досвід роботи
HR Директор | Кризовий менеджер
Doberman Group (Київ) | Червень 2024 – Листопад 2024
(B2B & B2C, дистриб'ютор зоотоварів, власна ТМ, генетична лабораторія, 70 співробітників,
без підлеглих)

1
Результати:

1.​ Зменшила витрати на рекрутинг до 50%;
2.​ Знизила плинність кадрів на випробувальному терміні до 0;
3.​ Супроводжувала трансформації організаційної структури та перерозподілу групи компаній;
4.​ Розробила профілі посад;
5.​ Оновила системи оплати праці для керівників, переглянули систему KPI;
6.​ Ввела збір аналітики показників щодо персоналу, в т.ч. eNPS, задоволеності персоналу;
7.​ Проводила регулярний моніторинг ринку з/п;
8.​ Координувала проект по об’єднанню 2-х офісів та 3-х команд в спільну роботу без зупинки
роботи;
9.​ Супроводила об’єднання 2-х інтернет магазинів в 1, без втрати ефективності через
перерозподіл персоналу;
10.​Вела проект по зміні формату роботи з членами команд, керувала проектом по переходу на
співпрацю з ФОП, в т.ч. консультації членів команд по бухгалтерським та юридичним
питанням. Координувала співпрацю з постійними підрядниками;
11.​Підготувала керуючих власників до введенння посади операційного директора;
12.​Підміняла керуючого власника під час відпусток/ відряджень сумарно 1,5 місяці;
13.​Вирішувала складні ситуації в операційних та HR задачах.

У 2024 р. компанія потрапила в рейтинг Forbes 250 малих та середніх компаній, які соціально
активні та розвиваються.

HR Консультант (Фріланс) | Лютий 2021 – теперішній час

Рекрутинг та надання HR консультацій компаніям-клієнтам в Україні та 1 польській
будівельно-лізинговій компанії. Також проектна робота фултайм в середині компаній для
налагодження HR функцій, супроводу трансформацій, кризового HR та операційного менеджменту,
допомоги власникам вийти з ручного управління та активної роботи.

Час співпраці - 1- 6 місяців, половина компаній розширювала замовлення під час співпраці.

HR Business Partner | Head of HR
Dolya (Київ) | Червень 2019 – Жовтень 2020
(E-commerce для B2B HoReCa, 50 працівників, 1 підлеглий)

Результати:
1. Провела глибокий аудит HR процесів та персоналу, спрогнозувала, що через 6 місяців компанія
зупиниться у зростанні обороту і допомогла компанії вийти на річні показники за 9 місяців;
2. Ввела систему збалансованих показників (BSC), узгодила нову HR стратегію зі стратегією
компанії, каскадувала цілі компанії;
3. Мої рекомендації стали в основу стратегії компанії на 2020 рік та зміни бізнес моделі.
Результат: компанія відновилася за 4 місяці після падіння продажів та кількості клієнтів на 70%
через перший тотальний локдаун при ковіді. При скорочені персоналу на 30% та зниженні з/п не
було добровільної плинності кадрів та вдалося повернути найкращих працівників - через якісну
роботу HR систем та прозорі внутріщні комунікації;
4. Була ініціатором та проектним менеджером у проектах розробки стратегії компанії, зміни та
опису бізнес процесів, перегляду орг.струтури, формуванню цінностей;

2
5. Прописала профілі всіх посад спільно з директором та ТОПами на основі потреб бізнесу та
стратегії;
6. Запустила HR функцію в компанії з "нуля", увійшла до складу стратегічних ТОПів, була
консультантом для директора та ТОПів, координувала роботу ТОПів зі стратегічними завданнями;
7. Побудувала і вела з нуля усі HR системи, визначила їх етапи та відповідальність учасників;
8. Ініціювала, розробила та реалізовувала проекти, спрямовані на підвищення
ефективності/результативності персоналу та бізнес-процесів;
9. Координувала взаємодію з тех. підтримкою компанії, прибиральницею, закупівлі для працівників;
10. Навчила з "нуля" менеджера з персоналу (працювала 6 місяців, було скорочення через
карантин).

Директор департаменту управління персоналом
ІБК Люкс Капітал Буд (Київ) | Жовтень 2018 – Лютий 2019
(Будівництво, 100 працівників, 1 підлеглий)

Результати:
1.​ Ініціювала, приймала участь та згуртувала команду ключових працівників у роботі над змінами
стратегії компанії, перегляді бізнес моделі, трансформації орг.структури. Це дало зростання
продуктивності та прозорості роботи компанії, підвищення ефективності бізнес процесів,
зменшення конфліктів;
2.​ Провела аудит кадрової документації за 2 роки, відновила її та налагодила подальшу роботу;
3.​ Покращила якість роботи керівників з працівниками завдяки їх наставництву.

HR Generalist:
1.​ Piel Cosmetics (продаж власної ТМ професійної української косметики B2C, Київ, 15
працівників). Березень - квітень 2018 (проект)
2.​ Магія текстиля (інтернет-магазин Podushka.ua, B2B, B2C, роздріб, Київ, 60 працівників).
Березень - серпень 2017
3.​ Група компаній Bemax (4 інтернет магазина B2C: техніка Apple, аксесуари до них власного
виробництва, власний друк, продаж через Amazon, Etsy. Київ, 110 працівників).
Серпень 2015 - листопад 2016

Рекрутер:
1.​ Брокерська страхова компанія Broker XL, Київ, 20 працівників. 2015 р.
2.​ Розважальний комплекс "Кобзов", Київ, 30 працівників, 2014 р.
3.​ ТОВ "Еко" (мережа гіпермаркетів, Київ, 750 працівників на об'єктах, які вела). 2013 р.

Освіта
1.​ Магістратура, 2012-2013

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (Україна, м. Київ)
Факультет маркетингу та управління персоналом
Спеціальність управління персоналом та економіка праці, (магістр, диплом з відзнакою).

3
2.​ Бакалавр, рік закінчення 2008-2012

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (Україна, м. Київ)
Факультет маркетингу та управління персоналом
Спеціальність управління персоналом та економіка праці.

Сертифікація та додаткове навчання
1.​ Курс "Стратегічне планування: формування стратегічного мислення. Стратегічний
менеджмент". Анна Власова, платформа Spalah (2020 р).
2.​ Курс "Управління персоналом на основі стратегії бізнесу". Анна Власова, платформа Spalah
2019р).
3.​ 3. Курс "Трудове законодавство та кадрове діловодство". Вікторія Боднарчук, Golden Staff
(Київ, 2017 р).

Мови
●​ Англійська – Upper-intermediate
●​ Українська – Рідна
●​ Російська – Вільно (не працюю з росіянами та білорусами в будь якій країні)

Додатковий досвід та волонтерство
JCI Youth (Міжнародна некомерційна молодіжна організація) | 2014 – 2018
1.​ 2014-2018 рр. Проектний менеджер освітніх подій для молоді у Києві, Львові (10-70
учасників). Ментор для членів команд організаторів.
Теми організованих мною проектів - HR, підприємництво, лідерство, інвестування, Стратегія
«Блакитного океану», страхування, освітній та культурний обмін «Explore Canada» тощо.
2.​ 2016 р. Віце президент бізнес напрямку (виборна посада на 1 рік). Координувала усі
проекти команд у цьому напрямі.
3.​ 2018 р. Президент JCI Youth (виборна посада на 1 рік). Керувала усіма мемберами
організації, сприяла її розвитку та розширеню. Підготувала наступника на 2019 р.

Додаткові навички (отримані завдяки проектному менеджменту освітніх
проектів):
1. Навчання та управління командою волонтерів з 2-10 осіб, у тому числі віддалено, наставництво;
2. Пошук та проведення переговорів з партнерами та інфопартнерами;
3. Складання та реалізація медіаплану;
4. Визначення ЦА події, вибір способів просування події та налаштування реклами у ФБ;
5. Комунікація з учасниками події на всіх етапах;
6. Бюджетування та прийом оплат від учасників;
7. Фандрейзинг;
8. Пошук та комунікація зі спікерами;
9. Планування та тайм-менеджмент тощо.

4

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: