Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Анна

HR Director, HR Business Partner

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОРОТКО ПРО МЕНЕ
Спеціаліст у сфері HR з 10+ досвідом роботи. Маю 2 спеціалізації:
1. Розробка HR стратегії та налагодження всіх HR-процесів з «0»/ після аудиту;
2. Допомога компаніям у переході від ручного режиму управління до
системної роботи. Приборкую “хаос”, допомагаю компаніям стати більш
ефективними за допомогою зміни системи роботи та кращої взаємодії,
допомагаю масштабуватися компаніям. Допомагаю компаніям перейти на
роботу по системі збалансованих показників.
Також добре знаю трудове законодавство України, налаштовую кадрове
діловодство.
Працюю з компаніями, у яких є сформовані потреби у змінах (мають точку А
- коли розуміють, що так як є зараз не влаштовує, або є точка Б - є мета,яку
хочуть досягнути),коли є стратегія в компанії або допомагаю її сформувати.
Можу працювати самостійно, в команді або бути керівником (я керувала
роботою 2 співробітників у HR відділі + 3 адміністративних (у 3 компаніях) і
АННА керувала роботою 5-10 осіб (у кожному проекті) у команді як Керівник

НАУМЧУК
проекту, коли я була членом міжнародної НГО JCI Youth (2013-2018)).
Надаю перевагу компаніям з сильною корпоративною культурою (або
бажанням її мати) і цінностями.
К Е Р ІВНИК H R В І ДДІ Л У/
HR BUSINES S P A R TN E R ДОСВІД РОБОТИ
ОФІС/ ВІДДАЛЕНО
М.КИЇВ, УКРАЇНА ФРІЛАНС:
Лютий 2021 - листопад 2023 HR спеціаліст на фрілансі

Контакти КЕРІВНИК HR ВІДДІЛУ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (тел, Viber, Грудень 2023 - лютий 2024
Telegram) Керівник HR відділу
Biotus (оптова торгівля, інтернет магазин та 27 роздрібних
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») магазинів у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі). Київ, 150 працівників)
Червень 2019 - жовтень 2020
Володіння мовами: HR Business Partner, Керівник відділу управління персоналом
Англійська - upper-intermediate ТОВ "Доля" (оптова торгівля та інтернет магазин для HoReCa. Київ,
Українська - рідна 50 працівників)
Російська - вільна Жовтень 2018 - лютий 2019
Директор департаменту управління персоналом
ТОВ "ІБК "Люкс Капітал Буд" (Будівельна компанія. Київ,
Компьютерні навички 100 працівників)
Впевнений користувач ПК та HR GENERALIST:
офісних програм, Excel, Google
Docs, Bitrix24. Березень - квітень 2018 HR Generalist (проект)
Piel Cosmetics (продаж власної ТМ професійної української
косметики. Київ, 15 працівників)
Освіта
Березень - серпень 2017 HR Generalist
Київський національний Магія текстиля (інтернет-магазин Podushka.ua),
економічний університет (оптова, роздрібна торгівля, інтернет магазин. Київ, 60 працівників)
ім. В. Гетьмана (Україна, м. Київ) Серпень 2015 - листопад 2016 HR Generalist
Факультет маркетингу та управління Група компаній Bemax (4 інтернет магазина: техніка Apple,
персоналом аксесуари до них власного виробництва, власний друк, продаж
через Amazon, Etsy. Київ, 110 працівників)
Магістратура, рік закінчення 2013
Спеціальність управління персоналом
та економіка праці, (магістр, диплом з РЕКРУТЕР:
відзнакою).
Тема диплому "Розвиток 2015 р. Рекрутер
корпоративної соціальної Брокерська страхова компанія Broker XL, Київ, 20 працівників
відповідальності" 2014 р. Рекрутер
Розважальний комплекс "Кобзов", Київ, 30 працівників
Бакалавр, рік закінчення 2012 2013 р. Рекрутер
Спеціальність управління персоналом ТОВ "Еко" (мережа гіпермаркетів, Київ, 750 працівників на об'єктах,
та економіка праці. які вела)
Особисті якості КЛЮЧОВІ ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
1. Орієнтована на результат, що 1. Стратегічні процеси в компанії:
підтверджено наявністю результатів участь у формуванні стратегії компанії, її бізнес-моделі,
та досягнень на кожному місці
роботи незалежно від періоду визначенні цільових сегментів клієнтів, формуванні УТП,
роботи; залучення ТОП менеджменту та ключових працівників до цього,
2. Орієнтована на розвиток та координація та адміністрування цих процесів;
зростання. Постійно розвиваюся переведення компанії на роботу по Системі збалансованих
поза роботою як професійно, так і показників;
як особистість (мінімум раз на рік участь у розробці та реалізації орг.структури теперішньої та
відвідую профільні заходи, багато майбутньої на основі стратегії бізнесу;
читаю). Віддаю перевагу компаніям,
які також прагнуть розвитку і опис бізнес-процесів (теперішніх та розробка нових під стратегію);
зростання. участь у формуванні та впровадженні цінностей на основі стратегії
3. Вмію швидко приймати рішення у бізнесу та корпоративної культури;
нестандартних ситуаціях, ініціювання та адміністрування стратегічних проектів в компанії.
оцінювати ризики та наслідки 2. Стратегічні HR процеси:
рішень, їх вплив на інші відділи; розробка та реалізація HR стратегії (коли є стратегія бізнесу та
4. Комунікабельна, вмію слухати та коли немає);
чути;
5. Швидко навчаюся - швидко розробка та проведення аудитів HR процесів та людей (завжди
адаптуюсь до нової сфери діяльності проводжу на початку своєї роботи);
компанії, завжди занурююсь в налагодження з нуля всіх HR процесів, розробка та впровадження
бізнес-процеси та стратегію нових стандартів та бізнес процесів;
компанії; розробка профілів посад під потреби бізнесу;
6. Проактивна - з'ясовую потреби 3. Розробка та впровадження усіх HR систем в компанії (з "нуля" та під
компанії та співробітників, ініціюю час зростання компанії):
зміни, якщо вони необхідні.
Прогнозую труднощі/ причини підбір персоналу;
уповільнень та пропоную рішення; адаптація персоналу, впровадження планів завдань на
7. Оптиміст - завжди знаходжу щось випробувальний термін, контроль їх виконання, проведення
хороше в будь якій ситуації, кожна оцінювання по закінченню (з боку співробітника та з боку
ситуація - це досвід. Заряджаю керівника), підбиття підсумків на зустрічі з керівником та
позитивом та мотивую оточуючих=) співробітником;
Мої цінності оцінка персоналу (оцінка виконання KPI's, eNPS, задоволеності
тощо);
1. професіоналізм;
2. відповідальність; розвиток персоналу (організація зовнішнього навчання,
3. орієнтація на результат; внутрішнє навчання управлінським та HR навичкам);
4. постійний розвиток; мотивація персоналу (розробка нематеріальної та матеріальної
5. чесність. мотивації, впровадження KPI's);
внутрішні комунікації (введення регулярних зустрічей директор-
Додаткова освіта керівники, щомісячних зборів з персоналом, щотижнева розсилка
1. Курс "Рольові ігри на роботі. новин, ведення усіх каналів загальної комунікації з
Психологія управління". Людмила працівниками);
Мельник, (Київ, лютий 2021р); розвиток корпоративної культури (визначення місії, цінностей
2. Курс "Стратегічне планування: компанії, введення нових традицій та підтримка діючих,
формування стратегічного організація та самостійне проведення корпоративів на 20-60 осіб,
мислення. Стратегічний
менеджмент". Анна Власова, в т.ч. виїзних);
платформа Spalah (вересень- бюджетування (розрахунок та видача з/п, витрат на персонал);
грудень 2020 р); супровід звільнення персоналу;
3. Курс "Управління персоналом на аудит, відновлення та ведення кадрового обліку згідно трудового
основі стратегії бізнесу". Анна законодавства України та потреб компанії;
Власова, платформа Spalah 4. Статистика та аналітика, вживання заходів для покращення
(вересень-грудень 2019р). показників роботи HR відділу та компанії:
4. Курс "Трудове законодавство та ведення статистики роботи HR відділу;
кадрове діловодство". Вікторія
Боднарчук, Golden Staff (Київ, відслідковування показників персоналу (eNPS, рівня плинності
квітень 2017 р); персоналу, задоволеності роботою в компанії, системою оплати
5. Міні-MBA програма EBC*L (The праці, взаємодією з іншими відділами, керівником тощо);
European Business Competence* відстеження ефективності воронки рекрутингу тощо;
License): 5. Управління командою HR відділу та іншими працівниками:
Рівень А. Фінансова грамотність та управління 2 працівниками відділу HR (в 3-х компаніях), взаємодія
управлінський облік (Київ, 2014 р); з фрілансерами, навчання працівників з нуля;
Рівень В. Маркетинг та продажі контроль роботи системного адміністратора, завхоза, офіс
(Київ, 2015 р).
менеджера, прибиральниці.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: