Резюме від 15 червня 2024 PRO

Елена

Бухгалтер з первинної документації, помічник головного бухгалтера, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 06.2023 по 09.2023 (3 місяці)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

- Ввічливе обслуговуванняr та розрахунок гостей на касі згідно вимог та політики компанії;
-Контроль відповідності зважування, маркування товарів.

Продавець продовольчих товарів

з 10.2022 по 01.2023 (3 місяці)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування відвідувачив та покупців , щодо товару та здійснювання продажу товарів; Проведення викладки та ротації продукції в місцях продажу у відповідності до стандартів компанії; фасування продукцii, розміщення цінників;
Контролювати якість продукції та терміни її придатності;
Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці.
• Чайна продукція
• Кондитерська продукція
• Бакалія
• Молочна продукція

Менеджер ( управитель) зі збуту

з 08.2020 по 01.2021 (5 місяців)
ТОВ "Діамеб", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з зацікавленими клієнтами, а також з «теплою» базою існуючих клієнтів, консультації, обслуговування та обслуговування до кінця угоди. Здійснення комерційних пропозицій, постiйний контроль та зв'язок з клієнтами для своєчасного задоволення потреби товаром (реагенти та сучасне медичне обладнання). Виконання плану продажів. Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунку, рахунку-контракту). Підготовка інформації для участі в тендерних закупівлям. Здійснення своєчасного планування та передача інформації для своєчасної закупівлі та доставки під кожного клієнта від виробника. Контроль відгрузки товарів зі складу компанії до складу Замовника. Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відстеження дебіторської заборгованість.Складання та звітність за стандартами компанії.

Менеджер з продажу

з 10.2017 по 06.2018 (8 місяців)
СПУ ТОВ"Ліль Франсглас", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.

Начальник відділу продажу

з 09.2013 по 04.2016 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Гастро групп", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Залучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).

Спеціаліст з продукціі

з 06.2011 по 08.2012 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Екомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Укладення договорів про постачання продукції ; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С:8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків ; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; Контроль своєчасності розрахунків;
Контроль оплат і дебіторських заборгованостей; Контроль повернень; Аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація); Пошук клієнтів; Моніторинг і аналіз конкурентів.

Старший менеджер по роботі з фізичними особами

з 06.2010 по 04.2011 (10 місяців)
Відділення філії ПАТ КБ "Надра"КРУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по всіх банківських продуктах. Консультування, супровід та оформлення депозитних операцій. Платіжні картки. Здійснення організації і проведення операцій з кредитування (всі напрямки). Контроль за якістю, оперативністю надання інформації та послуг по всіх банківських продуктах відділом по роботі з фізичними ліцамі.Подготовка та укладання договорів для подальшої спільної роботи.

Помічник аудитора

з 12.2007 по 06.2008 (6 місяців)
ТОВ "АФ" Столична колегія аудиторів ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проведення перевірок з питань, щодо правильності введення бухгалтерського і податкового обліку. Аналіз і складання аудиторського висновку. Надання консультаційних послуг щодо правильності оподаткування та ведення бухгалтерського та податкового обліку.Аналіз та складання аудиторського висновку.

Економіст, фінансово-економічної групи

з 01.2007 по 08.2007 (7 місяців)
ТОВ «Агентство «ЛУКОМ-А-Україна», група компаній «ЛУКОЙЛ», Київ (Охорона, безпека, оборона)

Аналіз доходів, витрат і прибутковості компанії.Аналіз рентабельность по об'єктам. .Аналіз виручки, вартості наданих послуг.Аналіз і контроль оплати праці, перевірка та аналіз нарядів, табелів (ФОП).
Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості.Контроль за здійсненням платежів за договорами.Аналіз витратної частини, аналітична звітність по проекту.Зіставлення планових і фактичних показателей.Маркетінг і аналіз цін на охоронні послуги.

Головний державний податковий ревізор-інспектор сектору перевірок відшкодування ПДВ, відділу контролю відшкодування ПДВ

з 03.2005 по 12.2006 (1 рік 9 місяців)
ДПІ у Подільському р-ні м. Києва, Київ (Державні організації)

Проведення перевірок з питань:
• правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум
податку на додану вартість ;
• достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

Бухгалтер

з 08.2000 по 12.2003 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Ренар", Київ (Охорона, безпека, оборона)

Перевірка та ведення первинних документів;
• робота з касою, з банком.
• введення повного обліку на підприємстві з використанням програми 1С версії 7. Формування звітів до соціальних фондів та до податкових органів.Сдавання звітів до державних органів.
Ведення кадрового обліку.

Освіта

КНТЕУ

ФЕМП, Правознавство, Київ
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Вечерньо-заочна, друга освіта

КНТЕУ

Облік і аудит, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

Адаптивність Комунікабельність Здатність до навчання Продаж продовольчих товарів Стресостійкість Знання стандартів обслуговування Користувач 1С Відповідальність Уважність Неконфліктність Доброзичливість Висока працездатність 1С:Бухгалтерія MS Excel Клієнт-Банк M.E.Doc BAS Бухгалтерія Ведення кадрового обліку Ведення первинної бухгалтерської документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: