Резюме від 27 квітня 2023 Файл

Анна

Менеджер з продажу туристичних послуг

Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дубченко Анна Володимирівна
23 березня 1991 рік.
Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого 5/3, кв. 22
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи :

АБ «УКРГАЗБАНК» 05.12.2016 р.-02.09.2019р.
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
- залучення клієнтів фізичних осіб;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам);
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту);
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня;
- оформлення та подальший супровід справ іпотечного кредитування, та оформлення кредитів на автомобілі.Повністю супровід від оформлення до закриття кредитної справи;
- передача документів до архіву;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку ;

АТ «Ощадбанк» 28.09.2020- по теперішній час
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам) ;
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту;
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня
закриття кредитної справи;

Освіта :

01.09. 2008 г. – 01.06. 2012 г.
Київська Державна Академія водного транспорту ім.Гетьмана Конашевича Сагайдачного
Спеціальність : менеджмент організації (бакалавр)
Факультет: економічний
01.09.2019 г.
Університет Банківської справи НБУ
Спеціальність: Фінанси, Банківська справа, Страхування (магістр)

Особисті якості:
Відповідальна, стресостійка, неконфліктна, пунктуальна, цілеспрямована, уважна до деталей.

Схожі кандидати

Турагент, менеджер з туризму
15000 грн, Біла Церква, Краматорськ, Дистанційно

Тревел-менеджер
Біла Церква

Менеджер по туризму, логист
Біла Церква, Київ

Менеджер з туризму
20000 грн, Біла Церква

Менеджер з туризму
15000 грн, Біла Церква

Керуючий, адміністратор ресторану, менеджер з системи якості
Біла Церква, Київ, Фастів

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: