Резюме від 29 квітня 2023 Файл

Марина

Начальник відділу кадрів

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ РЕЗЮМЕ
Марина

Адреса:
м. Львів ( можливий переїзд в Київ)
Телефон (моб):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата рождения:
19.08.1986
Семейное положение:
Одружена, 2 дітей

Цель:
HR generalist, Head of Hr
Профессиональная деятельность:
06.2022р. – нині. Мережа АЗС. Керівник відділу персоналу західного регіонального управління.
- організація і контроль підбору персоналу, кадрового обліку, навчання персоналу,
- налагодження комунікації відділів, взаємодія в роботі для підтримки результативності
- супровід процесу адаптації, контроль на всіх стадіях
- планування бюджету відділу, котроль виконання, аналіз відхилень
- аналіз плинності кадрів
- впровадження кадрових змін в роботі по напряму
- моніторинг та аналіз ринку праці
- допомога у вирішення конфліктів
- формування та підтримка корпоративної культури
09.2017р.-нині . Будівельна корпорацція. Керівник відділу персоналу
- ведення кадрового обліку всієї корпорації (5 юридичних осіб)
- участь в перевірках державними контролюючими органами.
- розробка та впровадження кадрових регламентів, інструкцій
- робота з кадровим резервом, центрами зайнятості, учбовими закладами.
- організація пошуку і підбору ІТР-складу та офісних працівників.
- адаптація новоприйнятих працівників.
- контроль та допомога в забезпеченні робочим складом будівельні об’єкти.
- організація поселення робочого складу
- організація навчання ,проведення інструктажів новоприйнятим працівникам.
- моніторинг та аналіз ринку праці
- організація відділу охорони (персонал, навчання, інструктаж, контроль роботи)
- бюджетування відділу персоналу
- участь в підготовці тендерної документації
- підтримка корпоративної культури (організація заходів)

04.2017р.- 09.2017р. ОАО Рітейл. Менеджер з персоналу.
Функціональні обов’язки:
- пошук та підбір персоналу в супермаркет (адміністративний та лінійний персонал)
- кадрове адміністрування в програмі SAP. Оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників, відповідно до КЗпП України та внутрішніми регламентуючими документами;
- підготовка документів по оформленню ЗП-карток;
- складання і ведення штатного розпису;
- проведення оцінки персоналу;
- моніторинг ринку заробітних плат
-організація та координація процедури адаптації та проходження випробувального терміну;
- організація процесу навчання працівників;
-участь в підготовці корпоративних заходів;

09.2012-03.2017 ТзОВ Редакція Журнала. Заступник керівника відділу збуту (Керівник Колл-центру).
Функціональні обов’язки:
- пошук і підбір персоналу у відділ, адаптація новоприйнятих.
-оформлення та звільнення працівників, ведення табелю обліку робочого часу, складання графіків відпусток.
- організація та контроль роботи відділу продажу (12 чол.)
- постановка та контроль виконання задач, аналіз показників роботи відділу, ведення звітності
- розробка та реалізація планів продажу
- розробка та реалізація системи мотивації персоналу.
-формування робочих баз та підготовка сценаріїв для роботи з різними базами
- забезпечення виконання фінансового та тиражного планів

09.2010-09.2012 ТОВ IT компания. HR generalist
Функціональні обув’язки :
-повне кадрове адміністрування , відповідно до КЗпП та внутрішніми регламентуючими документами;
- ведення табелю обліку робочого часу
- оформлення та ведення графіку відпусток
- кадровий облік в системі 1С
- підготовка документів для оформлення Зп карток;
- складання та ведення штатного розпису
- складання посадових інструкцій, регламентів, впровадження нових правил
- пошук і підбір персоналу, формування кадрового резерву.
- організація процесу адаптації
- організація навчання нових працівників
- організація корпоративних заходів

03.2009-07.2010 Редакція журналу. Фахівець відділу збуту.
Функціональні обув’язки :
- оформлення передплати видання;
- виставлення рахунку;
- надання консультацій щодо нових продуктів та семінарів;
- організація доставки видання;
- пошук в підборі нових працівників, їх навчання та адаптація
- систематична звітність.
06.-07.2010 В.о керівника відділу
Функціональні обув’язки :
- організація і контроль роботи колл-центра (10 чол.)
- постановка та контроль виконання задач, аналіз показників роботи відділу, складання звітності.
- розроблення та реалізація системи мотивації персоналу.
- формування робочих баз та підготовка сценарію для роботи з базами
- забезпечення виконання фінансового та тиражного планів

03.2008-03-2009 Рекрутська Агенція. Консультант з рекрутингу.
Функціональні обув’язки :
- ведення рекрутингових проектів
-повне супроводження співпраці з клієнтами, в т.ч. підписання договорів
-формування профілю посади кандидата разом з замовником
-форування вакансії та розміщення в Інтернет та ЗМІ
-пошук кандидатів, проведення співбесіди, оцінка (в т.ч. headhunting)
Освіта:
2008 - диплом магістра по направленню підготовки: «Управління міжнародним бізнесом» Київського національного економічного університету. (2003р-2008р)
2006 диплом «Wirtschaftsuniversität Wien – WU Wien», програма «Personal management» та «Technologie und Innovations-Management».
2004 диплом «Humbolt-Universität zu Berlin“ направлення Германістика.

Знання мов:
українська, російська – рідні, англійськай intermidiate, німецька –середній рівень
Навички роботи з комп’ютером
Знання Word, Excel, 1C, Power Point, SAP
Особисті якості:
Висока організованість, відповідальність, терпимість, ініціативність, орієнтація на результат, бажання до самовдосконалення, лідерські якості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: