Резюме від 20 травня 2024 PRO

Євгенія

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер-економіст

з 06.2023 по 10.2023 (4 місяці)
ТОВ "БІЗНЕС МІТ ПРОДУКТ", Бровари (Харчова промисловість)

- Фінансовий аналіз: аналіз щотижневих і щомісячних звітів СF, P&L та управлінських звітів в цілому по компанії та окремих підрозділах; аналіз окремих статей витрат, формування пояснень, факторного аналізу щодо значних відхилень; аналіз ефективності діяльності; підготовка аналітичних матеріалів за окремими напрямками діяльності (на регулярній основі та по запиту).
- Участь у автоматизації обліку, складання технічних завдань та тестування змін в системах.
- Формування фінансового аналізу прибутковості інтернет-магазина, з підготовкою даних для затвердження керівництвом;
- Планування руху грошових коштів компанії, відповідно до прийнятого плану/бюджету;
- формування, ведення та зберігання управлінської інформації
- Взаємодія з бухгалтерією з питань бюджетування/планування та подання різних форм звітів;
- Формування управлінського балансу в цілому по фірмі.

Бухгалтер-економіст

з 06.2021 по 12.2022 (1 рік 6 місяців)
ПП "Бровари-УМБР", Бровари (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Облік первинної документації;
- Проведення звірок з контрагентами;
- Формування платежів у системі Клієнт-банк;
- Облік основних засобів, необоротних активів, МШП, товарів і послуг (надходження, введення в експлуатацію, переміщення, списання, амортизація);
- Ведення управлінського обліку, підготовка звітів для керівництва і згідно запитів іншіх підрозділів;
- Допомога головному бухгалтеру у веденні інших ділянок бухгалтерського обліку.

Старший бухгалтер-кассир

з 06.2018 по 03.2021 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Альянс Авіа", Інші країни (Туризм)

Старший бухгалтер-кассир (липень 2019 - березень 2021):
- Контроль відображення виручки підрозділів в ОФД та облікових програмах;
- Контроль інкасації грошових коштів підрозділами та філіалами;
- Контроль щоденних залишків за касами підрозділів та філій;
- Ведення касової книги;
- Видача/отримання коштів;
- Проведення касових операцій у базах (РРО);
- Авансові звіти;
- Робота з клієнт-банками (у т.ч. держ замовлення ГОЗ) та відображення послуг по постачальникам;
- Еквайринг; система електронних платежів на платформі Platron, робота з корпоративними банківськими картками;
- Обробка та контроль касових операцій підрозділів та філій у 1с 8.3
- Щомісячне закриття ОСВ.

Бухгалтер по реалізації (червень 2018 - червень2019):
- Ведення натурального та електронного документообігу - контроль за корректністю і правильністю оформлення первинної документації;
- Відображення у звітності документів контрагентів по наданим послугам, контроль за наявністю оригіналів документів;
- Ведення архіву;
- Проведення звірок з контрагентами;
- Відображення актів взаємозаліку про зарахуванння зустрічних однорідних вимог;
- Проведення інвентаризації дебиторської заборгованності ( робота з контрагентами на результат - погашення ДЗ);
- Робота з клієнт-банком;
- Щомісячне закриття ОСВ;
- Робота в программах 1С 8.3, Діадок, MS Office

Бухгалтер

з 08.2017 по 06.2018 (10 місяців)
ООО "Мерчендайзинг Стафф", Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Ведення ділянки «Реалізація», формування актів, рахунків-фактур для контрагентів;
- Ведення ділянки «Послуги», «ТМЦ», проведення первинної документації відповідно до рахунків обліку;
- Формування та перевірка книг придбання та продажу (ПДВ);
- Проведення банківських виписок в 1С відповідно до рахунків обліку;
- Формування платежів у системі Клієнт-банк;
- Розрахунок заробітної плати в ЗУП 3, в т.ч формування довідок 2-ПДФО та 182 Н;
- Проведення звірок з контрагентами;
- Підготовка первинних документів на запити Державних контролюючих органів

Бухгалтер-економіст

з 04.2016 по 07.2017 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "ІН КЛАСС-ТУР", Київ (Туризм)

- Облік первинної документації;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Проведення звірок з контрагентами;
- Контроль за виконанням роботи менеджерів з туризму;
- Ведення управлінського обліку;
- Контроль за виконанням умов договорів;
- Робота з клієнтами з візових питань.

Старший спеціаліст операційного відділу

з 11.2015 по 03.2016 (4 місяці)
Iron Mountain Ukraine, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Контроль за роботою відділу із систематизації, організації та правильного зберігання документів, створення структурованого електронного архіву;
- Організація процесу від надходження документів до підсумкового формування та обробки електронного архіву;
- Контроль за проведенням інвентаризацій поточних даних/документів та забезпечення внесення регулярних змін до інвентарних описів;
- Офісні/поза офісні перевірки згідно запитів про надання документів в офісі, або з дотриманням всіх заходів безпеки для перевірки поза офісом.

Бухгалтер

з 09.2008 по 10.2015 (7 років 1 місяць)
УМБР, Бровари (Будівельна промисловість, деревообробка)

Вересень 2008 - листопад 2014
- Облік первинної документації;
- Облік касових операцій;
- Облік основних засобів, необоротних активів, МШП, товарів і послуг (надходження, введення в експлуатацію, переміщення, списання, амортизація);
- Облік ЗЕД (ВМД)
- Контроль за виконанням роботи бухгалтерів-касирів;
- Відстеження дебіторської та кредиторської заборгованості, Акти звірок, взаємодія з контрагентами;
- Робота з системою Клієнт-банк;
- Облік ПДВ, книга покупок, книга продажів;
- Ведення ФОП;
- Робота з договорами;
- Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів;
- Ведення архіву;
- Допомога головному бухгалтеру у веденні інших ділянок бухгалтерського обліку.

Освіта

Колледж ПВНЗ "Економіко-технологічний університет"

Бухгалтерський облік, Економіка і підприємництво, Бровари
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Знання і навички

1С:Бухгалтерія M.E.Doc MS Office MS Outlook Клієнт-Банк Комунікабельність Робота з клієнтами Пунктуальність Відповідальність Робота з великим обсягом інформації Робота з оргтехнікою Стресостійкість Здатність до навчання Робота в команді Ввічливість Висока працездатність Багатозадачність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: