Резюме від 9 серпня 2023 Файл

Дмитро

Начальник виробництва

Вік:
47 років
Місто проживання:
Бердичів
Готовий працювати:
Бердичів, Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Козятин, Тернопіль, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Боженко Дмитро Анатолійович
Начальник виробництва

Вік:46 років
Місто проживання:Бердичів (ВПО готовий до переЇзду в інший регіон)
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Начальник відділу переробки та вантажно-розвантажувальних робіт
з 04.2015 по 12.2022 (7 років 8 місяців)
Sibelco Europe ПрАТ "ГЛИНИ ДОНБАСУ"
- Адміністративно-технічне керівництво виробничою діяльністю виробництвом.
- Планування та забезпечення виконання планів виробництва та відвантаження готової продукції (місяць, неділя, день) та контроль на стадії варобничих процесів.
- Разрохунок та підготовка складскої площі до прийому та перевантаження сировини.
- Розрахунок та контроль постачання сировини на склад згідно плану виробництва.
- Управління та контролю за процесом розвантаження та приймання сировинних матеріалів.
- Підготовка залізничного рухомого складу та своєчасна іх подача під навантаження.
- Контроль якості готової продукції на стадії виробництва (взаємодія з лабораторією) та раціональне разміщення її на склад.
- Аналіз результатів виробничої діяльності, причин, що викликають простої устаткування і зниження якості продукції, розробка заходів щодо усунення виявлених недоліків.
- Забезпечення безпечних, економічно ефективних, надійно функціонуючих процесів переробки сировинних матеріалів, керування їх залишками на складі та відвантаження.
- Контроль дотримання технології виконуваних робіт та координація робіт.
- Координація та інтеграція з іншими функціями підприємства для забезпечення ефективного виробничого процесу.
- Взаємодія та координація робіт підрядників відносно процесів переробки та вантажно-розвантажувальних робіт.
- Забезпечення безперебійної експлуатації та надійной роботи устаткування.
- Планування та погодження своєчасного, ефективного проведення технічного обслуговування обляднання уникаючи ризики простою виробництва.
- Розгляд та впровадження технічної документації, пов'язаної з проектуванням засобів механізації та автоматизації виробництва.
- Планування, контроль та аналіз роботи мобільної техніки (нароботка годин, витрата пального).
- Ведення та підготовка звітності по виробництву на стадіях: день, неділя, місяць.
- Разрахунок та аналіз загальної ефективності обладнання - Overall Equipment Effectiveness (ОЕЕ).
- Внесення даних за результатами роботи в 1С.
- Формування заявок ТМЦ в 1С на матеріали, а також списання згідно виробничіх процесів та інветарізація.
- Управління персоналом: розподіл завдань по ділянкам с цілью ефективності виробничіх процесів, мотивованість співробітників.
- Складання графіків виходу персоналу на місяць та закритя табелю заробітної плати в 1С.
- Організація та забезпечення безпечного виконання робіт на всіх ділянках і робочих місцях відділу згідно охохорони праці.
- Організація та проведення технічного навчання працівників.
- Розробка та перегляд інструкцій з ОП і технологічних.
- Забезпечення робочіх місць дільниці інструкціями з охорони праці, знаками безпеки, огородженням та попереджувальними знаками.
- Організація і контроль проходження робітниками медоглядів.
- Контроль за дотриманням працівниками технологічної й трудової дисципліни, правил охорони праці та протипожежного захисту.
- Взаємодія з органами державного контролю з ОП , інспекцією по збереженню вагонного парку.
- Організація заходів і дотримання правил пожежної безпеки на ділянці.
- Оцінка виробничіх процесів та розробка реєстрів ризиків з ОП за професіями (Risk assessment).
- Розробка SOP карт згідно процесам.
- Впровадження внутрішніх корпоративних процедур Near miss, , Safety Walk, Last minutes risk assessment, Risk assessment, LOTO, Mobile Equipment.
- Впровадження 5S - система організації та раціоналізації робочого місця.
- Досвід у організації оптимізації процесів виробництва согласно проекту BSP
- Розробка та впровадження документації згідно вимог систем менеджмента ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018
- Проведення внутрішніх аудитів систем менеджмента ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та розробка заходів на усунення недоліків виявленних у ході аудиту.
- Маю досвід у проведені зовнішніх аудитів на підприємствах з Бюро Верітас Україна.
Додатково проходив навчання НПАОП:
- Навчання загальним питанням з ОП.
- ПТЕЕП, ПБЕЕП- 4гр. до і вище1000В
- НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.22-08, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13,НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.24-10
Начальник відділу охорони праці та менеджменту якості за сувмістицтвом
з 03.2015 по 04.2016 (1 рік 1 місяць)
Sibelco Europe ПрАТ "ГЛИНИ ДОНБАСУ"
Здійснення контролю за створенням безпечних та здорових умов праці на підприємстві, проведенням заходів у цій галузі, додержанням чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища.
- Забезпечення та контроль інструктажів, навчання і перевірку знань з охорони праці працівників підприємства.
- Розробка проектів перспективних і річних планів з поліпшення умов праці на підприємстві.
- Складання кошторисів витрат на заходи з охорони праці в підрозділах підприємства.
- Контроль за своєчасним складанням заявок на спецодяг та інші засоби індивідуального захисту.
- Взаємодія з контролюючими Державними органами.
- Надання підрозділам підприємства методичної допомоги в розробленні нових і перегляді застарілих інструкцій та пам'яток з охорони праці, а також складанні програм навчання працівників безпечним методам праці.
- Участь у розслідуванні та аналізі причин виробничого травматизму, професійних захворювань, у розробленні заходів щодо їх запобігання та усунення, а також у складанні розділів колективного договору стосовно питань поліпшення умов праці, зміцнення здоров'я працюючих.
- Організація роботи кабінету з охорони праці та пропаганда заходів з охорони праці і виробничої санітарії шляхом проведення лекцій, бесід тощо..
- Складання звітності з охорони праці.
- Керування працівниками відділу.
- Розслідування та облік нещасних випадків на виробництві;
- Контроль та участь у проведенні внутрішніх аудитів на відповідність систем менежменту (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001)
- Контроль проведення DUST Monitoring, контроль робочого персоналу на вплив SiO2 під час роботи та розробка заходів на зниження ризиків.
- Впровадження внутрішніх корпоративних процедур (SAM, Near miss, Risk assessment, Safety Walk, Last minutes risk assessment, LOTO, Mobile Equipment тощо) та контроль їх дотриманя і роботи на підприємстві.
- Розробка та впровадження документації систем менеджмента на підприємстві (стандарти, інструкції тощо)
- Підготовка підприємства та робота з Бюро Верітас Україна по прохоженню на підприємстві надзорних та ресертіфікаційних аудитів.
- Брав участь спеціалістом у проведені зовнішніх аудитів на підприємствах з Бюро Верітас Україна.
Навчався та маю сертіфікати:
- Management Systems OHSAS 18001 (Auditor/Led Auditor Training Course) (2011, 21-25 лютого)
- Quality Management Systems Auditor/Led Auditor Training Course ISO 9001 (2011, 21-25 лютого)
- Quality Management Systems ISO 9001:2015 and ISO 9011:2011 Standards (2016, 28-30 вересня)
Інженер з охорони праці
з 04.2011 по 03.2015 (3 роки 11 місяців)
Sibelco Europe ПрАТ "ГЛИНИ ДОНБАСУ"
- Проведення атестації робочих місць;
- Організація проведення медичних оглядів працівників;
- Розробка інструкцій з охорони праці, проведення інструктажів, контроль за своєчасним переглядом інструкцій з охорони праці;
- Розробка програм навчання та проведення перевірки знань персоналу з питань охорони та безпеки праці;
- Контроль за виконанням вимог та нормативних документів з охорони праці;
- Контроль за дотриманням правил пожежної безпеки, за вмістом засобів пожежогасіння та пожежної автоматики;
- Розробка планів евакуації під час пожежі;
- Забезпечення підрозділів правилами, нормами, плакатами та іншими наочними посібниками з охорони праці та пожежної безпеки;
- Участь у перевірках та виконання приписів контролюючих органів Державного нагляду;
- Контроль за забезпеченням працівників робітничих професій засобами індивідуального та колективного захисту;
- Розслідування та облік нещасних випадків на виробництві;
- Підготовка документації та отримання дозвілів, декларацій на підприємство;
- Навчання інженерного та робочого персоналу у навчальних комбінатах для отримання посвідчень (протоколів) з загальних питань ОП і ТБ, ПБ та по професіям;
- Підготовка, погодження та затвердження усіх видів наказів і розпоряджень керівників з ОП і ТБ, ПБ;
- Розробка нормативних документів (Положення) згідно специфікації підприємства;
- Ведення усіх видів журналів з ОП і ТБ, ПБ;
- Проведення внутрішніх аудитів на відповідність систем менежменту (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001)
- Проведення DUST Monitoring, контроль робочого персоналу на вплив SiO2 під час роботи та розробка заходів на зниження ризиків.
- Участь у впровадженні внутрішніх корпоративних процедур (SAM, Near miss, Risk assessment, Safety Walk, Last minutes risk assessment, LOTO, Mobile Equipment тощо).
- Брав участь спеціалістом у проведені зовнішніх аудитів на підприємствах з Бюро Верітас Україна.
Навчався та маю сертіфікати:
- Management Systems OHSAS 18001 (Auditor/Led Auditor Training Course) (2011, 21-25 лютого)
- Quality Management Systems Auditor/Led Auditor Training Course ISO 9001 (2011, 21-25 лютого)
- Quality Management Systems ISO 9001:2015 and ISO 9011:2011 Standards (2016, 28-30 вересня)
Гірничий майстер
з 09.2008 по 04.2011 (2 роки 7 місяців)
Sibelco Europe ПрАТ "ГЛИНИ ДОНБАСУ"
- Управлівння персоналом та роботаю обляднання.
- Безпосередній контроль за роботою всього обладнання в кар'єрі.
- Контроль за дотриманням параметрів гірничих робіт (правильне відпрацювання уступів, рекультівація, тощо).
- Контроль за дотриманням правил ОП, ТБ і ПБ та трудової дисципліни на об'єктах.
- Аналіз роботи обладняння та підготовка звітності.
- Розробка SOP карт.
- Контроль роботи водовідливу.
- Контроль селективного видобутку вогнетривких глин.
- Контроль роботи підрядних організацій.
Машиніст екскаватора
з 06.1996 по 08.2008 (12 років 2 місяці)
ЗАО "Південно Октябрьські глини"
- Ведення технічної документації.
- Проведення розкривних робіт.
- Знання правил розроблення ґрунтів різних категорій, на різній глибині забою як нижче, так і вище рівня стояння машини з дотриманням визначених профілів і відміток за робочими кресленнями або позначками майстра.
- Знання, схем ТО та дотримання режимів змащування обляднання, норм витрат паливних і мастильних матеріалів та способів їх економії.
- Знання принципів роботи механічної, гідравлічної, електричної, систем.
- Досвід роботи на екскаваторі з ковшом до і більше 4 м.куб.
- Досвід роботи на колісних та гусеничних екскаваторах САТ та Volvo.
- Дотримання правил ОП, ПБ та ТБ при виконанні робіт.
Освіта
Національний Гірничий Університет, Дніпро
Гірничий інжинер та охорона праці
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)
Розробка родовищ корисних копалин зі спеціалізацією "Охорона праці"
ПТУ №36, Дружківка
Електромонтер з обслуговування та ремонту електрообладнання
Середня спеціальна, з 1991 по 1994 (3 роки)
Додаткова освіта
• Management Systems OHSAS 18001 (Auditor/Led Auditor Training Course) (2011, 21-25 лютого)
• Quality Management Systems Auditor/Led Auditor Training Course ISO 9001 (2011, 21-25 лютого)
• Quality Management Systems ISO 9001:2015 and ISO 9011:2011 Standards (2016, 28-30 вересня)
• Environmental Management Systems ISO 14001:2015 and ISO 9011:2011 (2016, 05-07 жовтня)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Користувач 1С Підприємство
Пощта: Outlook
Пакет: MS Office
Додаткова інформація
- Маю водійське посвідчення категорії: А1, А; В1,В; С1,С.
- Готовий до відряджень.
- Не маю шкідливих звичок.
- Готов розглянути місце роботи за не основним місцем проживання.
- Скоро навчаюсь та готов навчатись.
- Можу процювати в будь якої галузі та компетентно ставлюсь до роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: