Резюме від 18 вересня 2023 PRO

Наталия

Менеджер проєктів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з розвитку/ менеджер з закупівлі

з 12.2020 по 03.2023 (2 роки 3 місяці)
SOPHIA HOTEL KYIV & CAFE MARKO, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Період будівництва:
Проведення тендерів, управління процесом вибору постачальника на всі матеріали та послуги. Забезпечення прозорого і справедливого тендерного процесу, який захищає інтереси власників;Кооперація з дизайнерами щодо відповідності дизайну дизайн-проекту, якості матеріалів, меблів та елементів екстер’єру/інтер’єру;
Контроль закупівлі та доставки, перевірка її відповідності специфікаціям та умовам контракту;
Бюджетування, оптимізація витрат;
Ведення договорів і контроль всього документообігу;
Управління дедлайнами;
Контроль закупівельної діяльності на відповідність процедурам і вимогам щодо закупівель, фінансів, відповідності;

Передвідкриття та операційний період:
Представлення інтересів об'єкта на переговорах з постачальниками для підписання річних контрактів;
Ведення переговорів для отримання найкращої ціни, умов поставки та умов оплати від постачальників (готель і ресторан);
Внесок у процес бюджетування компанії, планування, коригування, оптимізація, розумні витрати;
Пошук та залучення альтернативних постачальників, створення такої бази даних;
Аналіз та моніторинг тенденцій ринку матеріалів і послуги;
Моніторинг актуальної інформації про постачальників і узгоджені терміни та умови, щоб забезпечити безперебійну роботу процесу закупівлі до оплати.Представлення інтересів об'єкта на переговорах з постачальниками для підписання річних контрактів;
Ведення переговорів для отримання найкращої ціни, умов поставки та умов оплати від постачальників (готель і ресторан);
Внесок у процес бюджетування компанії, планування, коригування, оптимізація, розумні витрати;
Пошук та залучення альтернативних постачальників, створення такої бази даних;
Аналіз та моніторинг тенденцій ринку матеріалів і послуги;
Моніторинг актуальної інформації про постачальників і узгоджені терміни та умови, щоб забезпечити безперебійну роботу процесу закупівлі до оплати.

Досягнення:
В результаті прозорого проведення тендерів та ефективних переговорних процесів вдалося заощадити 22% бюджету будівництва порівняно з запланованим, незважаючи на складну ринкову ситуацію, економіку в країні та нестабільний курс валют через COVID 19 та російське вторгнення;
Брала активну участь у підготовці технічних завдань на основі дизайн-проекту для постачальників у співпраці з будівельною командою, проектним бюро Balbek, щоб забезпечити найбільш раціональні рішення для власника з точки зору вартості, майбутньої експлуатації об'єкта та задоволеності клієнтів.

Старший менеджер з продажу/Менеджер виставкових проєктів

з 03.2015 по 04.2020 (5 років 1 місяць)
EXPODESIGN, Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

Формування бюджету, встановлення цілей продажів, дотримання плану дій і цілей команди з 3-х менеджерів продажу;
Активний продаж стендів/виставкової площі постійним/потенційним експонентам, що включало в себе: рекламу, підготовку пропозицій; переговори, презентація, укладання контрактів, контроль оплат, внесення інформації в CRM-систему та супроводження;
Організація та проведення виставок та підтримка експонентів протягом усього заходу: ДомЕкспо (Нерухомість), КранЕкспо (підйомне обладнання), Полювання та Риболовля в росії;
Реалізація виставкових проектів у співпраці з іншими відділами (технічна підтримка, юристи, маркетинг, сервіс);
Погодження оформлення виставкових стендів на території виставкового залу за домовленістю з учасниками

Досягнення:
Успішно організовувала одну з найбільших виставок Hunting & Fishing in Russia з 700 компаніями-учасниками, 75 000+ відвідувачами, 50+ офіційними делегаціями (міжнародні урядові представники, знаменитості) на 27 000 кв.м. виставка. Успішне укладання більше ніж 420 успішно укладених контрактів учасників.

Менеджер з продажу

з 02.2013 по 11.2014 (1 рік 9 місяців)
Fairmont, Grand Hotel Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Активні продажі та участь у бюджетуванні S&M, плані маркетингових заходів;
Відповідала за оптовиків, туроператорів, туристичні агентства, OTA;
Підтримка довгострокових відносин із клієнтами та партнерами, проведення зустрічей, презентацій, заходів та SIT;
Залучення нового бізнесу через холодні дзвінки, перевірки об’єктів, проведення виїздних зустрічей, переговори та обробка запитів, щоб досягти/перевищити цільові доходи з акцентом на туристичний сегмент;
Підготовка спеціальних пропозицій і пакетів, угод, доповнень, комісійних договорів до вимог бренду, бюджетів туристичних груп FAM;
Розширення та ведення бази даних клієнтів;
Підтримання ефективного та дієвого зв'язку про потреби та очікування клієнтів операційним відділам, щоб забезпечити найвищий рівень задоволення та досягнень як для клієнтів, так і для готелю.

Досягнення:
Досягнуто 30% частки ринку у двох основних конкурентів готелю (Hyatt, InterContinental), підписані річні контракти з 10 найкращими туроператорами.Контроль вільного продажу через ExtraNet; Участь у виставках: LTM, ATM, ITB, ART Tour Roadshow, ILTM та ін.; Проведення FAM-турів для потенційних партнерів;
Збільшення на 30% кількості підписаних контрактів з туроператорами та туристичними агенціями в порівняні з 2012 роком, що призвело до збільшення доходу на 23 500 євро на рік;
Ріст продажів чеоез ключових клієнтів, таких як: Hotelbeds, GTA Gulliver’s, DOTW, Travco, Met Global, New Logic, AcademService, Natalie Tours, Alean Russia, Delfin Tour;
Залучення нового ринку Великобританії до готелю через OTA, WHL.

Менеджер з розвитку та продажів (київське представництво)

з 02.2012 по 12.2012 (10 місяців)
Ріксос-Прикарпаття, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Активні продажі: локальний ринок, регіональні продажі, міжнародні ринки;
Налагодження довгострокових партнерських відносин з потенційними та постійними клієнтами, проведення переговорів, презентацій, укладання контрактів;Розробка стратегії на основі постійного дослідження ринку для стимулювання продажів;
Реалізація маркетингових завдань та забезпечення його ефективності (активна співпраця з туристичними компаніями, корпораціями, партнерами, проведення спільних акцій, заходів для залучення клієнтів, рекламних кампаній);
Участь у спеціалізованих виставках з метою збільшення клієнтської та партнерської бази;
Постійний моніторинг та аналіз діяльності конкурентів, тенденцій ринку для забезпечення ефективної актуальної стратегії компанії.

Досягнення:
Збільшення кількості гостей з Азербайджану на 60% завдяки підписаним прямим контактам з основними гравцями ринку;
Ініційований та успішно проведений промо-тур до 7-річчя «Ріксос-Прикарпаття» для ТОП-туристичних та корпоративних компаній у 2012 році; Як результат позитивного досвіду підписані нові продуктивні контракти;
Проведена іміджева медіа-подія «Тиждень моди. Травень в Rixos Style 2012» в готелі, відзначений Ukrainian Fashion Channel, що забезпечило широку рекламну діяльність та популяризацію об'єкту.

Старший менеджер конференц-сервісу

з 11.2010 по 02.2012 (1 рік 3 місяці)
GLOBAL CONFERENCE GROUP, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Повний цикл організації ділових подій (від продажів до організації заходів та супроводу);
Підготовка тендерних пропозицій (заповнення тендерної документації);
Підготовка презентацій, пропозицій за запитами клієнтів, переговорний процес;
Навчання та управління командою (на базі та на дистанції в регіонах): 4 особи івент-менеджерів;
Контроль та координація операційних процесів;
Контроль якості послуг, що надаються субпідрядниками;
Консультування та підтримка довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтами.

Менеджер з продажів та заходів

з 05.2010 по 10.2010 (5 місяців)
OLD VIDEN HOTEL, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Активні продажі;
Ведення переговорів з клієнтами та підписання договорів;Координація з іншими відділами для забезпечення високої якості проведення заходів/розміщення (розповсюдження інформації в усі відділи за допомогою електронної пошти, замовлення на заходи та список номерів, подальші дії);
Актива участь у презентаціях, екскурсіях по об'єкту та зустрічах з клієнтами для розвитку та просування готельного комплексу;
Планування та розробка програм вихідного дня, святкових заходів, промо-турів, дисконтних програм для збільшення клієнтської бази та продажів;
Організація, контроль та проведення заходів (проведення зустрічей перед конференцією, щоб забезпечити повну обізнаність відділів щодо відповідних деталей, що стосуються групи після їх прибуття).

Старший менеджер по роботі з клієнтами

з 04.2008 по 05.2010 (2 роки 1 місяць)
ABSOLUTE_SERVICE GROUP, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Робота над цільовою аудиторією для збільшення бази клієнтів за допомогою холодних дзвінків і гарячих дзвінків;
Підготовка комерційних презентацій, пропозицій;
Організація та проведення ділових заходів;
Ведення клієнтів;
Координація / моніторинг реалізації проектів.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Менеджмент готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

Системний підхід до бізнес-процесів. Відповідальна Націлена на результат

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Досвідчений менеджер заходів різного масштабу та формату.
Легка та швидка адаптація до нових ринків та бізнесу.
Уміння розставляти пріоритети.
Вміння працювати самостійно та в команді.
Висока мотивація з сильними організаторськими здібностями;
Вміння працювати зі стислими термінами, графіками, зобов’язаннями та бюджетами;Надійність та відповідальність;
Адаптивність;
Увага до деталей.
Самостійність в прийнятті рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: