Резюме від 3 квітня 2024 Файл

Наталія

Адміністратор, оператор контакт-центру

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Артеменко Наталія Олександрівна

Дата народження: 12.01.1971 р.
Місце проживання: м. Київ
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня
Діти: є
Освіта: неповна вища
технік-технолог
спеціальність: обробка металів холодним різанням, м. Київ
(1987 – 1991 рр.)
Київський суднобудівний технікум

Досвід роботи
серпень 2009 р. – до сьогодні – фахівець відділу маркетингу та зв'язків з громадськістю Групи компаній «Де Візу»

Основні обов'язки:
• Робота з клієнтами та передплатниками журналу «Аудитор України» (обов’язки менеджера з продажу)
• Подання звітності до державних установ щодо випуску журналу «Аудитор України»
• Участь у підготовці і розповсюдженні корпоративної продукції групи компаній «Де Візу»
• Формування баз потенційних клієнтів групи компаній «Де Візу» та робота із їх залученням до співпраці (формування і розсилка листів з комерційною пропозицією, «гарячі» та «холодні» телефонні дзвінки
• Допомога юридичному відділу (реєстрація підприємств і фірм, перереєстрація, внесення змін до державних реєстрів щодо змін юридичних та фізичних осіб)
• Ведення документації через 1С (виписка рахунків, актів)
• Ведення архіву видань і документів групи компаній

квітень 1991 р. – березень 1996 р. – технік-конструктор ЦКБ «Ленінська кузня», Київ (суднобудування)

Основні обов'язки:

• Конструювання та креслення виробів
• Участь у розробленні проектної і робочої конструкторської документації

Основні професійні навички
• Робота з постійними й потенційними клієнтами
• Подання звітності до державних установ
• Здійснення е-mail-розсилки та відправлень через поштові оператори (зокрема на договірних умовах) для маркетингового просування
• Участь у підготовці і розповсюдженні корпоративної продукції
• Формування баз потенційних клієнтів
• «Гарячі» та «холодні» телефонні дзвінки
• Реєстрація підприємств і фірм, перереєстрація, внесення змін до державних реєстрів щодо змін юридичних та фізичних осіб тощо
• Ведення документації через 1С (виписка рахунків, актів)
• Ведення архіву

Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, 1С (акти, рахунки), Microsoft
365)

Знання мов: українська – рідна, російська – досконало, англійська – базовий рівень.

Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, швидко навчаюсь новому, комунікабельна, стресостійка, чесна, щира, без шкідливих звичок. Легко знаходжу спільну мову з новими знайомими. Не боюся нового досвіду та прагну опановувати нові навички.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: