Резюме від 13 березня 2024 Файл

Олена

Менеджер, логіст, диспетчер (транспортний), економіст

Вік:
46 років
Місто:
Знам'янка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Контактна інформація:
Олена Баланенко
02.03.1978 р.
м.Знам’янка
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1995 – 2000 Кіровоградський національний технічний університет спеціалізація: бухгалтерський облік і аудит, кваліфікація економіст (диплом спеціаліста)
Додатково:
2004 - курс «Оператор комп’ютерного набору»
2013, 2017 – курс підвищення кваліфікації Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості
Онлайн підвищення професійного рівня - постійно
2022 - платформа Prometheus - курс української мови
Готовність та здібність до вивчення нових програм, з якими працює підприємство (1С: бухгалтерія, MEDOK, т. ін.)
Готовність до проходження стажування.
Водійській права категорія «В».
Досвід роботи:
2010 – 21.02.2023р. Знам’янська міськрайонна філія Кіровоградського обласного центру зайнятості, Знам’янський міськрайонний центр зайнятості (причина звільнення ст.40п.1 скорочення штату, ліквідація відділу )
Посада: начальник відділу організації професійного навчання та
професійної орієнтації
Основні посадові обов’язки
• впровадження політики служби зайнятості в частині організації професійного навчання безробітних та зайнятого населення (видача ваучерів для підвищення конкурентоспроможності), сприяння організації підприємницької діяльності (проведення семінарів інформування про існуючі програми підтримки малого бізнесу на державному та місцевому рівні), професійної орієнтації. Організація, планування та контроль роботи відділу по вищезазначеним напрямкам
• робота з навчальними закладами в напрямку організації навчального процесу безробітних
• контроль за дотриманням нормативної документації при організації навчання (відповідність навчальних планів та програм)
• ведення кошторисно – договірної документації, перевірка, контроль надання достовірності інформації про навчальні витрати
• складання звітності
• виконання обов’язків адміністратора (первинна реєстрація клієнтів, інформування про спектр послуг служби)
• адміністрування та контроль надходжень заяв із за стосунку Дія (звітність);
• працюю з програмою електронного документообігу.
2003 – 2010 Знам’янсьий міськрайонний центр зайнятості
Посада : головний спеціаліст відділу активної підтримки безробітних
Основні посадові обов’язки
• прийом безробітних громадян, консультування щодо можливості для них організації підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації
• ведення документації, що стосується організації професійного навчання безробітних
• складання звітності
2001 – 2003 Знам’янський міськрайонний центр зайнятості
Посада: провідний спеціаліст відділу сприяння працевлаштування
Основні посадові обов’язки
• прийом безробітних громадян, робота з ними в напрямку мотивації до працевлаштування, проходження підготовки перепідготовки, підвищення кваліфікації, організації підприємницької діяльності, громадських робіт
• формування та ведення справ безробітних
2000 – 2000 Знам’янське АТП 13542
Посада: секретар керівника
Основні посадові обов’язки
• виконання основних доручень керівника
• прийом та відправка кореспонденції
• ведення та контроль номенклатури справ по підрозділам
• ведення протоколів нарад, наказів по підприємству
Інші навички: вміння працювати з нормативними документами, володіння українською,
російською та англійською зі словником, впевнений користувач ПК, робота в застосунку Дія (прийом та обробка заяв та звернень громадян) працюю з програмою електронного документообігу.
Особисті якості: відповідальність, вміння організації роботи колективу та розподілу обов’язків, ретельність, пунктуальність, акуратність, пошук рішень замість загострення проблем, здатність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність.

Схожі кандидати

Економіст, менеджер з продажу банківських продуктів
Знам'янка

Менеджер по снабжению, начальник отдела
Знам'янка, Кропивницький

Менеджер з логістики
11000 грн, Знам'янка, Кропивницький

Логіст
Знам'янка, Дистанційно

Спеціаліст з авіаперевезень, менеджер
15000 грн, Знам'янка, Кропивницький

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: