Резюме від 18 травня 2023 Файл

Аліна

Бухгалтер з обліку взаєморозрахунків з контрагентами

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Харченко Аліна Аркадіївна, 38 років
Заміжня, дитина (8 років)

Телефон: м. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто проживання: м. Київ
Освіта: вища
Графік роботи: повний день
Заробітна плата: від 25 000,00 грн



Ціль:
Отримати роботу в стабільній компанії на посаді бухгалтера, бухгалтера взаєморозрахунків з контрагентами, помічника головного бухгалтера
Освіта :
2003-2006 рр – Державна Академія Статистики Обліку та Аудиту, спеціальність
- «Облік та аудит», кваліфікація магістра (заочна форма навчання);
2001-2003 рр – Київський технікум київського національного економічного університета, спеціальність – «Бухгалтерський облік» (денна форма навчання)
Досвід роботи:
Січень 2004 р – червень 2004 р Фірма «Торес ЛТД» - бухгалтер
Обов’язки:
• Оформлення платіжних доручень;
• робота з первинною документацією;
• виписка податкових накладних, видаткових накладних.
27.09.04 – 30.08.2008 рр Державний спеціальний проектний інститут - провідний бухгалтер
Обов’язки:
Робота в системі « Клієнт-Банк »; формування та опрацювання банківських виписок, оформлення платіжних доручень;
ведення складського обліку;
• нарахування заробітної плати, видача заробітної плати;
• оформлення касової документації, ведення касової книги;
• виписка довіреностей та ведення книги довіреностей;
• формування звіту 1ДФ.

02.09.2008 р – 2010р - МПП «Беркут» - бухгалтер
Обов’язки:
• Робота в системі « Клієнт-Банк »; формування та опрацювання банківських виписок, оформлення платіжних доручень в гривні та валюті, покупка валюти;
• нарахування заробітної плати, формування звітів в фонди, 1ДФ;
• Ведення касової документації (ПКО, ВКО), ведення касової книги, формування звіту по РРО;
• работа з первинною документацією (приходні, видаткові накладні, виписка податкових накладних, підготовка даних до звітності, виписка довіреностей;
• ведення склада ПГМ;
• обробка товарних звітів;
01.12.2010 р – по 26.04.2023 р. ТОВ «ФК «Центр Фінансових Рішень» ТМ "Кредит- Маркет" Заступник. головного бухгалтера
Обов’язки:
• Робота в системі « Клієнт-Банк »; формування та опрацювання банківських виписок, оформлення платіжних доручень в гривні;
• Ведення ділянки взаєморозрахунків з постачальниками - покупцями;
• Надання оперативної інформації по залишкам на рахунках, контроль своєчасних платежів;
• Ведення взаєморозрахунків з покупцями (оренда)(виписка рахунків та актів виконаних робіт);
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• Проведення актів виконаних робіт та прибуткових накладних в 1С;
• Контроль не закритої дебіторської заборгованості та надсилання актів звірки, робота з контрагентами;
• введення ОЗ, МНА, МШП в експлуатацію;
• списання матеріалів;
• досвід роботи з зовнішніми аудиторами;
• Підготовка постановки обліку по МСФО16
• Нарахування заробітної плати, розрахунок відпусток, лікарняних
• Підготовка даних для здачі Обєднаної звітності
• 1ПВ, 3 борг.
• Підготовка даних, інформації для головного бухгалтера для складання звітності;
• Формування управлінських звітів
Навички та вміння:
- компютер на рівні просунутого користувача - офісний пакет, 1С 7.7, 1С 8.2, ВAF; Медок
- іноземна мова - англійська - середній рівень;
Особисті якості:
Серйозний підхід до виконання завдань, порядність, честність, пунктуальність, відповідальність, комунікабільність, легко навчаюсь.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: