- PRO
Людмила
Менеджер з персоналу (HR), 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/960952/
Досвід роботи
Документознавець
з 05.2025 по 06.2025
(1 місяць)
Міністерство юстиції України, Київ (Державні організації)
Внесення в базу даних виконавчих проваджень про відкриття-закриття судових рішень, обробка та внесення в базу даних вхідної-вихідної кореспонденції,
Спеціаліст з персоналу
з 02.2025 по 04.2025
(2 місяці)
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Державні організації)
Підготовка проектів наказів щодо проходження згідно закону про "Очищення влади" працівниками держадміністрації, підготовка проектів наказів про професійне навчання держслужбовців, підготовка проектів наказів про преміювання
Кадровик
з 10.2024 по 03.2025
(5 місяців)
Європейський університет, Київ (Освіта, наука)
Спеціаліст відділу кадрів, ведення кадрового обліку викладацького складу Університету, ведення особових карток студентів, аспірантів, докторантів ВУЗу,підготовка проектів наказів по студентському складу: зарахування, переведення, академічна відпустка,відрахування студентів (9філій в Україні), ведення військового обліку викладачів та студентів
Специаліст відділу стипендиального забезпечення
з 08.2014 по 02.2025
(10 років 6 місяців)
НТУУ "КПІ" Департамент навчально-виховної роботи, Київ (Освіта, наука)
Ведення особових справ студентів, перевірка наказів на призначенні/зняття академічних та соціальних стипендій студентам університету та ін., ведення бази данних студентів в базі Мінсоцполітики.
Менеджер по персоналу
з 08.2013 по 12.2013
(4 місяці)
ТОВ ЛУКОЙЛ-Україна, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Створення положень про відділи, посадових інструкцій, наказів по особовому складу(прийняття, звільнення, відпустки), ведення листів непрацездатності, ведення зарплатного проекту співробітників; перевірка відповідності посади згідно класифікатору професій України; ведення програм: адаптації, навчання, стажування персоналу.
HR-Менеджер з функуціями менеджера з кадрового діловодства
з 01.2012 по 12.2012
(11 місяців)
ТОВ Джі Пі "Транс-Сервіс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Розробка та впровадження програм: адаптації та мотивації персоналу, моніторинг ринку праці та заробітних плат, формування кадрового резерву, проведення первинного підбору (аналіз резюме, телефонне інтерв"ю, проведення співбесід з претендентами на вакансії компанії. Повний обсяг ведення кадрового обліку: (11 компаній - штат 350 чоловік: прийняття, звільнення штатний розпис, положення про відділи, складання посадових інструкцій,підбір, адаптація персоналу, подача звітів: ЦЗ, Статистику, ФЗІ; веденн штатного розспису, табелю обліку робочого часу, ведення зарплатних проектів в різних банках); контроль проходження випробувального терміну. Ведення документації комісії з соціального страхування( листи тимчасової непрацездатності).
Керівник відділу работи з персоналом
з 09.2008 по 03.2011
(2 роки 6 місяців)
СК "ПУСК"+ СК "ЕТАЛОН", Київ (Фінанси, банки, страхування)
•робота - 2008-20011р.р. – Страхова компанія „ПУСК”- головний спеціаліст відділу роботи з персоналом ( чисельність – 85 чоловік),+ 2009-2011 р.р. – Страхова компанія „Еталон” – начальник відділу роботи з персоналом (чисельність – 400 чоловік), (Керування діяльністю відділу кадрів: ведення кадрового обліку: контроль та ведення підбору персоналу, його адаптації та навчання; прийняття, переведення, звільнення, відпустки(основні, додаткові,соціальні), оформлення документів на відрядження; ведення трудових книжок, ведення особових справ співробітників, розробка посадових інструкцій, положень про відділи, ведення штатного розпису, оформлення відпусток (листів непрацездатності; звіти до: ЦЗ, Статистику, Фонд захисту інвалідів; проведення первинного відбору (аналіз резюме, телефонне інтерв"ю, проведення співбесід, розробка адаптаційної та мотиваційної програм, ведення штатного розпису, табелю обліку робочого часу); контроль проходження випробувального терміну. Ведення документації з комісії з соціального страхування.
2003-2007р.р. -ХК «Бліц-Інформ» - спеціаліст з кадрового документообігу в дирекції безпеки - ведення кадрового діловодства (ведення бази даних в програмі SAP/R-3), розробка посадових інструкцій співробітників відділів в компанії ; реєстрація, облік, зберігання та передача у відповідні структурні підрозділи документів з діловодства, тестування, анкетування, ведення в бази даних анкет співробітників Холдингу, робота з програмою SAP/3, SharePoint.
2006р. (сумісництво) - Компанія UMG( Українська Маркетингова група) – керівник польового відділу (проведення підбору респондентів, співбесіди, тестування респондентів, аналіз та звіт по результатам тестування продукту, координація процесу підбору респондентів з керівниками проекту; адміністративна робота відділу (перемовини з рекрутерами, опитування-тестування учасників семінарів, відбір учасників для участі в фокус-групах). Компанія профілювалася на проведеннях якісних маркетинговий досліджень .
2001-2002 р.р. -викладач курсів: психологія, ділова українська мова.
1999-2001 р.р. – аспірантура на факультеті Соціології та права, кафедра психології;
1990-1999 р.р.- інженер, методист -факультети: Теплоенергетичний, факультет лінгвістики, факультет довузівської подготовки, факультет менеджменту та маркетингу , “НТУУ “ КПІ (складання розкладу занять, ведення робочих навчальних планів, семестрових планів, підготовка наказів на зарахування(відрахування), переведення студентів;ведення особових карток студентів.
Освіта
НТУУ "КПІ"
Факультет менеджменту та маркетингу, менеджер виробничої сфери, Київ
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)
1999-2001р.р.- Аспирантура НТУУ "КПІ", факультет Соціології та права, кафедра психології
Додаткова освіта та сертифікати
Університет "КРОК", "менеджер з персоналу"
2008, 3 месяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- Windows
- HCL Notes
- 1С ЗУП
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Спеціаліст з розвитку, Спеціаліст з планування, Спеціаліст з обліку, ще 4 посади
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Головний спеціаліст відділу управління персоналом, Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, 2 місяці
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
Київ -
Junior HR Manager
Київ -
Рекрутер
26000 грн, Київ -
HR-менеджер
Київ -
Менеджер з персоналу
Київ, Чернігів , ще 4 міста -
Менеджер з персоналу
Київ