Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Дмитрий

Керівник

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Щербина Дмитро Дмитрович

Дата народження: 27.12.1993
Вік: 29
Адреса: Київ, проспект Василя Порика 9а
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2010-2015 Національний Університет Державної Податкової Служби України
Фінанси і банківська справа-магістр

Додаткове навчання
• Академія продажу та обслуговування кліматчної техніки компанії Cooper& Hunter(2016)
• Пожежна безпека та охорона праці на підприємстві (2021)

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній рівень

Практикант
З 03.2013 по 05.2013 (два місяці)
Державна Податкова Інспекція у Подільському Районі м.Києва
Помічник інспоктора віділу обслуговування фізичних осіб підприємців:
• Обробка та ведення декларацій платників податків;
• Консультації з приводу складання та правильного подання декларацій;
• Оформлення звітоность за поточний період(внутрішня програма податкової);
• Систематизація і розміщення документів;
• Складання наказів,обробка іншої внутрішньої дакументації
З 11.2014 по 01.2015 (три місяці)
ТОВ «СМАРТ-СЕРВІС Україна» м.Київ:
Помічник керівника відділу:
• Аналіз об’ємів продажів відповідно каналів збуту товарів;
• Освоєння складсьої логістики (зони розміщення товарів класифікація та групування за категоріями;
• Прийняття участі у розробці нових та білш вигідних логістичних маршрутів;

Досвід роботи
З 2012 по 2021 рр. (9 років)
Менеджер з прямих продажів систем кондиціонування і вентиляції та продажу послуг монтажу і експлуатаційного обслуговування
Основні обов‘язки:
• робота з існуючою базою клієнтів;
• напрацювання нової клієнтської бази;
• розширення спектру послуг у існуючих клієнтів;
• робота з кассою, створення платіжних документів (рахунків, акти виконаних робіт);
• закупівля обладнання та супутніх матеріалів для здійсення діяльності;
• складання маршрутизаційних листів (письмово та черех гугл карти);
• комунікація з монтажним відділом і відділом обслуговування;
• робота з конфліктними ситуаціями, запереченнями;
• ведення фінансової звітності;
• заключення договорів довготривалої співпраці;
• монтажі побутових систем кодиціонування;
• сервісне обслуговування систем кондиціонування;
• ремонт систем кондиціонування.

З 10.2021 і по сьогодні ТОВ "ІНТАЛЄО УКРАЇНА"
З 10.2021 по 07.2022 (10 місяців)
Старший оператор верстатів з програмним керуванням по обробці (фрезерування) захисного скла для мобільних телефонів:
• Дотримання плану виробництва в даному підрозділі;
• Корегування налаштування обладнання;
• Контроль виготовлення продукції на дільниці;
• Звітнісь змін виробництва.

З 07.2022 і по согодні (11 місяців)
Керівник цеху первинної обробки захистного скла для мобільних телефонів:
1. Організація роботи виробництва:
• складання і контроль графіків роботи співробітників;
• складання і контроль табелів звіту робочого часу;
• організація і контроль роботи персоналу;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• проведення співбесід;
2. Забезпечення основних технологічних процесів:
• контроль якості роботи працівників;
• розробка та контроль дотримання плану виробництва;
• контроль дотримання технологічних інструкцій та правил техніки безпеки ;
• своєчасність подачі ремонтних заявок;
• проведення інвентаризації основних засобів;
• робота зі звітами про виготовлену продукцію;
• контроль за работою обладнання;
3. Оптимізація поліпшення якості діяльності виробництва:
• розробка інструкцій по роботі з обладнням та верстатами;
• впровадження та виконання циклічної механіки процесу мінімізації та попередженя браку на виробництві;
• розробка локальних документів, які регулюють діяльність з обладнанням та верстатами (інструкцій, стандартів, положень);
• забезпечувати вирішення організаційних питань та вчасного реагування на зворотній зв'язок з підрядниками;
• збільшення об’ємів виробництва готової продукції за рахунок модернізації кожного з етапів вироничого процесу;
4. Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей.
5. Розробка ідей і нововведень, а також участь в пілотних проектах з розвитку і вдосконалення діяльності виробництва і підприємства вцілому.
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером - досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Opera), Google Disk, MS Teams.
• Ведення документообігу
• Ділове письмо
• Керівництво великою кількістю персоналу (більше 10 осіб);

Особисті якості
Відповідальний, комунікабельний, гнучкий в вирішенні питань, сфокусований навіть на багатозадачних завданнях, стресостійкійкий, пунктуальний.
Знання авто доріг м.Київ та області
Одружений, донька 6 років.
Права кат. В (з 2012 р.), маю автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати