Резюме від 16 травня 2023 Файл

Ольга

Бухгалтер

Вік:
37 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Піддубна Ольга Олександрівна

Дата народження: 03.11.1986
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004 р. по 2008 р. Кіровоградський інститут комерції, факультет «Облік і аудит», здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту» (денна форма навчання).
2008 р. по 2009 р. Кіровоградський інститут комерції, факультет «Облік і аудит», здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту» (денна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2007 р. – грудень 2012 р. бухгалтер СТОВ «Побєда»,
квітень 2013 р. – вересень 2017 р. головний бухгалтер Оникіївська сільська рада.
січень 2018 р. – березень 2018 р. бухгалтер по заробітній платі ПАТ «Укрпошта» Кіровоградська дирекція;
з березня 2018 р. - переведена начальником сектору з питань ведення бухгалтерського обліку необоротних активів та основних засобів;
з листопада 2018 р. - переведена начальником сектору з питань ведення бухгалтерського обліку розрахунків з працівниками;
листопад 2018 р. – серпень 2022 р. – бухгалтер ТОВ «Технології і монтаж»;
серпень 2022 р. і по сьогодення – головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку у Мар’янівській сільській раді, по суміщенню уповноважена особа з публічних закупівель.
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– прийом, контроль і обробка первинної документації;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– керівництво відділом (4 чол.).
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мови: українська (є відповідний сертифікат)

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: сімейний відпочинок, подорожі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: