Резюме від 9 травня 2023 Файл

Олеся

Начальник відділу документального забезпечення та контролю за виконанням документів

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

МИЗИНЮК Олеся Дмитрівна
Вік: 37 років
Дата народження: 10 квітня 1986 року
Місто: Київ
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Стаж державного службовця
• 13 років 8 місяців
Ранг державного службовця
• 4 ранг (дата присвоєння 06.02.2023)
Освіта
• Вища – Академія муніципального управління, 17.06.2008 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», магістр
Досвід роботи
• АКБ «Привекс-банк»
Період роботи: 16.03.2007 – 01.04.2008
Посада: менеджер по споживчому кредитуванню

• ДП «Інформаційно- ресурсний центр»
Період роботи: 01.06.2009 – 05.08.2009
Посада: оператор відділу супроводження реєстрів

• Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
Період роботи: 06.08.2009 – 30.12.2011
Посада: головний спеціаліст відділу документального забезпечення та контролю за виконанням Департаменту інформаційно – аналітичного забезпечення

• Міністерство економіки України
Період роботи: 03.01.2012 – 02.07.2012
Посада: провідний спеціаліст сектору забезпечення діяльності експертно-апеляційної ради управління ліцензування у сфері господарської діяльності Департаменту державної регуляторної політики та розвитку підприємництва

• Державний служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва
Період роботи: 03.07.2012 – 20.04.2015
Посада: начальник відділу документального забезпечення та контролю за виконанням Департаменту інформаційно – аналітичного забезпечення

• Державна регуляторна служба України
Період роботи: 20.04.2015 – 02.08.2021
Посада: завідувач сектору документального забезпечення та контролю за виконанням Управління інформаційно – організаційного забезпечення
Період роботи: 02.08.2021 – 13.06.2022
Посада: начальник відділу документального забезпечення та контролю за виконанням документів Управління персоналом та документального забезпечення
Період роботи: 13.06.2022 – до цього часу
Посада: начальник відділу документального забезпечення, контролю та архівної справи Управління організаційної роботи та докуменообігу

Професійні навички
• Організація документообігу та контролю за виконанням документів
• Взаємодія з електронним державним сервісом – Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади
• Підготовка нормативних документів (накази, розпорядження) щодо удосконалення діловодства в установі
• Організація здійснення нагляду та контролю за правильністю оформлення реквізитів документів, їх датуванням, індексацією, погодженням, візуванням, засвідченням, адресуванням та дотриманням вимог інструкції з діловодства
• Здійснення перевірки проектів документів (вихідні листи, накази та розпорядження) перед підписанням
• Методична допомога та здійснення контролю за порядку роботи з документами
• Організація заходів щодо підвищення кваліфікації з питань діловодства та електронного урядування
• Реєстрація та облік кореспонденції
• Забезпечення реєстрації наказів та розпоряджень, візування відповідних документів під час здійснення процедури їх погодження на предмет їх відповідності вимогам щодо підготовки таких проектів

10.04.2023

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: